Anoppi paheksuu seksielämäämme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rietas miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rietas miniä

Vieras
Sanoo että hyvä vaimo antaa vähän ja harvoin. No minä siihen nauroin ja sanoin että en viitsi pihtailla kun kerran seksi on hyvää, siitähän anoppi sitten pillastui! Ei ole kuulemma sopivaa jatkuvasti sängyssä irstailla. Voi huh, mikä ihminen!

No huh mikä ihminen laittaa tuollaista tekstiä tänne ja kuka puhuu anopin kans seksielämästään`+??? en tajua mite kehtaatte???? mun anopille ei ainakaan pätkääkään kuulu meidän asiat nois merkeis eikä liion muillekkaan. Hyvä et tietävät seksiä harrastettavan kun lapsia on tullu, mut muuten ei niistä asioista muille puhuta/näytetä. lapset ainut paljastus et tääläki harrastetaa jotai :D

En mä anopin kanssa noista asioista puhuisi, mutta aika hassu lähtöajatus, että omalle pojalleen toivoisi harvoin ja haaleaa. Taitaa olla lähinnä ennakkoluulo miehistä eikä miniöistä tuon takana.

No en minä sitä keskustelua aloittanut, yritin lähinnä vaihtaa puheenaihetta. Luulin että anoppi heitti vitsin, sitten alkoi tivaamaan minun seksistäni että kuinka usein jne. Sitten kun vastaan niin pillastuu ihan täysin ja haukkuu rivoksi! :0

mun anoppi on kuulemma neuvonut tytärtään aivan päinvastoin

kerran se puheli jotain siskonsa kanssa ruuanlaitosta ja mainitsi, että me kyllä tiedetään miten munat saadaan koviksi ja nauraa kihersivät päälle

No kuulemma pelkät huorat haluavat jatkuvasti seksiä, ja miehet kyllästyvät siihen nopeasti kun saavat aina kun haluavat. Anopin mukaan pitkän avioliiton salaisuus on pihtaaminen. Jouduin kuuntelemaan varmaan puolen tunnin saarnan siltä kevytkenkäisyydestä ja siitä miten iljettävää seksi on. :o

Et oo tosissas! Siis että anoppi alkoi kysellä, kuinka usein harrastatte seksiä? Ja sä pöljä vastasit! Mä ainakin sanoisin anopille, ettei asia kuulu hänelle enkä siitä aio keskustella hänen kanssaan (ei kyllä oo pelkoa että alkaisi moista tivaamaan, mun anopilla on järki päässä sentäs ).

[QUOTE="vieras";26396386]Et oo tosissas! Siis että anoppi alkoi kysellä, kuinka usein harrastatte seksiä? Ja sä pöljä vastasit! Mä ainakin sanoisin anopille, ettei asia kuulu hänelle enkä siitä aio keskustella hänen kanssaan (ei kyllä oo pelkoa että alkaisi moista tivaamaan, mun anopilla on järki päässä sentäs ).[/QUOTE]

Joo, sama täällä. Ei tulisi mieleenkään kertoa seksielämästämme, mutta sinäpä et tunne anoppiani! Sillä on joku taito manipuloida, se jankkaa ja jankkaa ja sitten vaihtaa puheenaihetta, niin että lopulta ihminen on niin sekaisin että vahingossa paljastaa. Jos tuntisit sen niin tajuaisit. Se saa aina ihmisestä nyhdettyä irti mitä haluaa. Oon aina sanonu et sen pitäis hakee työpaikkaa jostain poliisin kuulustelijana.

Anopille voi vastata että se on sinun ja miehesi välinen yksityisasia mutta että et halua sen ainakaan olevan samanlaista kuin anoppi kommentillaan antaa ymmärtää omansa olevan :)

Ehkä minä olen vähän omituinen kun minua tällainen olisi lähinnä huvittavaa. Minusta on aina jotenkin suorastaan nautinnollista kun joku ahdasmielinen vanhoillinen paheksuu minua...

