Anoppi varasti lapsen ja koira söi molemmat kissat!!!

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
(alkuperäinen otsikko: Isännän mielipide (tästä mun piti aikasemmin valittaa)

Kun suunnittelin hakevani 6kg käsipainot (4kg löytyy jo kotoa), kun haluaisin hauista lisää...
Niin isäntäpä tokas, että kehonrakentaja naiset ei ole kauniita.
Viitaten, että mulla on jo tarpeeksi isot lihakset...

Kele, tämmönen plösö oon ja tuo pitää mua viittä vaille kehonrakentajana!!

muoks. Piti vetävämpi otsikko laittaa, kun ei teitä kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
:D jos naisen pitää olla heikompi osapuoli? senkus jumppaat vaan niillä painoilla. :p

En mä sitten ostanu niitä, kun järkytyin niin isännän kommentista.

Kyllä tuo isäntä mut pieksis, vaikka treenaisin loppu elämäni 3h päivässä niillä pirun 6kg painoilla....

Miesten logiikkaa :whistle: kun mä aloin syksyllä käymään salilla, ihan selkä/niska/hartia vaivojen ja ylipäätään huonojen keskivartalolihasten vuoksi, niin mies ei oikein kannustanut koska ei kuulemma tykkää liian lihaksikkaista naisista :headwall: Saa sitä muutaman vuoden reenatakin että alkaa näyttää Kikeltä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Miesten logiikkaa :whistle: kun mä aloin syksyllä käymään salilla, ihan selkä/niska/hartia vaivojen ja ylipäätään huonojen keskivartalolihasten vuoksi, niin mies ei oikein kannustanut koska ei kuulemma tykkää liian lihaksikkaista naisista :headwall: Saa sitä muutaman vuoden reenatakin että alkaa näyttää Kikeltä :whistle:

Aivan!

Lisäks tuo isäntä hermostu, kun sitten tenttasin tuosta muka bodaajan kropasta ja ilmoitti hankkivansa jotain lisäravinteita mulle, et saan sitte ihan "luvan kanssa" muuttua bodaajaksi *huoh*

Ihana otsikko.
a020.gif

Yhteistyössä