ap
Siellä mahtaa olla melko viileää tälleen talvisin Mä oon sellanen vilukissa et oli totuttelemista jo täälläkin asumiseen. Olen kotoisin etelä-suomesta.Alkuperäinen kirjoittaja Lappitar:...Me ollaan vielä pohjoisempaa... :xmas: Ei tän pohjoisemmaksi oikeestaan paljoakaan pääse =)Hetkinen, kyllä joku eli minä voin olla niin tyhmä, että nukutan lastani ulkona pakkasessa, se -30 on mulla raja, mutta kyllä, tänäänkin vauvani nukkui ulkona kun pakkasta oli -25. Ja hyvin nukkui, reilu pari tuntia. Oli ihan lämmin ja tyytyväinen kun heräsi. Ehkä pakkanen sitten on erilaista täällä Lapissa mutta miten te kuvittelette, että lapsia täällä nukutetaan kun pakkanen on jatkuvasti yli -10???? Kysehän on vain siitä, miten lapsen pukee... Molemmat lapseni ovat nukkuneet säässä kuin säässä ulkona ihan vauvasta asti, n. 3-viikkoisesta alkaen. Molemmat ovat syntyneet tammikuussa. Että näin meillä. :wave:
Toki voi pienikin vauva pakkasessa nukkua. On tää meidänkin nukkunut jo ihan viikon-pari vanhana mut musta -25 on kyllä liikaa näin pienelle. Yli huomenna siis tulee 3vk täyteen. Ja mekin asutaan Pohjois-Suomessa joten pakkasia on luvassa kyllä jatkossakin.
...juu niin minäkin totutin vähitellen lapset, ensin pari minuuttia ja siitä sitten eteenpäin... Missä päin asutte? Pohjois-Suomi on melko laaja käsite...
Yleensä en asuinpaikkaani paljasta, mutta sanottakoon nyt että kemijärveltähän me