Anopille ISO kiitos <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Tänään odotti kotona ihana yllätys, kun sukulaisista kotiuduttiin..
Jääkaappiin oli ilmestynyt porkkana-ja lanttulaatikko, kinkkua, rosollia, lohta, munanpuolikkaita ja italiansalaattia :p

Tänään ei ehditty anopilla käymään, kun oli muuta kiirutta. Kovasti luultiin, että jouluherkuista nautitaan vaan aattona ja tänään, mutta anopin toimesta me saadaan vielä huomennakin herkutella joulusapuskaa :heart:

On se vaan niin ihana :heart:

Kiva muuten mut ihan oikeestiko susta on ok et anoppi käy teillä omilla avaimillaan kun olette poissa?
Mä en tykkäis mut muuten tosi kiva yllätys, jos oli esim. pyydetty kukkia kastelemaan tms. että oli "lupa" käydä..?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Kiva muuten mut ihan oikeestiko susta on ok et anoppi käy teillä omilla avaimillaan kun olette poissa?
Mä en tykkäis mut muuten tosi kiva yllätys, jos oli esim. pyydetty kukkia kastelemaan tms. että oli "lupa" käydä..?

On ihan ok mulle, että vara-avaimella käy. Ja eilen aamulla soitti ja kysyi, että voiko yhden tytön paketeista käydä tuomassa meille. Ja bonuksena oli tuonut noi sapuskat jääkaappiin.

Anoppi on mulle läheisempi kuin oma äitini, joten ei häiritse yhtään :heart:

mä en kans tykkäis jos anoppi kävis meil omil avaimilla..välil se on iha jees mut osaa olla myös ärsyttävä ja on mun tyttöä kohtaan huonoa esimerkkiä antava..

Minä voin anoppi-kultaani kiittää ja kehua. Hän on huomaavainen ja kiltti ihminen. Meillä kamala härdelli perheessä ennen joulua, neljä lasta sairaana ja aika vaan hukkui joka päivä, ei ehtinyt juuri lootia miettimään. Anoppi teki meille lanttu-, porkkana- ja pottulaatikon ja leipoi vielä joulupullaa. On ihana ihminen ympäri vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja Kehun minäkin:
Minä voin anoppi-kultaani kiittää ja kehua. Hän on huomaavainen ja kiltti ihminen. Meillä kamala härdelli perheessä ennen joulua, neljä lasta sairaana ja aika vaan hukkui joka päivä, ei ehtinyt juuri lootia miettimään. Anoppi teki meille lanttu-, porkkana- ja pottulaatikon ja leipoi vielä joulupullaa. On ihana ihminen ympäri vuoden.

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mä en kans tykkäis jos anoppi kävis meil omil avaimilla..välil se on iha jees mut osaa olla myös ärsyttävä ja on mun tyttöä kohtaan huonoa esimerkkiä antava..

Hmmm..tuskin olisin anopille avaimet antanut jos mua häiritsis että hän täällä joskus käy.
Usein käy ruokkimassa kissat ja siivoa hiekka-astian jos ollaan pidempään poissa kotoota.

Ja tosiaan eilen soitti, että saako tuoda tytölle yhden joulupaketin tänne. Ja yllätyksenä oli nuo jouluruoat :heart:

Mä en ole mitään huonoa tuosta anopista vielä löytänyt. Jos mulla on paha olla tai mieli maassa, niin aina olen tervetullut hänen luokseen. Teekupposen ääressä saan puhua pahan olon pois, ja sen jälkeen taas on helpompi olla :heart:

Yhteistyössä