anopeista...millanen suhde teillä on omaan anoppiin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
anoppi on paras!
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Loistavasti tullaan toimeen ja anoppi soitteleekin mukaan esim. rannalle tai shoppailemaan.
Onpahan jokusen kerran käyty yhdessä baarissakin ja hauskaa on riittänyt sielläkin :)
Meillä kans ihan samanlainen suhde! Tänäänkin ollaan vietetty melkein koko päivä kimpassa. Ekaks pyörittiin kaupungilla ja illalla mentiin yhdessä mun kaverin luokse kahvittelemaan. :) Mulla on siis kertakaikkisen ihana anoppi. Aina ei ole meidänkään suhde ollut kovinkaan hyvä, vaan töitä senkin eteen täytyi tehdä.
 
Mun mies ei juurikaan välitä olla yhteydessä äitinsä kanssa. Välillä ei vastaa sen puheluihin kun "ei jaksa". Ei kuulemma viihdy äitinsä eikä sen puolen suvun seurassa kun on niin tylsää ja häntä syyllistetään ja valitetaan kaikesta. Minä sitten innoissani seurustelun alkuaikoina vastailin puhelimeen miehen puolesta ja kun lapsi syntyi olen tavannut anoppia paljon kun lasta tietenkin haluaa nähdä. Mies yleensä on silloin töissä kun ei vapaapäivinään jaksa tavata äitiään. On rouva kyllä varsin raskas ja yrittää pompotella ja pompotteleekin mua. Jee.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Gerbera:
Anoppi inhoaa minua, on sanonut huonoksi äidiksi ja kaiken mahdollisen mitä keksii.. Anopin alkoholiongelma on varmastikin syynä tähän, sillä olen sanonut etten tuo poikaani hänen luokseen mikäli humalassa on. Anoppi tähän vastasi ettei hänen alkoholinkäyttönsä ole yhtään haitallista verrattuna siihen etten imetä (syynä maidon tulon loppuminen). Eli ei aio lopettaa juomista meidän vauvan takia :'(
meillä on kanssa aikalailla samanlaista. ja romaani tulisi jos kertoisin kaiken tässä. ei ole koskaa tykännyt musta ja kertonut kyllä sen koko maailmalle. pari kuukautta sitten meillä oli poitsun ristiäiset, saapui humalassa, josta meille ukon kanssa sitten tulikin riita kun ei sitä sieltä poistanut. alkoi jossain vaiheessa rähjätä kun ei löytänyt kassiaan että joku meidän vieraista varastanut sen.. sitten haukku meidän kaksi muuta lasta idiootiksi ja tyhmäksi.. että sellanen anoppi mulla. mutta onneksi mun ei tarvi olla missään tekemisissä sen kanssa ja että toi mun ukkokin ymmärtää..
 
vieras
pitää koirana ja pilkkaa muiden kuullen tai mitätöi.en ole tarpeeksi hyvä vaimo ja äiti.olen lapsenhakkaaja ja hullu.oma poikansakkin on hullu.muut miniät on niin ihania ja sopivia pojilleen.ja minun kohtalo on tämä sen takia että anoppi ei tykkää äidistäni kun äitini on yksityisyrittäjä
 
mulla ja anopilla on myös tuo hyvä vihasuhde kumminkin puolin.
ennen oli kokoajan arvostelemassa mua pojalleen ja löysi vaan ne kaikki viat ja keksi aivan ihme juttujakin. nyt ku tyttö synty vuosi sitten niin ei oo pitänyt meihin sen koomin yhteyttä ja parempi niin =)
appiukolla on uusi vaimo eli mun anoppi puoli ja sen kanssa on hyvät välit ja korvaakin tuon anopin "aukon" mukavasti :heart:
 
Meillä on anopin kanssa ihan hyvät välit. Tännänkin soiteltiin kuulumisia pitkän aikaa, kun ovat olleet melkein koko kesän mökillä eikä olla kovin useasti nähty. Talvisaikaan kun ovat kotosalla nähdään 1-2 kertaa viikossa.
 
Mulla ja mun anopilla on oikein hyvät välit, tullaan toimeen hienosti.Molemmat ollaan sellasia että sanotaan asiat suoraan ja se on sit sillä selvä eli ei jäädä märehtiin menneitä :D Jos joku asia ärsyttää niin se sanotaan ja asiat selvitetään heti ei silleen että piiloveetuiltas toiselleen koko ajan.On appivanhemmat joskus ihmetelly että kuinka mä sanon niin selkeesti oman mielipiteeni enkä ajattele että mitä muut ajattelee :whistle: No se sopii mulle.
 

Yhteistyössä