Antaako naiset oikeesti ilman kortsua jos ei kyseessä ole oma mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illan mietteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

illan mietteitä

Vieras
vai vedättääkö tuo yksi poikamies mua ? Kun ite ei kuulemma kortsua käytä ja ei naiset sitä vaadikaan vai mahtaako olla niin et toi mies esittää pelimiestä mut todellisuudessa ei flaksi käy.tyyppi on kyl syötävän komee.Minä kun en suostunut antaa ilman ja sano et se on järkipuhetta...

no niillä naisilla sit on joku muu ehkäisy käytössä...mut eikö kukaan välitä taudeista?varsinkin jos se mies sellanen jolla niitä naisia ollu enemmänkin.

Naisille yksi syy käydä vieraissa on juurikin se, että hän haluaa saada lapsille paremmat geenit. Kun mies valitaan usein yhteiskunnallisen aseman ja varallisuuden perusteella, hänen naamansa voi olla kuin hevon perse ja luonteessakin on usein vikaa.

Mua pistää vihaksi ihan tää asia,miten aikuiset? naiset viitsii leikkiä hengellään tai no miehet myös kun hetken hurma voi pahimmassa tapauksessa koitua vaikka kuolemaksi!

Kyllä muakin ketutti kun ton tyypin kans mentiin sen luo ja siellä sit vasta vällyjen alla selvis ettei se käytä kortsua...no puki se sen päälle mut ei se sit kestäny kun muutaman minuutin,ei vaan vissiin saanu toimimaan kunnolla sen kortsun kanssa.

[QUOTE="vieras";25275971]Antaa, mutta minä en antais, vain kortsu suojaa sukupuolitaudeilta.[/QUOTE]

No tätä mä just meinasin et miten aikuiset viitii leikkiä pahimmassa tapauksessa hengellään.ja vaikka ei henki menis niin ei se sukupuolitautikaan nyt niin kiva ole et tieten tahtoen sellasen haluis.

Kyllä. rehellisesti sanottuna harvoin on tullut kumia käytettyä. seksikumppaneiden määrän voi vielä laskea yhden käden sormilla että ihan ketä tahansa ei ole tullut paneskeltua. mutta mistäpä sitä tietää koskaan silti. ei olla parisuhteissakaan aina testejä teetetty varta vasten ennen seksielämän aloittamista.

Oon antanu kerran, kaatokännissä. Ja kadutti aivan mielettömästi seuraavana aamuna. En oo aatellu toista kertaa sitä virhettä tehdä. Oli niin noloa käydä niissä testeissä, jotka olivat (luojan kiitos!!) puhtaat.

[QUOTE="vieras";25275971]Antaa, mutta minä en antais, vain kortsu suojaa sukupuolitaudeilta.[/QUOTE]

Antaa ikävä kyllä ja usein :/ Yksikin perheenrikkoja sano mun ukolle kun olivat petoksen teillä, että hällä on toinen ehkäsy ettei tartte kumia ja on kuulemma käyny testeissä :O what a fuck aattelin ku kuulin ton... just ja arvaa sainko klamydian... no ukko on nyt ex koska oikeesti noin tyhmää ei kattele kukaan!!!