Anoppi

moderni äiti

Uusi jäsen
30.08.2013
2
0
1
Olen ollut mieheni kanssa kuusi vuotta ja meillä on kaksi lasta ja koira.
Nyt olen tullut siihen pisteeseen että kannattaako minun jättää mieheni anoppini takia vai mitä pitäisi tehdä?
Siis... mieheni äiti ei jätä meitä rauhaan missään tilanteessa. Jos saamme lapset hoitoon että voisimme viettää yhteistä aikaa niin yleensä se menee siihen että anoppi tulee meille ilmoittamatta, ensin hän suuttuu siitä että lapset ovat hoidossa ja sitten tulee sanomista siitä että häntä ei ole kutsuttu saunaan. Kun päästään näistä niin koko ilta menee siihen että meillä on kolmas pyörä siinä voivottelemassa.
Jokaisena arkipäivänä hän tulee omin nokkinensa vierailulle suoraan töistä ja kertoo minulle miten minun pitäisi kasvattaa lapsiani ja mitä teen milloinkin väärin.
Olen monesti sanonut asiasta miehelleni sekä anopille mutta heti kun asiasta sanottu niin minun haukutaan tunteettomaksi ämmäksi ja kaikkea siltä väliltä.
Eilen sitten kun tulin töistä kotiin niin eikö anoppi ajanut siellä meidän nurmikkoa koska se nyt sattui olemaan hänen mielestään liian pitkää.
Minulla alkaa olla mitta täynnä mutta en haluaisi rikkoa perhettä tämän takia mutta jotain olisi keksittävä.

Onko kenelläkään muulla näitä ongelmia ja miten niistä selvitään?

Ensinnäkin aika uskomaton anoppi sinulla ja hattua nostan, pitkään olet häntä jaksanut. Lisäksi sinulla on kyllä aika uskomaton mies. Mielestäni hänen pitäisi ensisijaisesti asettaa rajat omille sukulaisilleen! Meillä olisi siis tiukka palaveri kyllä miehen kanssa aiheesta.

Kuulostaa uskomattomalta, että miehesi tyytyy kahdenkeskeiseksi suunnitellun illan sijaan viettämään illan oman äitinsä ja sinun kanssasi. Itse olisin varmaan ilmoittanut, että lähden sitten kavereiden kanssa, vietä sinä kahdenkeskeinen ilta äitisi kanssa...

Tilanne on kaikkea muuta kuin normaali ja väittäisin että 99 prosentille ihmisistä tilanne olisi sietämätön! Toivon kuitenkin, että saatte asian selvitettyä, mutta mielestäni tämä vaatii mieheltäsi selkeän ryhtiliikkeen äitiänsä kohtaan!

Yhteistyössä