anoppi muistaa vain esikoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tulee tosi paha mieli kuopuksen puolesta. Anoppi muistaa vain esikkoa syntymäpäivinä. Kuopus ei saa korttia, ei lahjaa, ei soittoa ei mitään. Esikolle tuodaan aina paketti. Ja tässä pitäisi sitä muijaa kunnioittaa ja kehua miten ihana anoppi mulla on. Mieskään ei ymmärrä äitinsä käytöstä ja onkin sanonut,että ei ihan kohtele lapsia tasapuolisesti. Anoppi vain hymähtää ja sanoo "jaa".

voi kökkö.... kiellä anoppias tuomasta sille esikoisellekkaan lahjoja. näin tekisin itse.jos jotain mussuttaa niin kehota tuomaan kuopuksen rästiin jäänneet paketit ja muistamaan tulevaisuudessakin että teillä on kaksi lasta.

noin se oli meilläkin, siis mä en oo ikinä kelvannut isoäidille mutta isosiskoni on ollut neiti täydellinen :/ kun menin naimisiin hän puhui paskaakin mun miehestä. vasta nyt ku sain lapsen ennen isosiskoni, eli "annoin" isoäidilleni ekan lapsenlapsenlapsen(?) nii kelpaan :o

Kaverilla on sama homma.Asiasta sanominen ei oo auttanu mitään.Nää nuoremmat alkaa kuitenki olla jo sen ikäsiä,et osaavat ite vaatia oman osansa huomiosta.Mulla on jo nyt semmonen kutina,et meillä käy ihan samalla tavalla.Keskenmenot tuntuvat olevan suuri helpotus ja raskaudesta ei oo kuulunu onnitteluja.Ei oo yhtään kiinnostunu,toisin ku esikon aikaan! :wave:

todella inhottavaa tuollainen!! meillä kun anoppi muistaa myös isompaa poikaa, vaikka se on mun ekasta liitosta. ei siis sinäänsä tarviis millään lailla. mutta ihan samalla tavalla kohtelee kun hänen "omaa" lastenlasta.. taidetaan olla aika hyvässä asemassa :/