Anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Ah niin ihanaa anoppia, joka kyllä osaa olla tosiaan hyväkin, mutta entäs sitte vaikka ei olekaan nähnyt meidän lapsia 3 viikkoon, mutta serkkuja kyllä hoitaa joka päivä.ompa kiva kuulla puhelimessa kuinka toiset lapset ovat olleet hoidossa ja anoppi on niin väsähtänyt, kun on pitänyt leikkiä ja touhuta. no voisihan sitä vain vaatia ja viedä lapset, mutta aina tuntuu olevan joku meno, kun itse tarvis hoitajaa. joten olen päättänyt että hoidan omat asiani ja hoitakoon anoppi omansa.mieheni kanssa ollaan juteltu asiasta ja tämä on äidilleen sanonut monta kertaa, mutta eipä ole juuri auttanut.

Onko anoppi jotenkin velvollinen hoitamaan teidän lapsianne? Eikö hän saa aikuisena ihmisenä itse päättää, mitä tekee ja kenen lapsia hoitaa vai hoitaako ollenkaan?

Kyllä mun mielestä pitäisi viettää aikaa tasapuolisesti kaikkien lastenlasten kanssa, varsinkin jos lapset ovat jo siinä iässä että ymmärtävät että miksi mummo on enemmän toisten serkkujen kanssa kuin heidän.
Joten ymmärrän ap:n tilanteen.

Taitaa tulla toimeen paremmin toisen perheen kanssa... Vai onko lapset tyttären lapsia? Silläkin on painoarvoa. ja isovanhemmat ne päättää kuinka usein ottavat lapsia hoitoon vai ottavatko ollenkaan.

Yhteistyössä