Anopin käytös meidän häissä ala-arvoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimosa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimosa"

Vieras
Menimme viime vkonloppuna naimisiin ja olen vieläkin tuohduksissa anopin käytöksestä ennen häitä, häissä ja niiden jälkeen.. Jotenkin nyt meni kuppi nurin (vuosikausia olenkin niellyt kaiken hiljaa..). En tiedä mitä tehdä, olen niin poissa tolaltani.

Tässä pieni "yhteenveto" jotta saatte käsityksen mistä puhun.

Ennen häitä: niistä ei puhuttu mitään, koko juhla vaiettiin kuoliaaksi. Ainut asia mistä halusi puhua oli se, ettei hän istu selkäpäin bändiin. Soitti vielä perään ja varmisti.

Häissä: kaikki muut halasivat ja onnittelivat sydämellisesti - anoppi kätteli kylmän viileästi ja töksäytti "onneksi olkoon NYT SITTEN". Hän ei kirjoittanut vieraskirjaan (muutoin kova "runoilemaan" ja kirjoittelee erilaisia tekstejä), ei katsonut minua päinkään koko iltana ja halusi ottaa miehestäni kuvia, joissa minä en ole..

Häiden jälkeen: ei yhtään mitään, hän ei sanallakaan maininnut koko juhlasta, jota kaikki muut ovat kiitelleet ja pitäneet onnistuneena...

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24594637:
Ei sentää keikkunu kännissä, vaikka viikko tolkulla puhuttu että on kielletty muitakin vieraita tulemasta paikalle kännissä..

liekkö anopilles ollu kova pala "menettää" poikansa?

Kunpa vetäisikin joskus kännit... ehkä se perusvittumainen luonne hiukan siitä tasaantuisi.. Mutta ei, anoppi pelkää alkoholia.

Anna anopin olla omassa ylhäisyydessään. Ei meilläkään anopin kanssa mitkään läheiset välit ole, mutta olen päättänyt etten todellakaan anna sen häiritä, koska mieheni kuitenkin minua rakastaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja äits;24594668:
Anna anopin olla omassa ylhäisyydessään. Ei meilläkään anopin kanssa mitkään läheiset välit ole, mutta olen päättänyt etten todellakaan anna sen häiritä, koska mieheni kuitenkin minua rakastaa :)

Näin olen tehnytkin, antaa p*n olla. Oli vaan pakko avautua kun toi sai sapen niin kiehumaan... omat häät on kumminkin niin tärkeä juttu. En olis todellakaan halunnut sinne YHTÄÄN ihmistä naama norsunveellä osoittamaan mieltään.

Jep...teksti vois olla mun suusta. Anoppi ei osota oikeastaan mitään kiinnostusta poikansa (eli meidän perhettä kohtaan). Tyttären lapset ja perhe on sitten jo aivan eri asia! Ei käy meillä koskaan...vaikka kutsuttu on aina. Heittelee myös piilovittumaisia kommentteja, en tiedä tekeekö tahallaan vai huomaamattaan. Mutta noh...pakkohan sitä on sietää kun on kuitenkin mieheni äiti ja hänelle tärkeä. Välillä vaan ottaa päähän, kun tuntuu että jopa mieheni syyttää minua siitä, että tällä "mailman parhaalla mummulla" on niin viieä välit meidän lapsiin. Välillä tekisi mieli sanoa asiat suaraan!

Yhteistyössä