?
---
Vieras
anopille miehensä (eli appiukkoni) sisko on paras ystävä. hän kysyi jo ennen synnytystä, että voisiko tuo henkilö (jonka olen nähnyt kerran vain vilaukselta, mieheni tuntee kyllä tätinsa) tulla katsomaan vauvaa sairaalaan. sanoin, että tuskinpa jaksan ottaa tuntemattomia sinne katselemaan, että isovanhemmat saa tulla toki. anoppi siihen että "kyllä minä olen kolme sektiota käynyt läpi, ei se olo huono ole"... no, itse synnytin ja ponnistusvaihe 2h14min, menetin verta ja jouduin kaavintaan, en tosiaankaan olisi halunnut ketään tuntemattomia vierailulle sairaalaan.
sama homma nyt häissämme: anoppi kysyy, että eikö tuo miehen sisko voisi tulla häihimme, kun se on anopille tärkeä ja ollut mieheni perheen perhejuhlissa mukana. vaikka nimenomaan ollaan rajattu juhlat niin, että vain meidän vanhemmat ja sisarukset +lapsemme tulee häihin, eli rajaus on tiukka. ärsyttää kun anoppi ei tajua!! sitten jäi selittelemään, että "no kun hän on niin tärkeä ihminen"... olen itse nähnyt tuon ihmisen kahdesti, mieheni näkee häntä harvoin, vaikka anoppi on sen kans läheinen niin tartteeko meidän ottaa se kaikkeen mukaan??
sama homma nyt häissämme: anoppi kysyy, että eikö tuo miehen sisko voisi tulla häihimme, kun se on anopille tärkeä ja ollut mieheni perheen perhejuhlissa mukana. vaikka nimenomaan ollaan rajattu juhlat niin, että vain meidän vanhemmat ja sisarukset +lapsemme tulee häihin, eli rajaus on tiukka. ärsyttää kun anoppi ei tajua!! sitten jäi selittelemään, että "no kun hän on niin tärkeä ihminen"... olen itse nähnyt tuon ihmisen kahdesti, mieheni näkee häntä harvoin, vaikka anoppi on sen kans läheinen niin tartteeko meidän ottaa se kaikkeen mukaan??