Anoppi haukkui minut

• Viestiketjun aloittaja Piia
  • Ensimmäinen viesti
Piia
Ihan totaalisesti. En osannut tehdä mitään oikein. Olen hänen mielestä ruma ja lihava laiskimus, ja kaikki hänen poikansa entiset tyttöystävät ovat olleet paljon nätimpiä. Kaikki. Rv.38+4, tietty on tullut painoa, mutta lähtöpaino ennen raskautta oli 51kg. Olen 165 pitkä. ja nyt on kertynyt tosiaan 15kg. Turvotuksen ja kuumuuden takia en oikein jaksa tehdä mitään, vauvasta povataan yli 4kg:sta.

Mieheni, oli vaan koko ajan hiljaa. Ei puuttunut anopin sanomisiin. Lähdin anoppilasta yksin pois, ja jätin mieheni sinne. :(

Perseestä!!!

huh
Alkuperäinen kirjoittaja Piia:
Ajattelin, että voinko sairaalan henkilökuntaa pyytää, että ei päästäisi anoppia sairaalaan? En ajatellut näyttää lasta hänelle.
voi pyytää, mutta meinasitko että se homma toimii kauankin jos miehes on tuollainen?

-
On anoppi jostain syvältä, mutta vielä syvemmältä on miehesi.

Millainen mies kuuntelee tekemättä mitään kun hänen raskaana olevaa vaimoaan haukutaan.
Nyt laitat viestin miehellesi, että laahaa luunsa kotiin tällä sekunnilla ja mieluiten kukkakaupan kautta anteeksi pyydellen ja sitten keskustelette asiasta, että voitko antaa sen miehellesi anteeksi ja keskustelette anopista.

Piia
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
ihan siis yks kaks syyttä haukkui sut? :eek:
Joo, kysyi ensin että lähdetäänkö yhdessä METSÄÄN KÄVELYLLE, sanoin etten uskalla enkä pysty, kamalan turvotuksen vuoksi, eikä muutenkaan innostanut kuumassa lähteä. No, anoppihan kimpaantui siitä.

Mieheni on kiltti ja hiljainen mies, ei tosiaan sanaakaan sanonut.

mikäs hiiri sinulla miehenä on ap?!
haukut pataluhaksi moisen mamman pojan ja hällä on tottavie oltava hyvä syy käytökseensä!!!ja kukkakaupan kautta ois syytä tie kotiin käydä..ja vielä mieluummin kultasepänliikkeen kautta timangia siinä kyytipoikana!!

Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:
mikäs hiiri sinulla miehenä on ap?!
haukut pataluhaksi moisen mamman pojan ja hällä on tottavie oltava hyvä syy käytökseensä!!!ja kukkakaupan kautta ois syytä tie kotiin käydä..ja vielä mieluummin kultasepänliikkeen kautta timangia siinä kyytipoikana!!
Tämmöset ajatukset mullekin tuli...

Joo, kysyi ensin että lähdetäänkö yhdessä METSÄÄN KÄVELYLLE, sanoin etten uskalla enkä pysty, kamalan turvotuksen vuoksi, eikä muutenkaan innostanut kuumassa lähteä. No, anoppihan kimpaantui siitä.

sopiiko kysyä minkäikäinen anoppis on? nuo vanhemmat ihmiset ku aina ajattelee että nykysin ihmiset voivottelee turhan helposti kaikesta että kyllä ennen vanhaan vaan jaksettiin...jne plaaplaa.
Josko oli vain huono päivä ja tulee kohta pyytämään anteeksi. Mut jos tuo on jatkuvaa että sua morkkaa ni sitte saapi pysyä omissa nurkissaan. En minäkää kattelis.

MiNihyppy
Tuli tosi paha mieli puolestasi! Seuraavan kerran sanot takas kyllä. Ja kyllä miehesi olisi pitanyt jotain sanoa tossa tilanteessa. Jospa olikin sanonut sitten kun lähdit pois?! Saitteko jo miehen kanssa sovittua vai vieläkö on äitinsä tykönä?

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
No hauku takas!!!!! |O Herranen aika sentään miten annatte jonkun akan itteänne mollata vaikka miten ois rakkaan miehenne äiti :headwall:
Täsmälleen samaa mieltä! Itse en ole suu kiinni kuunnellut viheliäisen anopin vittuiluja vaan avannut itsekin sanaisen arkkuni. Älkää hyvänen aika alistuko.

:hug:

Voin kyllä kuvitella et vähemmästäkin ite menee tommosessa tilanteessa hiljaseks, jos siis yhtäkkiä haukutaan päin naamaa. Vaikka ite paukautankin aina välillä joillekin suorat sanat takasin ni on ollu myös tilanteita missä oon jääny vaan suu auki kattomaan, niin puun takaa on joskus jotain kommentteja tullu. Mut jos mun anoppi sanois mulle noin ni sillä ei olis mitään asiaa tulla kattomaan MINUN lastani tommosen jälkeen. Ja sais kyllä ukkokin kuulla asiasta jos vaan tuppisuuna istuis.

Piia

sopiiko kysyä minkäikäinen anoppis on? nuo vanhemmat ihmiset ku aina ajattelee että nykysin ihmiset voivottelee turhan helposti kaikesta että kyllä ennen vanhaan vaan jaksettiin...jne plaaplaa.
Josko oli vain huono päivä ja tulee kohta pyytämään anteeksi. Mut jos tuo on jatkuvaa että sua morkkaa ni sitte saapi pysyä omissa nurkissaan. En minäkää kattelis.
Anoppi on 58v.

En ole edes äitiyslomalla vielä, oma liike (kosmetologi) ja ajattelin synnytykseen asti olla töissä. Anoppi tietää tämän. Ja siitäkin haukkui minut, kun olen niin YLPEÄ etten edes huolinut perintösänkyä vauvalle. (omasta suvusta on kehto... )

Piia
Alkuperäinen kirjoittaja MiNihyppy:
Tuli tosi paha mieli puolestasi! Seuraavan kerran sanot takas kyllä. Ja kyllä miehesi olisi pitanyt jotain sanoa tossa tilanteessa. Jospa olikin sanonut sitten kun lähdit pois?! Saitteko jo miehen kanssa sovittua vai vieläkö on äitinsä tykönä?
Jep, sielläpä se..

Yhteistyössä