Anopin käytös..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hohhoijjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tästä tässä on nimenomaan kyse; miehen isyyttä ei millään tapaa kunnioiteta, ei anopin eikä exän toimesta. Jos paperissa lukee "milloin ollaan äidillä milloin isällä" niin johan anoppi vetelee lasta siinä välissä luokseen ilman ilmoitusta isälle. Kaikki mitä isä tekee, tekee väärin. Tarkkailee jatkuvasti meitä kumpaakin suurennuslasilla mitä lapsenlapselle sanomme tai kuinka kasvatamme ollessamme koko perheen kesken hänen seurassaan. Jos isä kieltää, mummo lapsen ja miehen kuullen antaa. Mies on puhunut jonkinlaisesta pakkomielteestä lapseen, ja muut lapsenlapset jäävät jalkoihin.

Aha. No entäs tämä:

"Lyhyesti: menimme kaksi viikkoa sitten naimisiin ja meillä uusperhe (molemmilla lapset ent suhteista), anopin kanssa kaikki mennyt suht hyvin tähän asti, mutta nyt oli täysin pojaltaankin tietämättäkin kutsunut mökilleen juhannusta viettämään lapsenlapsen lisäksi miehen ex-avopuolison sukua..? Aiemmin ollut todella lämpimät välit myös minun lapseeni ja meillä molempia kohdeltu aina tasa-arvoisesti, tällä kertaa kutsua toiselle lapselle ei kuulunut, siitä kauhea itku ja pahamieli. Aiemmin anoppi ei ole ollut kuin hyvän päivän-tuttu ex-puolison suvulle.

Nyt tilanne riistäytynyt käsistä puolin ja toisin. Anopin mielestä tämä on ihan normaalia."

Kuulostaa ihan eri tapauksen kuvaukselta.

Aha. No entäs tämä:

"Lyhyesti: menimme kaksi viikkoa sitten naimisiin ja meillä uusperhe (molemmilla lapset ent suhteista), anopin kanssa kaikki mennyt suht hyvin tähän asti, mutta nyt oli täysin pojaltaankin tietämättäkin kutsunut mökilleen juhannusta viettämään lapsenlapsen lisäksi miehen ex-avopuolison sukua..? Aiemmin ollut todella lämpimät välit myös minun lapseeni ja meillä molempia kohdeltu aina tasa-arvoisesti, tällä kertaa kutsua toiselle lapselle ei kuulunut, siitä kauhea itku ja pahamieli. Aiemmin anoppi ei ole ollut kuin hyvän päivän-tuttu ex-puolison suvulle.

Nyt tilanne riistäytynyt käsistä puolin ja toisin. Anopin mielestä tämä on ihan normaalia."

Kuulostaa ihan eri tapauksen kuvaukselta.

Mikä tässä nyt kuullosti eri tapaukselta?

Keksipä kuule ihan itse rakentavat mallisi. Ap. on sen verran suurissa ongelmissa, ettei jeesustelusi auta pätkääkään.

Sorry nyt tuli mun moka! En lukenut kirjoitustasi ajatuksella ja sekoitin sen myös tuohon "kaappaus"-viestiin. Olen vasta herännyt ja ei oikein hoksottimet vielä toimi. Siis alan olla samaa mieltä että mies voisi olla yhteydessä lastenvalvojaan.. Mutta tiedä sitten kuinka paljon hekään kunnioittaa miehen isyyttä..

Yhteistyössä