Anonyymit Allokkeet oy

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
pai tö vei: ootteko jo huomanneet, että siltsusta tulee dokkari lauantaina ja teppokin täytti 60 v. :D :laugh:
Multa on jäänyt ihan huomaamatta moiset. :D Mutta kiitos kun valaisit asiasta. :laugh:

onko hörmöönit niin sekaisin, ettet ole tuommoisia tärkeitä asioita huomannut :ashamed: no menköön tämän kerran... ;) sää voisit kanssa kertoa mulle jonkun tuommoisen maailmanhistoriallisesti tärkeän faktan, joka mun olisi hyvä tietää :saint:
Öööh, mitähän mää nyt kertosin... :whistle:

Vaikkapa että sydänjää näkyy taas maanantaina. :whistle: :saint:

pai tö vei: ootteko jo huomanneet, että siltsusta tulee dokkari lauantaina ja teppokin täytti 60 v. :D :laugh:
Multa on jäänyt ihan huomaamatta moiset. :D Mutta kiitos kun valaisit asiasta. :laugh:

onko hörmöönit niin sekaisin, ettet ole tuommoisia tärkeitä asioita huomannut :ashamed: no menköön tämän kerran... ;) sää voisit kanssa kertoa mulle jonkun tuommoisen maailmanhistoriallisesti tärkeän faktan, joka mun olisi hyvä tietää :saint:

hei jotenkin tuo on tullut selville tämän palstan kautta erään tietyn rouvashenkilön toimesta jo aiemmin :D ...

hei jotenkin tuo on tullut selville tämän palstan kautta erään tietyn rouvashenkilön toimesta jo aiemmin :D ...
:D Tästä huomaa, että kuinka paljon mulla liikkuu päässä. :laugh:

jassoo emälän kätyri ykän muodossa saapui...pitää lähteä katsomaan ketkä ovat siinä kunnossa, että kykenevät saunan puolelle ja ketkä saavat jäädä kylppäriin...sitten voisi taikoa jotain herkullista iltapalaa, tuo hammastahna kuulosti hyvältä ;) ... :heart: :hug: :wave:

jassoo emälän kätyri ykän muodossa saapui...pitää lähteä katsomaan ketkä ovat siinä kunnossa, että kykenevät saunan puolelle ja ketkä saavat jäädä kylppäriin...sitten voisi taikoa jotain herkullista iltapalaa, tuo hammastahna kuulosti hyvältä ;) ... :heart: :hug: :wave:
Moikka moi, palataanpa taas. :wave: Mukavia hammastahnakestejä. :laugh:

Oikeesti! Ei voi olla totta! :o

Mä oon aivan täys blondi. Pakko olla... ei muuta selitystä. :|

Luin äsken ton alotusten listan HUOLELLA moneen kertaan ja etsin mussuja ja ihmettelin, et missäs kaikki on, kun en huomannu sieltä mitään mussuihin viittaavaa.

Oonko mä oikeesti näin tauno? :headwall:

Täällähän te olitte koko ajan! :D

Seuraavalla kerralla pitää laittaa otsikoksi: TÄSSÄ SE ON KÄRPPÄ. ...jotta määkin löydän paikalle... :snotty:

Mut joo, mitä kuuluuuuu marja-leena? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Luin äsken ton alotusten listan HUOLELLA moneen kertaan ja etsin mussuja ja ihmettelin, et missäs kaikki on, kun en huomannu sieltä mitään mussuihin viittaavaa.

Seuraavalla kerralla pitää laittaa otsikoksi: TÄSSÄ SE ON KÄRPPÄ. ...jotta määkin löydän paikalle... :snotty:

:D Blondius iskee aina välillä miehin kaikkiin :hug:

Mulla on paha olo edelleen :x olis parempi olla pullat uunissa :kieh:

Montas testiä olet jo ehtinyt kuluttaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:D Blondius iskee aina välillä miehin kaikkiin :hug:

Mulla on paha olo edelleen :x olis parempi olla pullat uunissa :kieh:

Montas testiä olet jo ehtinyt kuluttaan :whistle:

Mä jätin siihen neljään, kun ne sieltä neuvolasta niin vakuuttivat, että kyllä niihin voi jo luottaa.. :laugh: Toivottavasti säkin kohta sit testaat? ;)

Kävin tänää ekaa kertaa flunssaviruksen jäliltä tanssitunnilla ja voi kakka mun kuntoa. :o ...ja ne salihousutkin puristi paljon enemmän kuin kolme (sorry ...melkein neljä...) viikkoa sitten... Onkohan se huono juttu, jos on lihonu jo tässä vaiheessa melkein sen, mitä koko raskauden aikana varmaan sais lihoa... :snotty:

En voi oikeastaan suoraan kertoa niitä ikäviä uutisia. Mutta erästä läheistäni on kuormitettu
tosi raskoin taakoin viime vuosina ja nyt taas yksi ikävä uusi sairaus, joka heikentää elämänlaatua on todettu hänellä :'( :|

Aina en jaksa uskoa siihen, ettei ihminen saisi suurempia taakkoja kuin jaksaa kantaa. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Ookkei, pitää lisätä tuo seuraavaan ketjuun. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En voi oikeastaan suoraan kertoa niitä ikäviä uutisia. Mutta erästä läheistäni on kuormitettu
tosi raskoin taakoin viime vuosina ja nyt taas yksi ikävä uusi sairaus, joka heikentää elämänlaatua on todettu hänellä :'( :|

Aina en jaksa uskoa siihen, ettei ihminen saisi suurempia taakkoja kuin jaksaa kantaa. :|
:hug:

Yhteistyössä