Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Vaikka vasta viikolla sanoin että ne on myrkyllisiä ja kissa syö niitä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Älä päästä kissaa kukkapöydälle!
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:
Ei se ollut vitsi!
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:vanhainkodilla kun olin töissä yksi mummoista söi hyasintin, ja pitkään eli hänkin![]()
tulipa vaan mieleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mä sain anopilta viikko sitten joulukaktuksen ja anoppi tietää että mun kukat kuolee. koskakohan mä tapan tämänkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ni:Joulutähti EI ole myrkyllinen!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:vanhainkodilla kun olin töissä yksi mummoista söi hyasintin, ja pitkään eli hänkin![]()
tulipa vaan mieleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ni:Joulutähti EI ole myrkyllinen!!!
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:vanhainkodilla kun olin töissä yksi mummoista söi hyasintin, ja pitkään eli hänkin![]()
tulipa vaan mieleen![]()
piti ihan kahteen kertaan lukee että mummoko söi hyasintin???Siis miksi ihmeessä ja miten? Varamaan pureskeli mut,... Hmm erikoista. Luulikohan se sitä joksiki herkuksi.
Meillä kissa käy haisteleen joulutähteä, mutta ei syö. Muita kukkia yrittelee kyllä järsiä.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ei kai kissa siihen koske, elukathan tietää mitkä on myrkkyä.
Ei minun aiemmat kissat ole koskeneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:vanhainkodilla kun olin töissä yksi mummoista söi hyasintin, ja pitkään eli hänkin![]()
tulipa vaan mieleen![]()
piti ihan kahteen kertaan lukee että mummoko söi hyasintin???Siis miksi ihmeessä ja miten? Varamaan pureskeli mut,... Hmm erikoista. Luulikohan se sitä joksiki herkuksi.
se oli sellanen herttanen vanha rouva joka oli lievästi kehitysvammainen, lapsen tasolla henkiseltä kehitykseltään.
rairuohojakaan hälle ei voinut ´laittaa omaan huoneeseen kun söi nekin![]()