Anoppiko jouluvieraat päättää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina tätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina tätä

Vieras
Mitä tekisitte.... meillä on jouluna ollut tapana olla isovanhempien (minun ja miehen vanhemmat ja kivaa on ollut)kanssa yhdessä ja niin olin ajatellut tänäkin jouluna mutta..... nyt anoppi toisi mukanaan sukulaisia joista en niinkään pidä ...sanonko että he ovat tervetulleita tai sitten jos ei sovi tulla vain itse (niinkuin olen kutsunut) niin voivat viettää joulun niiden toisten sukulaisten kanssa niillä... ei kai minun ole pakko ottaa vastaan vieraita joita en halua... miehen mieslestä anoppi saa tuoda tänne kenet haluaa... ¤¤¤¤¤&%"!

Mun mielestä se saa päättääl kenen kotiin tullaan. Onko nuo muut sukulaiset muuten sellaisia joita mies näkee mielellään? Sillon et voi kyllä ihan itse päättää, mutta pelkästään anopin vieraita ne ei saisi olla.

No ei se anopin tehtävä ole, mutta kannattaa harkita kieltäytyäkö. Eikö se ole miehesikin koti ja jos hän haluaa ne vieraat vastaanottaa, niin voi olla syytä sinunkin taipua. Ainakin, jos mies ei kiellä sinun vähemmän mieleisiä sukulaisia saapumasta teille.

Jos yhdestä vajaasta päivästä on kyse, niin todennäköisesti antaisin tulla, mutta anopin kanssa sopisin kyllä, että vastaisuudessa kysytään ensin meidän molempien mielipidettä.

Joskus voi muuten olla hyvä tehdä jotain muuta kuin sen saman kaavan mukaan.

Ei anoppi saa päättää, mutta jos mies haluaa että kyseiset vieraat tulevat, niin kannattaa ehkä myöntyä tai saat niuhon maineen ja kaikkien joulu on pilalla. Mistä sinä tiedät kuinka hauskaa teillä tulee olemaan isommallakin porukalla, vai tunnetko kyseiset tyypit ja tiedät heistä olevan harmia.

Yhteistyössä