anopin mielestä olen epäsovelias,kun otan 2v,ja 5vuotiaan pesulle kanssani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höhh

Vieras
siis en sais kylpeä tuon 5vuotiaan akns sen mielestä enään,kun ei senkään poika kylpenyt:O. minusta tuo on ihan tyhmää, poika pitäs päästää joko yksin pesulle tai sit isänsä kans,mut ne ei mee iskän kans kun isä otta saunassa niin kovat löylyt ja minun mielestä isä ei pese niitä hyvin. eli olenko jotenkin kireo kun käyn pesulla/saunassa 5vuotiaan kans`?

Ollaan kieroja yhdessä, mun mukanani tulee myös 10-vuotias poika saunaan kotona ja anoppilassa :D! Tosin anoppi ja appi saunovat kumpikin vain ja ainostaan yksin mutta ei ne nyt todellakaan puutu siihen miten muut saunoo :). Miehen perhe on kyllä hassu, jos käydään jouluna saunassa, niin anoppi saunoo yksin, appi saunoo yksin, miehen siskot kumpikin yksin, sitten veljen perhe siten, että veli omien lapsiensa kanssa ja puoliso omiensa. Meidän perhe on ainoa joka pääsee koko porukalla kerralla saunaan. Eli saunarumba ottaa aikansa :D.

no älä muuta sano:D meijän anoppi sano kun poika oli 4v että toppapukua ei voi pitää noin isolla:O on liian vauvamainen ja sitten kävi ostamassa toppahousut ja takin... lisäksi kun poika kerran halusi lasten muumi shamppota niin anopille ei kelvannut niin vauvamainen shamppoo vaan osti sitten terva shampoota pojalle:O...ihme akka on..

Voi voi. Meilläkin saunotaan ihan sovussa koko perhe, vanhemmat ja teinit. Jos haluavat saunoa yksin niin saunovat. Jos haluavat saunoa kanssamme niin saunovat. Asiasta kuin asiasta voi tehdä ongelman.