Anorektikkoa edestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja takaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja takaa

Vieras
1.) Diagnoosini voi olla väärä, kun on tullut oltua enemmän noiden matemaattisten asioiden kanssa tekemisessä, mutta ""Anna"" oli kuitenkin T-t-todella laiha. Jtn. 175 cm ja ehkä joku 50kg.

Se tavallinen juttu eli baariin -> jatkoille ja joku naispuolinen sitten mukaan kotiin. Ajattelin ensiksi, että enhän minä (29) ala mitään teinityttöä kotiini roudaamaan, mutta paljastui että ""Anna"" oli kaksvitonen ja erittäin halukas viettämään loppuyön kanssani.

Taisin hieman käyttää hyväksi neidon humalaa ja laitoin hänet tekemään kunnon käsi- ja suupelin kalulleni. Itse aloin myös laittamaan ""Annaa"" panokuntoon. Nuolin häntä tovin ja kuuntelin kiihottuneena hänen ulinaansa. Nyt oli aika. Survaisin kullin sisään. ""Anna"" huusi. Huomasin pian että se huuto ei ollut nautinnosta. ""Annan"" pillu oli todella tiukka, vaikka neitsyt hän ei ollut kaan. Hän alkoi itkemään ja sanoi että ei pysty. Otin kaluni ulos.
Anna rauhottui. Huomasin kaluni olevan edelleen pelikunnossa; otin kädellä siitä kiinni ja alkoin hieromaan sillä Annan klitorista. Hain vielä kylpyhuoneesta entisen tyttöystävän unohtaman hierontaöljyn ja voitelin sillä kullini.
Aloin viemään sitä uudelleen Annan pillun syvyyksiin. Tällä kertaa onnistuneesti. Tajusin nyt miten tiukka pillu todellakin oli. Ihan kuin jotain pikkutyttöä olisin laittanut (en siis todellakaan ole lapsiinsekaantuja).
Nostin Annan sylissäni seinää vasten. Hän otti käsillään kiinni yllä olevasta naulakosta, jonka pelkäsin romahtavan hetkellä millä hyvänsä. Ah sitä keveyttä ja tiukkuutta.
Lopuksi tein Annalle tuplatukset sormettaesani ja laittaessani öljyttyä hieromasauvaa anaaliin.

En ole ikinä nussinut naista niin monessa asennossa ja paikassa samalla kertaa. Suosittelen kaikille.

Sun kannattaa pitää kiinni noin hyvästä löydöstä! Hoikat naiset on tosi kivoja seksileluja. Kevyitä käsitellä, hyvän näköisiä, tissit yleensä kivan pienet ja sun tytöllä vielä bonuksena tosi tiukka tavara. NAM!!
Oikein kohdeltuna, hellyydelä ja huomionosoituksin voit rakentaa tytöstä upean panokoneen. Onnea teidän projektillenne.

Ihana tuo sun juttus. Sitä lukiessa ihan kiihottu... Toivottavasti teillä on vielä paljo noita yhteisiä hetkiä... ;) Kerro mielellään lisää seksitarinoita. Mulla oli kans tänä aamuna aika kuumat oltavat... Uuh...

Ihana tuo sun juttus. Sitä lukiessa ihan kiihottu... Toivottavasti teillä on vielä paljo noita yhteisiä hetkiä... ;) Kerro mielellään lisää seksitarinoita. Mulla oli kans tänä aamuna aika kuumat oltavat... Uuh...

Yhteistyössä