Anoppi ja juhannus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ukkomies69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ukkomies69

Uusi jäsen
03.11.2024
12
0
1
Saavuin mökille, ihana olla rauhassa vaimolta edes muutama päivä, nauttia ja rentoutua....
Yhtäkkiä kuulin ääniä, huomasin puiden välistä että laiturilla oli upea näky....Helena anoppi oli tullut aiemmin.

Eläkkeellä oleva rehtori, mustat pitsiset pikkarit yllä ,polvillaan mattoa pesemässã.
Todella suuret rinnat paljaana, nännit suuret ja kovat kiiltävät ja liukkaat saippuasta.

Tunsin että kulli alkaa hiljaa kovettua, en muista edellistä kertaa....
Kotona ei olla naitu ikuisuuksiin.
Harmaat hiukset nutturalla, silmälasit ja just sytyttää tupakan.

Kiihotun aivan hulluna katsellessa kun nainen tupakoi isot rinnat paljaana.
Kaivoin turvonneen kullin esiin, hiljaa aloin runkata....

Helena kääntyi, rehevä peppu....pikkarit vaossa....ihana liukas ja kiiltävä.
Huohotin ja voihkin kovaa kun runkkasin koko ajan kovempaa.

Puhelin soi ,ja se oli helvetin vaimo...
Hädissään vastasin, hengästyneenä yritin keskustella normaalisti....

Tunsin äkkiä käden tarttuvan kulliin takaapäin.
Hiljaa kuiskaus kuuluu, Hei rakas vävy, anoppi oli huomannut minut...

Jatka puhumista, sanoi ja jatkoi runkkaamista.
Vaimo kyseli mikä hätänä, juuri hänen äiti otti kalun suuhun ja alkoi imeä....

Kyselin kuulumisia,ja halusin kuulla tylsät työ asiat ym paskaa...
Anoppi imi ,nuoli kosketteli ihanasti...
Siinä vaiheessa en muistanut puhelinta kun Helena otti kullin rintojen väliin, ihanan pehmeät ja liukkaat ...
En voinut pidãtellã...kulli alkoi sykkiä,ja sperma ryõpsähteli pitkin tissejä....
Huohotin puhelimeen kun Helena hieroi spermat kulilla joka kohtaan....
Lopuksi vielä suuhun,imi kalun puhtaaksi.

....

