Anoppi + Minä the Nipo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
No, musta on kyllä aika ristiriitaista muiden ajatustesi kanssa, että tuon ikäiset lapset matkustavat kaksin junassa.

Minä en omiani uskaltaisi laittaa vaan ajaisin viemään.

Mikäs se ristiriita on, minä laittaisin junaan ja mummo olis vastassa? Pari asemaa välissä? Kyllä mä lapsiini luotan hyvinkin tän verran, kännykät ja kaikki mukana. Sen sijaan mummon ajotaidosta en ole niin varma.

Alkuperäinen kirjoittaja Argh:
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö:
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Lapsesi varmaan käyttävät korokeistuimia jotka olisi helppo siirtää mummon autoon...

Siis me asutaan eri paikkakunnalla. Lapseni lähtevät junalla mummolaan. En kyl jaksa alkaa heille pakata korokkeita mukaan. Tulee turhan raskas päiväkin, ensin junalla ja sitten mummolaan ja sitten autolla ja taas illalla sama homma takaisin. Ei ole enää kivaa. Idea oli lähteä mummon kanssa tutustumaan kesäiseen kaupunkiin, torille ostaan mansikoita yms., päivä mummelin kanssa.

Ja sitten perillä hyppäävät mummon kyytiin ilman niitä istuimia. ja huristelevat mummolaa, torille jne?!

Ei, vaan mummo asuu aivan rautatieaseman vieressä.

Ja ajattelit sitten kesäkuumalla 80 vuotiaan jaksavan laukata kävellen koko päivän kylillä. ja oletko sitten ihan asettanut ehdoksi etteivät sitten siellä ajele autolla?

Elämä on just niin vaikeeta kun siitä itse tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö:
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Lapsesi varmaan käyttävät korokeistuimia jotka olisi helppo siirtää mummon autoon...

Siis me asutaan eri paikkakunnalla. Lapseni lähtevät junalla mummolaan. En kyl jaksa alkaa heille pakata korokkeita mukaan. Tulee turhan raskas päiväkin, ensin junalla ja sitten mummolaan ja sitten autolla ja taas illalla sama homma takaisin. Ei ole enää kivaa. Idea oli lähteä mummon kanssa tutustumaan kesäiseen kaupunkiin, torille ostaan mansikoita yms., päivä mummelin kanssa.

Ja sitten perillä hyppäävät mummon kyytiin ilman niitä istuimia. ja huristelevat mummolaa, torille jne?!

Ei, vaan mummo asuu aivan rautatieaseman vieressä.

Ja ajattelit sitten kesäkuumalla 80 vuotiaan jaksavan laukata kävellen koko päivän kylillä. ja oletko sitten ihan asettanut ehdoksi etteivät sitten siellä ajele autolla?

Elämä on just niin vaikeeta kun siitä itse tekee.

En ajatellut, että koko päivä heidän on laukattava. Mut jos olisivat käväisseet kävelyllä, kun kyllä hän ihan muutenkin käy kävelyllä kaupungilla. Kävelee paljon, ajelee harvoin. Siis hän asuu aivan kaupungin keskustassa, ei siellä mitään autoa tarvi hän muutenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
No mä taas varmaan antaisin mennä, ja hyväksyisin epätasapuolisen tilanteen ja ottaisin mitä annetaan, mutta itse tunnet omat tunteesi ja mikä on lapsille parhaaksi.

Ootko sä koulukiusattu?

Vai miksi et tunne itsekunnioitusta?

Vielä kun sais miehen tajuamaan, että mulla ei ole mitään henkilökohtaista hänen äitiään vastaan, vaan ainoastaan harmittaa tämä, ettei hänen äidillään olekaan aikaa olla yhtä päivää vain meidän lapsia varten, ja että en halua ottaa riskiä lasten turvallisuuden suhteen.

Nääs nääs mistä kaikesta sitä ihminen jaksaa ressata.Ole onnellinen että mukuloillas on mummo. Lapsellista kerta kaikkiaan tuollanen 'voivoi ,toi tykkää enempi ton lapsista ku mun' ja kun mummo suostuu ottamaan sun laumas, sä keksit siitäkin mussutettavaa.Herää.

Alkuperäinen kirjoittaja jill:
Nääs nääs mistä kaikesta sitä ihminen jaksaa ressata.Ole onnellinen että mukuloillas on mummo. Lapsellista kerta kaikkiaan tuollanen 'voivoi ,toi tykkää enempi ton lapsista ku mun' ja kun mummo suostuu ottamaan sun laumas, sä keksit siitäkin mussutettavaa.Herää.

Jep, eli yhtään ei sais olla pahoillaan siitä, että toisen lapsia on aikaa ja jaksamista hoitaa kaikki kesät, meidän lapsille ei ikinä.

Ei sen ole mikään pakko "suostua" jos on vastenmielistä. Oisin vaan ihan hänen ilokseen laittanut lapsenlapset sinne, mutta mitään pakkoa ei totisesti ole.

Ja kyse oli vähän turvallisuudestakin.

Yhteistyössä