Anoppi ja äiti ehdottavat pariterapian, vastasin ei...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ollaan oltu miehen kanssa 14 v naimisissa, meillä on 4 lasta. Viimeisen kuukauden aikana olen ollut huonokuntoinen selkäkipuen takia. Tämän kuukauden aikana en pystynyt olla miehen kanssa sillein, mutta toisella tavalla hoidettiin tämän asian keskenään...
Viime viikonloppuna mies lähti porukalla laivalle.... Ja oli liiankin hauskaa...

Valitettavasti en pysty antamaan anteeksi enkä unohtamaan...
Kerroin anoppille ja äidille miten kävi, molemmat suosittelevat pariterapina johon vastasin ei...

Melkein suosittelisin minäkin pariterapiaa jo lasten takia. Jos se auttaisi käymään tilanteen perin pohjin läpi, uskoisin sen auttavan jatkossa. Eihän pariterapia pakkota sinua antamaan anteeksi.

Selitys: Joi ja homma lähti käsistä. Jäi kiinni kun soitin hänelle ja vieras muija vastasi, itse mies oli suhkussa... Soitin miehelle, koska lapset halusi toivottaa hyvää yötä....

Jos et pysty antaa anteeks, niin kannattaisko siinä tapauksessa harkita eroa? Ite en kykenis antaa tollasta anteeks, enkä etes sillon lähtis sitä yrittääkkä. Siinä vaan mutkistais ja sotkis asioita viä entisestään. Mut jos kykenisit antaa anteeks, niin sillon ois aika hyvä toi pariterapia ja siitä vois ehkä toisaalta olla apua. Omalla kohalla en harkitsis etes pariterapiaa, mua jos mies pettää, niin se on kerrasta poikki.

Eli jos et pysty antaa anteeks, etkä unohtaa, niin sitten kannattaa laittaa ero vireille ja keskustella asioitten järjestelyistä miehen kanssa. On väärin molempia kohtaan roikkua suhteessa jossa sitten ei luota toiseen ja katkeroituu. Parempi vaan siinä tapauksessa antaa mennä. Mutta voimia sulle kovasti, kaiken sekamelskan keskelle. Asioilla on kuitenkin tapana järjestyy johonkin suuntaan meistä ja meijän valinnoista huolimatta. Nyt ajattele vaan ittees, oot sen ansainnu tollasen jälkeen.

Mä en vois tuossa tilanteessa antaa anteeksi. Ja hyi hitto!! Kamalia miehiä on olemassa. Mitä mies sanoi kun lapset olis toivottanut hyvää yötä ja joku nainen vastaa... katuuko tekoaan? Voimia sinulle ja lapsille!!

Kurja tilanne, mutta tässä on nyt kulunut vasta muutama päivä ja tunteet on kovin pinnassa. Kannattaako tollasen kännisekoilun takia ruveta perhettä hajottamaan? Miettikää rauhassa älkääkä hätiköikö. Se terapia voisi olla ihan hyvä juttu ellette keskenänne saa juteltua.

[QUOTE="vieras";23015393]Kurja tilanne, mutta tässä on nyt kulunut vasta muutama päivä ja tunteet on kovin pinnassa. Kannattaako tollasen kännisekoilun takia ruveta perhettä hajottamaan? Miettikää rauhassa älkääkä hätiköikö. Se terapia voisi olla ihan hyvä juttu ellette keskenänne saa juteltua.[/QUOTE]

Miltä sinusta tuntuisi, kun olet kotona ja sinulla on hirveät kivut ja mies "lohduttaa" itsensä jonkun horon kanssa!?

Miten se mies on ollut niin kännissä jo niin alkuillasta, että on kerennyt pettämäänkin? (Siis lapsethan menevät aika ajoissa nukkumaan.) Miten joku ihme uus laivatuttavuus edes vastaisi jonkun toisen luuriin? Onko tää juttu ihan tosi, vain onko jo alunalkaenkin valehdellut sulle, että on liikkeellä kaveriporukalla ja lähtenytkin vaan jonkun toisen naisen kanssa sinne laivalle...?

Missä kohtaa ap on puhunut miehen kännissä olemisesta? Käsittääkseni vain siitä pettämisestä on ollut kysymys, ja mahdolliset juomingit ovat sivuseikka. Mulle tulee kans väkisin mieleen, että suuntana ei ollutkaan laivareissu kavereiden kanssa vaan tämä seuralainen. Niin ikävältä kuin se kuulostaa. Olen pahoillani ap:n ja lastensa puolesta!

[QUOTE="Vieras";23015550]Missä kohtaa ap on puhunut miehen kännissä olemisesta? Käsittääkseni vain siitä pettämisestä on ollut kysymys, ja mahdolliset juomingit ovat sivuseikka. Mulle tulee kans väkisin mieleen, että suuntana ei ollutkaan laivareissu kavereiden kanssa vaan tämä seuralainen. Niin ikävältä kuin se kuulostaa. Olen pahoillani ap:n ja lastensa puolesta![/QUOTE]

Viesti nro 5

[QUOTE="Vieras";23015565]Joo, mä huomasin sen, mut ajattelin, ettei se ole ap, kun nimimerkki oli "apap", mut taisin olla väärässä sit vaan.[/QUOTE]

Äh, tulihan se viina sieltä myöhemmin sit, taidan olla niin väsynyt jo, että silmät harottaa ja lukee mitä sattuu tai on lukematta.. Öitä ja voimia ap:lle päätöksentekoon!

Selitys: Joi ja homma lähti käsistä. Jäi kiinni kun soitin hänelle ja vieras muija vastasi, itse mies oli suhkussa... Soitin miehelle, koska lapset halusi toivottaa hyvää yötä....

Ikävä tapaus. Anteeksi tuskin pystyt antamaan, mutta kannattaa miettiä tarkaan mitä jatkossa tekee. Mieheesi tuskin enää pystyt luottamaan ja tunteetkaan ei varmasti ole enää entisen laiset.

Yhteistyössä