No jopas on anoppi.

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos moiset kommentit. Te "irstailette" niin usein kuin haluatte, ja sehän ei anopille kuulu. ;) Ja jos uudemman kerran kyselee, niin vaihda huonetta tai puheenaihetta :)

[QUOTE="123";26396509]No jopas on anoppi.

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos moiset kommentit. Te "irstailette" niin usein kuin haluatte, ja sehän ei anopille kuulu. ;) Ja jos uudemman kerran kyselee, niin vaihda huonetta tai puheenaihetta :)[/QUOTE]

Aina olen tienny että se on siveyden sipuli, joskin kummasti sekin on 3 lasta saanut aikaiseksi. Ilmankos appiukko on aina kyrpä ottassa. En kyllä ikinä halunnu seksielämää raportoida sille, en tajua sitä akkaa miten sitä edes kiinnostaa. Kyseli jopa suuseksistä!! :O

En kyllä haluaisi puhua anopille tai muillekaan vieraille seksielämästämme. Se on yksityisasia, ja kunnioitan miestäni sen verran, että en levittele asioitamme kenellekään.

Mutta jos jotenkin olisin niin outoon tilanteeseen päätynyt, että anoppi moittisi minua liiasta innokkuudesta sillä saralla, niin luultavasti laittaisin vain lisää pökköä pesään hänen pähkähulluihin juttuihinsa ihan vain piruuttani...

Aina olen tienny että se on siveyden sipuli, joskin kummasti sekin on 3 lasta saanut aikaiseksi. Ilmankos appiukko on aina kyrpä ottassa. En kyllä ikinä halunnu seksielämää raportoida sille, en tajua sitä akkaa miten sitä edes kiinnostaa. Kyseli jopa suuseksistä!! :O

Sillä ei taida siitä suuseksistä olla kokemusta, niin oletti että jaat omat kokemuksesi hänen kanssaan. ;)

Ja voithan ensi kerralla kehottaa, että anna nyt hyvä anoppi tuolle appiukolle useemmin, mitä sitä enää pihtaamaan... ;)

[QUOTE="123";26396586]Sillä ei taida siitä suuseksistä olla kokemusta, niin oletti että jaat omat kokemuksesi hänen kanssaan. ;)

Ja voithan ensi kerralla kehottaa, että anna nyt hyvä anoppi tuolle appiukolle useemmin, mitä sitä enää pihtaamaan... ;)[/QUOTE]

No vihjaisen jos nyt 10 vuoden päästä taas suostun sinne taloon menemään. :D Ihan järkyttävä kokemus. Olen kyllä puhelias ja avoin kaikesta ja kaverien kanssa seksistäkin jutellaan, mutten tod. ANOPIN. :O

Sen verran mitä sen vauhkoamisesta muistan, kertoi ettei ikinä ole "alentunut ottamaan kyrpää suuhun". Miten se vajakki edes kuvitteli että haluan tietää tämän asian hänestä ja apesta?? YÄK!

Yleensä jos joku utelias tai härski tai muuten hulllu kyselee mun seksielämästäni niin vastaan että ei meillä semmosta tehdä ollenkaan... ja hymyilen salaperäisesti.

Oikeesti on aika vilkasta sillä saralla. Mutta kel onni on se onnin kätkeköön.

No vihjaisen jos nyt 10 vuoden päästä taas suostun sinne taloon menemään. :D Ihan järkyttävä kokemus. Olen kyllä puhelias ja avoin kaikesta ja kaverien kanssa seksistäkin jutellaan, mutten tod. ANOPIN. :O

Sen verran mitä sen vauhkoamisesta muistan, kertoi ettei ikinä ole "alentunut ottamaan kyrpää suuhun". Miten se vajakki edes kuvitteli että haluan tietää tämän asian hänestä ja apesta?? YÄK!

Hui.. :D
Siis puhuuko anoppi yleensä asioista näin avoimesti? Vai oliko tässä kohti joku viiraus? :D

Yhteistyössä