Pakko kertoa omasta juhannuksesta.
Oltiin vaimon kanssa anopin ja appiukon mökillä juhannuksena. Vaimoni ja appiukko joivat aamusta alkaen viiniä. En jaksanut heidän puheitaan vaan lähdin ongelle. Soutuveneellä saaren taakse piiloon. Tunnin päästä anoppi soitti ja kysyi missä olen. Sanoi että lähdin ongelle pakoon vaimoani ja appiukkoa. Anoppi pyysi syömään. Sanoi että vaimoni ja appiukko olivat lähteneet pyörällä hakemaan olutta kaupasta. Soidin takaisin mökille. Jossa odotti anopin kala keitto. Et taida ottaa ryyppyä anoppi kysyi. Vastasin että vaimoni juo aivan riittävästi. Ja en juo silloin kun hän on paikalla. Anoppi surkutteli tyttären ja miehensä juomista. Kuuntelin ja söin keittoa. Sanoin lähteväni vielä ongelle. Anoppi sanoi lähtevänsä mukaan. Anoppi istui keulassa ja luki kirjaa kun ongin olemattomia kaloja. Olimme kummatkin hiljaa. Soidin välillä ja vaihdoin paikkoja. Muutama ahvenen sain pyydettyä. Anoppi kielsi heittämässä pikku ahvenia takaisin mereen lupasi tehdä ahven kukon. Soidin maihin kuselle. Anoppikin kyykistyi nosti vaan lisäksi hametta. Hämmästyneenä katsoin hänen touhua. Hänellä ei ollut ollenkaan alushousuja. Mitä sinä tuijota hän kysyi. Eikö sinulla ole alus housuja kysyin. Ei hän vastasi. Ei kesällä tarvitse. Pyörittelin päältäni ja pyysin häntä menemään veneeeen. Hän istui veneen keulassa kun soidin takaisin kaislikon reunaan. Sain vielä muutaman ahvenen ja sanoin soutavani mökille. Vaimoni ja appiukko olivat tulleet takaisin. Ja jatkoivat juomistaan. Minä nyljin ahvenet ja annon ne anopille. . Sanon meneväni vierasmajaan nukkumaan. Pian anoppi tuli perässäni. Käydäänkö kaupassa hän kysyi. Voidaan käydä. Lähdimme ajaa autolla pääsimme muutaman kilometrin .kun anoppi laittoi kätensä kullini päälle. Olin hiljaa. Ajon isolle tielle anoppi pyysi minua pysähtymään. Sitten anoppi avasi vetoketjuni housuista ja kaivoi kullini esiin. Rupesi runkkaamman. En kestänyt lainkaan kun laukesi paineella. Anoppi pyyhki kätensä ja kullini talouspaperilla . Ja jatkoin ajamista kaupalle. Istuin autossa kun anoppi kävi kaupassa.. takastulo matkalla pysähdyin samaan kohtaan ja avasin housuni ja laitoin anopin käden kullini ympäri. Runkkaa vielä pyysin. Anoppi teki mitä pyysin. En voinut pidätellä nautintoani. Kestin varmaan 2 minuuttia jos sitäkään. kun laukesi.. et ole tainnut saada pillua pitkään aikaan anoppi sanoi. En Vastasin Mirja vaan juo. Sanoin. Juo kun isänsä vastasi anoppi. Ajoin takaisin mökille. Appiukko ja vaimoni nukkuivat kun tulimme takaisin. Anoppi laittoi kiireesti ostokset jääkaappiin. Nyt mennään hän sanoi. Tuu mukaan. Anoppi otti kainaloon viltin. Ja lähti kävelee polkua pitkin. Mihin olemme matkalla kysyin. Tuu nyt sanoi anoppi. Puolen tunnin päästä saavuimme puolikkaalle kodalle. Anoppi laittoi viltin penkille ja nosti hameettaan. Nyt saat nuolla anoppia hän sanoi. Nuolin anoppia kun jäätelö puikkoa. Anoppi huokaili ja ynisi. Nuolin ja nuolin häntä oma kullini seisoi kun lippu tanko housuissani.

Anoppi kiitti nuolennasta. Ollaanko sujut nyt hän kysyi. Kai ollaan vastasin. Kävelimme takaisin päin mulla seisoi kullin koko takastulo matkan. Mutta nautin vain siitä. Olinhan lauennut 2 kertaa anopin käsiin tänään.

Seuraavana aamuna Vaimoni ja appiukko jatkoivat siihen mihin Eileen lopettivat. Sanoin vaimolle juomisesta mutta hän ei kuunnellut. Ajattelin kotiin lähtöä mutta sunnuntaina täältä ei kulkenut linja-autoa. Ja en viitsinyt viedä autoa, joutuisin vaan hakemaan vaimoni kun viinat loppuisivat. Lähdin kävelee parhaalle näköala paikalle korkea kalion päälle. Katselin kiikarilla maisemia. Puolen tunnin päästä anoppi soitti ja kysyi missä olen. Sanoi oota siellä. Anoppi saapui paikalle puolen tunnin päästä. Kun hän näki minut hän nosti hameettaan. Ei ollut alus housuja. Vaan karvat näkyivät. Kunnon karvanen pillu. Sitä mitä olin eilen nuollut antaumuksella. Ei me voida täällä sanoin. Ei niin anoppi vastasi. Mutta naidaan silti. Hän nojasi puuhun ja pyllisti minuun päin. Nyt nait minua hän sanoi. Otin housut pois ja työnsin kullini hänen sisälleen. Takakautta anoppia oli minulle puutteessa elävälle liikaa. Laukesi heti. Yritin jatkaa vielä hetken. Anoppi kääntyi minuun päin ei ole varmaan kivaa elää puutteessa hän kysyi. Enää ei tarvii olla hän lisäsi anoppi auttaa. Ei vaan kerrota muille mitä tehdään.

