Anoppi oli syöttäny 1v:lle grillitassuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -a-a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mikäs siinä on että täällä nyt nää mammat puree toveria nilkkaan??

Jos lapsen äiti haluaa lapsensa syövän terveellistä ruokaa, ja esimerkiksi tietää ettei eines"ruoat" ole laspen vatsalle sopivia, ja on varannut omalle lapselle sopivaa ruokaa tämän mennessä anoppilaan hoitoon, niin miksi anoppi ei voi asiaa kunnioittaa. olisi vaikka ottanut lapsen äitiin yhteyttä että josko voi antaa lapsen maistaa.

Ymmärrän täysin ap:n asenteen. Oma anoppi on jatkuvasti ottamasta 5kk vauvaltani aurinkolaseja pois ulkona ja kääntämässä lieri hatun liertä ylös jotta hän näkisi pojan kasvot kun tätä SUORASSA auringossa kanniskelee, ja itse käyn liertä painamassa alas sanoet että suojaa silmiä, ja kehotan pysymään varjossa.

Miettikää nyt vähän.Äiti haluaa lapsen sa parasta ja anoppi ei asiaa tunnu oikein kunnioittavan.. lakatkaa tuomitsemasta. Raknetavampaa olisi ollut avstata esim, "harmi että lapsesi vatsa on sekaisin. Ehkä se anoppi ensikerralla toimii toisin. Onneksi laspelle tuskin jää pysyvää vaivaa väärästä ruoasta."

samantien ootte mollaamassa. antaa Ädin reagoida kun kyse on omasta laspesta

opettele ees kirjoittamaan oikein...

Mun mielestä tässä ei tosiaan ole kyse mistään yksittäisestä tassusta, vaan siitä, että ehdoin tahdoin tehdään vastoin vanhempien toiveita. Molemminpuolinen kunnioitus on tärkeää -isovanhempien elämänkokemusta ja tapoja tulee kunnioittaa, mutta ihan samalla lailla isovanhempien pitää kunnioittaa vanhempien toiveita ja tapoja.

Onneksi ap kunnioittaa anoppiaan haukkumalla netissä tätä

Sikäli kun olen oikein lukenut, ap vain kertoi mitä on tapahtunut, ei haukkunut tätä ja netissä nimettömänä kertominen tunnistamattomasta henkilöstä tuskin täyttää muutenkaan tietyn henkilön haukkumisen kriteerejä.

Ja itse myös kritisoin anoppia siitä, että jyräsi miniänsä yli. Yhdestä pienestä kerrasta einestä tuskin on haittaa, mutta harvemmin tuollainen toiminta on ainutkertaista ja kertoo anopin suhtautumisesta miniäänsä.

Viimeksi muokattu:
Sikäli kun olen oikein lukenut, ap vain kertoi mitä on tapahtunut, ei haukkunut tätä ja netissä nimettömänä kertominen tunnistamattomasta henkilöstä tuskin täyttää muutenkaan tietyn henkilön haukkumisen kriteerejä.

Ja itse myös kritisoin anoppia siitä, että jyräsi miniänsä yli. Yhdestä pienestä kerrasta einestä tuskin on haittaa, mutta harvemmin tuollainen toiminta on ainutkertaista ja kertoo anopin suhtautumisesta miniäänsä.

Just just eli nyt se anoppi on kilokaupalla työntänyt grillaria lapsen suuhun ja lapsi on todella traumatisoitunut ja shokissa

Ne anopit ja mummot on kasvattaneet aikuiseksi ainakin yhden (1) ihmisen, ehkä jopa useammankin.
Ovat kokeneita konkareita alalla ja vähän kurmoottavat teitä "esikoisäitejä", ynnä härnäävät teitä.

Mummo on todennäköisesti kasvattanut äitisi ja osallistunut SINUN kasvattamiseen ja muistelee, kun ei silloin antanut teille grillitassuja, ja mikä oli tulos?
Ei muuta kuin grillitassuja, villakoiria ja hiekkaa nautiskelemaan, niin vastustuskykykin kasvaa, ei mee maha kuralle enää pikku säilöntäainenokareesta.

Mummelit ja anopit naureskelevat partaansa(kyllä, sitä on aikuisilla naisilla) teidän nipotuksen takia.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että söisi mitä tahansa tassuja mummulassa ja en näe vaahtomiseen siinä asiassa mitään syytä, mutta se ap:n jutussa ärsyttää, että jos anopille on ihan erikseen sanottu (???) ettei lapselle syötetä x asioita, tulisi kunnioittaa vanhempien toiveita, vaikka ne tuntuisivat kuinka tyhmiltä.
Jos minä sanon ettei mun lapselle anneta vaikkapa karkkia niin sitten ei anneta, vaikka olisi kuinka tyhmää ja hörhöä toisten mielestä.
Meillä oli vähän vastaavanlainen sota siitä, kun pyysin ettei jokainen tunkisi omaa lusikkaa suustaan lapsen suuhun, jatkoivat pyynnöistä huolimatta koska karies on ihan hömppää ja olen niin nipo tyhmäääää... v**** että sai kiehumaan.

Yhteistyössä