Tuli tuossa neulottua yhdet villasukat 7 veljestä papukaija-langasta. Oli sitä vaan pakko ostaa kun oli niin ihanan pirtsakkaa ja mietin, et voisin ne pukin konttiin pistää odottelemaan jollekin. Mut miespä sitten keksikin, et annetaan ne hänen äidilleen synttärilahjaksi. Just saatiin anopilta villasukkia ja lapasia jouluna ni kehtaako sitä antaa heti synttärilahjaks hälle villasukat?