Anoppi antoi mulle 150e 30-vuotis synttäri lahjaksi ja se pitää käyttää vaan minuun itseeni, mutta miten????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erika

Vieras
Heti kun rahan sain aattelin et jes meen ostaa muksuille ( 3kpl ) parit vaatteet, mutta samassa anoppi sano et se pitää käyttää vaan minuun itseeni, mut en tiedä miten, en oo koskaan itteeni mitään tuhlannu, jos lähden itelleni ostamaan uutta vaatetta, tulen kotiin monta kassia täynnä muksuille kaikkea, joten antakaahan vinkkiä miten käytäntuon rahan ja miten maltan käyttää vaan itseeni???

parturissa oon just käynyt, noita hoitoja mietin, mut en tiedä raaskinko... Nii nyt tää menee tähän et en raaski käyttää sitä mihinkään ja ist pikku hiljaa huomaan et oon ostanu muksuille sitä ja tätä....

Mä saisin tuon äkkiä käytettyä vain itseeni...
Osta joku merkkilaukku. Tai ylellistä kosmetiikkaa.
Tai varaa hotellista yö vain itsellesi, pidät vapaaillan, -yön ja -aamun.

Alkuperäinen kirjoittaja erika:
parturissa oon just käynyt, noita hoitoja mietin, mut en tiedä raaskinko... Nii nyt tää menee tähän et en raaski käyttää sitä mihinkään ja ist pikku hiljaa huomaan et oon ostanu muksuille sitä ja tätä....

Mikä järki tuossa on? Älä nyt ittees unohda hyvä nainen! Marttyyri-meininki ei pue ketään.... :whistle:

Lähde käymään jossakin, siis jos et esim. ole pk-seudulta, lähdet kulttuurimatkalle Helsinkiin, käyt hyvin syömässä ja museoissa tms.
Tai Ruotsin risteilyllä, houkuttelet kaverisi mukaan.

Jos et heti keksi niin pistät sen rahan talteen ettet käytä sitä muihin.

Osta vaatteita, ja kyllä hyvällä jalkahoitajalla raaskii aina käydä!

Yksi mikä oli tosi ihana oli lämpökivi terapia. Mukavan rentouttava.

Mulla meni suhteellisen nopeasti itseeni 500 euroa, jonka sain miehen vanhemmilta :ashamed: Kävin kampaajalla, ostin uudet talvisaappaat, muutaman vaatteen...ja jos nyt totta puhutaan, niin ostin mä jotain tytöllekin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Mulla meni suhteellisen nopeasti itseeni 500 euroa, jonka sain miehen vanhemmilta :ashamed: Kävin kampaajalla, ostin uudet talvisaappaat, muutaman vaatteen...ja jos nyt totta puhutaan, niin ostin mä jotain tytöllekin :whistle:

Saat anteeksi, käytit kuitenkin suurimman osan itseesi. :hug:

No kyllä mä ostaisin vaatetta!!! JOku takki ja sitten ihan käyttövaatetta lopuilla! Päätät vaan että et mene lastenosastolla, eikö sulla ole yhtään selkärankaa ;) :hug: Vaatetta varmasti tarvitset, kuten useimmat äidit, jotka yleensä satsaa vaan lastenvaatteisiin... Olispa mullakin tollainen anoppi, en saanut mitään 30-v lahjaksi :( EN kyllä mainostanutkaan, mutta meillä oli tytön kanssa yhteiset juhlat...

toi lämpökivi hieronta on kyllä kiehtonut, jos semmosta kokeilis ja kyllä mä tän rahan itteeni nyt käytän :) vaikka kutkuttas käyttää muksuihinkin, must aon vaan niiiiin ihana ostella muksuille kaikkea kivaa :)

Ja kyllä mulla on ihana anoppi ?

Alkuperäinen kirjoittaja erika:

Eieieieieiei...et osta lapsille mitään, vaan sijoitat kaiken itseesi :)

Alkuperäinen kirjoittaja ollapa noin:
No kyllä mä ostaisin vaatetta!!! JOku takki ja sitten ihan käyttövaatetta lopuilla! Päätät vaan että et mene lastenosastolla, eikö sulla ole yhtään selkärankaa ;) :hug: Vaatetta varmasti tarvitset, kuten useimmat äidit, jotka yleensä satsaa vaan lastenvaatteisiin... Olispa mullakin tollainen anoppi, en saanut mitään 30-v lahjaksi :( EN kyllä mainostanutkaan, mutta meillä oli tytön kanssa yhteiset juhlat...

en mäkään mainostanut, ne vaan tupasahti eilen yhtä´äkkiä kahville, mulla ei ees ollu kahvin kanssa mitään muuta kun keksejä...
Nii tuo että päättää ettei vilkaisekkaan lastenosastolle päinonkin sit työn takana ;)
Joku parempi takkikin ois kiva....

Yhteistyössä