Anoppi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on sailent-piano. Siis ihan akustinen lyllä, mutta siinä onmyös sähköt ja kun laitan kuulokkeet päähän, iin muut eivät kuulesoittoani. Ulkonäkö, soittotuntuma ja ääni kuin tavallisessa akustisessa oianossa. Suosittelen.

[QUOTE="vieras";28413732]Mulla on sailent-piano. Siis ihan akustinen lyllä, mutta siinä onmyös sähköt ja kun laitan kuulokkeet päähän, iin muut eivät kuulesoittoani. Ulkonäkö, soittotuntuma ja ääni kuin tavallisessa akustisessa oianossa. Suosittelen.[/QUOTE]

Olen kans miettinyt sitä Yamahan silent- pianoa mutta toisaalta olen kuullut niistä sen verran negatiivista että en tiiä.

Ap:n anoppi on ihan samanlainen kun minun äitini. Meillä tosin ei soiteta mitään, mutta halvemmistakin ostoksista tulee sanomista.

Me oltiin tehty muutama ulkomaan reissu ja halpahallin tarjousmatkalaukut eivät oikein kestäneet sitä. Erehdyin äidille sanomaan, että pitää ostaa ainakin yksi kunnollinen. Äiti oli sitä mieltä, että ei me mitään matkalaukkuja tarvita, kun ulkomailla ramppaaminen on ihan turhaa. Sitten hän rupesi vänkäämään, että ei tarvitse uutta ostaa, saan matkalaukun heiltä, se on lähes kuin uusi, tosin ostettu 1970-luvulla. Ostin uuden kuitenkin, arvostan niin paljon kunnollista vetokahvaa ja renkaita.

Kaikesta muustakin tulee sanomista ja arvostelua, joten mistään hankinnoista en hänelle enää etukäteen puhu, se jälkikäteen taivastelu riittää ihan hyvin.

Yhteistyössä