Anopille synttärilahja?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Tuli tuossa neulottua yhdet villasukat 7 veljestä papukaija-langasta. Oli sitä vaan pakko ostaa kun oli niin ihanan pirtsakkaa ja mietin, et voisin ne pukin konttiin pistää odottelemaan jollekin. Mut miespä sitten keksikin, et annetaan ne hänen äidilleen synttärilahjaksi. Just saatiin anopilta villasukkia ja lapasia jouluna ni kehtaako sitä antaa heti synttärilahjaks hälle villasukat?

No ainakin hän osaa arvostaa käsityötä ja lämmittävää lahjaa. Toisaalta jos on itse tehnyt kaapit täyteen sukkia...

Vilkuile vähän missä kunnossa on sukat ja onko niitä kovin paljon?

[QUOTE="noh";23008604]No ainakin hän osaa arvostaa käsityötä ja lämmittävää lahjaa. Toisaalta jos on itse tehnyt kaapit täyteen sukkia...

Vilkuile vähän missä kunnossa on sukat ja onko niitä kovin paljon?[/QUOTE]

No anoppilaan oltais menossa ehkä käymään sunnuntaina ja silloin pitäisi se lahjakin viedä...

Mä itse neulon paljon, ja en anna sukkia/lapasia tai oikeastaan mitään neulottua lahjaksi niille jotka itse neuloo.
Ja itse en ole ollut kovin iloinen lahjoista jotka on neulottu, toki tiedän et niihin on mennyt aikaa ja vaivaa, mutta ne on varsin turhia meille kun itse tehtyä(joka on sit väreiltään ja malliltaan just lapsen mieleen ja sopii muihin tamineisiin)löytyy paljon.
Jos joku läheinen osais/viitsis itse tehdä jotain sellaidta hienoa mihin ei omat taidot tai aika riitä niin se olis eri asia, mut ne perusjutut on vähän huonoja lahjoja.
Mut tää vaan mun mielipide ja tiedän ahkeria neulojia jotka tykkää kovasti saada neulottuja lahjoja.

Yhteistyössä