Maanantai aamuna aamiaisen jälkeen pakkasin laukkuni. Sanoin anopille lähteväni kotiin, minulle riitti noi kaksi. Otin laukun kantoon ja lähdin kulkemaan polkua pitkin linja-auto pysäkille. Matka tuntui yllättävän lyhyeltä. Linja-auto tuli aikataulun mukaan. Kotiin tullessa vilkasin puhelinta. Anoppi oli lähettänyt kuvan vaimoni ja appiukko joivat viiniä puutarha tuolissa istuen. suljin puhelimen ja menin nukkumaan. Viikko meni kotona ollessa grillasin rivitalon terassilla. Ja katselin telkkaria. Vaimoni soitti ja haukkui minua kun olin lähtenyt mökiltä jättänyt hänet sinne. Sanoin hänelle että onhan sinulla auto siellä sen kun tulet kotiin jos olet ajokunnossa. vaimo haistatteli vitut minulle. Lauantai aamuna anoppi soitti olenko kotona. Hän oli tulossa käymään sairaalassa. Hänen Isänsä oli kaatunut ja joutunut sinne. Neljän tunnin päästä anoppi soitti uudelleen ja sanoi tulevansa kohta . Jätin ulko-oven auki istuin sohvalla kun anoppi tuli viereeni. Suuteli minua ja rutisteli etumustani. Riisuin housut pois ja kellistin anopin sohvalle. Nostin leninkiä ja työnnyin anopin sisälle. Teki mieli rynkyttää kunnolla mutta maltoin ja painoin pitkiä ja hitain liikein kulliani anopin sisälle. Anoppi hymisi hiljaisella äänellä ja suuteli kaulaani. Purkaannuin anopin sisälle. Hän oli hetken paikalla ja pyysi etten liikkuisi mihinkään. Rutisti minua itseään vasten. Kiitos hän sanoi. Sanoin vaimollesi että haen sinut mökille samalla kun käyn kotona. Anoppi lisäsi kun nousimme sohvalta. En kyllä jaksa niiden juomista sanoin. Ei vaan enää. Se taitaa jo olla huonossa kunnossa 2 viikkoa juonut. Onhan ne anoppi sanoi. Saanko joka päivä kysyin. Anoppi katsoi minua, mennään laavulle niin saadaan olla rauhassa

Lapset oli jo viikonloput omillaan, nuorempi vielä asui kotona, kun vaimon kanssa läksimme anopin mökille. Anoppi on leski, joten samalla pidimme hänelle seuraa. Tuli helteinen viikonloppu, ja kun anopilla oli valmiiksi rajaton rusketus, siellä mökillä hankittu, vietettiin se lauantai ja sunnuntai käytännössä kelteisillään kaikki kolme. Siinä kehittyi kuin luonnostaan sellainen vieno, puolijulkinen eroottinen hyrinä. Anoppi on komea, näyttävä nainen, joten ihmettelen ettei hänellä ole valituista miesystävää, vaikka tiettävästi lyhytaikaisista rakastajista on ollut merkkejä. Meidän siellä olostamme hän tuntui tykkäävän, ja antoi vaivihkaa pikku viestiä, että tykkäsi miehistä alastamuutta katsella tai sanotaan olla mukana, tietäen että itsekin olisi ihan naitavaa lihaa.

Lapset oli jo viikonloput omillaan, nuorempi vielä asui kotona, kun vaimon kanssa läksimme anopin mökille. Anoppi on leski, joten samalla pidimme hänelle seuraa. Tuli helteinen viikonloppu, ja kun anopilla oli valmiiksi rajaton rusketus, siellä mökillä hankittu, vietettiin se lauantai ja sunnuntai käytännössä kelteisillään kaikki kolme. Siinä kehittyi kuin luonnostaan sellainen vieno, puolijulkinen eroottinen hyrinä. Anoppi on komea, näyttävä nainen, joten ihmettelen ettei hänellä ole valituista miesystävää, vaikka tiettävästi lyhytaikaisista rakastajista on ollut merkkejä. Meidän siellä olostamme hän tuntui tykkäävän, ja antoi vaivihkaa pikku viestiä, että tykkäsi miehistä alastamuutta katsella tai sanotaan olla mukana, tietäen että itsekin olisi ihan naitavaa lihaa.

Yhteistyössä