Anoppi ei jäänyt yöksi, kun mies oli sairaalassa ja itse kipeänä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja indieee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

indieee

Vieras
Eli siis mitä ajattelisitte: mieheni sai sairaskohtauksen pari viikkoa sitten. Tilanne oli kuitenkin vakaa illalla. Minulla oli 38,5c kuumetta ja henkisesti oli vaikeaa, koska olen raskaana rv 30 ja hoidettavana on myös 4v ja 2v lapset ja vaikka miehen tilanne oli tasoittunut oli sellainen pelko päällä. Anoppi oli illalla auttamassa mutta ei halunnut jäädä yöksi, koska sanoi tuntevansa itsensä väsyneeksi. Minulla ei ollut ketään muuta joka olisi tullut apuun, joten jäin sitten yksin. Itku kurkussa sanoin anopille että kukapa nyt yksin tykkäisi olla tässä tilanteessa mutta ei silti jäänyt yöksi. Anoppi asuu 4km päässä, ei ole työelämässä joten olisi voinut jäädä sen puolesta. Mitä ajattelisitte?

Mihin sinä apua yöllä tarvitset? Tulisiko anoppi taas huomenna aamupäivällä uudestaan? Minustakin omassa kodissa on parasta nukkua, vaikeaa ja paha on toisten nurkissa.

Minä en nyt ymmärtänyt, että miksi olisi pitänyt jäädä yöksi, kun kerran ihan lähellä asuu.

Lapset nukkuu yöllä, joten lapset nukkumaan ja anoppi kotiin ja sinulla lepohetki.

Mitä ihmeen työtä sinulla on keskellä yötä, johon tarvitset apua

2v heräilee vielä yöllä, eikä anoppi siis tullut sitten enää ollenkaan apuun edes aamulla. Okei, ehkä pyyntöni oli sitten kohtuuton. En vain kyennyt olevani valmis olemaan yksin. mutta auttoi se tosiaan illalla olemalla lasten kanssa hetken, itse makasin sängyssä tokkurassa.

Mun mielestä ihan ymmärrettävää, olihan hän kuitenkin auttamassa illalla.
Btw, tuollaisessa tilanteessa mä viimeiseksi haluaisin anopin meille yöksi tai muutenkaan (vaikka mun anoppi on ihan kiva)

Tietenkään anopilla ei ole valvollisuutta jäädä auttämaan yöksi, mutta aika oudolta kuulostaa. Tuskin hän yhtä väsyksissä oli kun sinä, jos kerrat noin kovassa kuumeessa olet. Tsemppiä.

miltäköhän sinusta tuntuisi kun lapsesi saisi sairauskohtauksen ja iskisi menettämisen pelko ja miniäsi haluaisi sinut hänen tuokseen..kyllä täällä jokainen haluaa poistua ennen lapsiaan ja voipi säikäyttää aikalailla ..jos olette miehesi kanssa puolenvuoden päästä molemmat influenssassa kotona 39 asteen kuumeessa niin pitääkö anpin tulla silloinkin autamaan vaikka saattaisi itsekkin sairastua ja se on pahempi vanhemmalle ihmisille..kunhan pohdin.tosin siinätilanteessa voisin itsekkin kaivata apua :/

Yhteistyössä