Anoppi karanteeniin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Nyt loppui mun ymmärrys!

Anoppi ilmoitti eilen aamusta että hällä on mahatauti :x
No tänä aamuna sitten kohteliaana miniänä tiedustelen että onko rouva anopin vointi jo parempi?

Ja arvatkaa mitä tää vastas?

Että olivat eilen illemmalla olleet pikkujouluissa jossa olo oli ollut vielä ihan ok- oli hyvin ja runsaasti syöty- yö olikin sitten taas kulunut pönttöä halaillen, kun tuli juotua sitä kahviakin sitten vielä kotona.....

:o :o |O

Siis jos aamupäivällä iskee mahataudilla niin jo illasta on menossa pikkujouluihin!?!?!
Ja on itse aina ollut niin äärimmäisen tarkka ettei ME vain kuljeta mitään tautia mukanamme ja tartuteta minkään mutkan kautta suvun isoisoäitiä :headwall:

Kyllä voikin ihminen olla ....... |O

Joo en mäkään kyllä oikein ymmärrä tuollaista touhua. Jos mulla olisi maha kuralla, vähän myöhemmin päivästä parempi olo niin en kyllä viittisi silti vielä lähteä mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Aika sikamaista lähtee tartuttamaan muita!! :kieh:

No niin- edes yksi joka on mun aaltopituudellani.
Ja vallankin jos se on sama tauti mikä täälläpäin muillakin, niin kestää liki viikon :x

Joo multa ei heru myötätuntoa ihmisiä kohtaan jotka tahtomattaan tarttuttaa muille MAHATAUTIA! :kieh: Sain sen kans töistä eräältä asiakkaalta ja arvaa vaan oltiinko sitten koko perhe siinä.Se vaan on niin vittumainen tauti että sitä en vapaa ehtoisesti huoli. Mur.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Aika sikamaista lähtee tartuttamaan muita!! :kieh:

No niin- edes yksi joka on mun aaltopituudellani.
Ja vallankin jos se on sama tauti mikä täälläpäin muillakin, niin kestää liki viikon :x

Joo multa ei heru myötätuntoa ihmisiä kohtaan jotka tahtomattaan tarttuttaa muille MAHATAUTIA! :kieh: Sain sen kans töistä eräältä asiakkaalta ja arvaa vaan oltiinko sitten koko perhe siinä.Se vaan on niin vittumainen tauti että sitä en vapaa ehtoisesti huoli. Mur.

Oletan että tuo tahtomattaan on joku lipsahdus :D ?
Mutta joo- kun se perkule TARTTUU niin helposti- siksihän hänkin karttelee naapureita tms kellä se nyt sattuukin vuorostaan olemaan. Mutta tämä olikin vissiin ihan eri juttu, kun sitä itse levittää.

Niin ja muten olen kyllä väleissä anopin kanssa- olen opetellut ihan tietoisesti vaikka meillä monessa asiassa eri tavat onkin. paljon meitä auttaa ja toisinkin päin.
Mutta joskus tempaisee kyllä niin että mun huumori/ymmärrys ei anna myöten.

Mutta peruutinhan mäkin toki sen pyörän ylitse..... :whistle:

Yhteistyössä