K
Kippuravarvas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miehet. :kieh: Hei, Voitko sää huomenna jo testata?![]()
Perjantaina |O mä sekoon ennen perjantaita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miehet. :kieh: Hei, Voitko sää huomenna jo testata?![]()
Voih. :/ Tiiätkö sää ollenkaan milloin sulla on ollut ovis?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miehet. :kieh: Hei, Voitko sää huomenna jo testata?![]()
Perjantaina |O mä sekoon ennen perjantaita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voih. :/ Tiiätkö sää ollenkaan milloin sulla on ollut ovis?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miehet. :kieh: Hei, Voitko sää huomenna jo testata?![]()
Voihan se olla hyvinkin jo tuolloin. Mää piän peukkuja että tulis plussaa! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voih. :/ Tiiätkö sää ollenkaan milloin sulla on ollut ovis?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miehet. :kieh: Hei, Voitko sää huomenna jo testata?![]()
No mulla oli..luulisin tosi aikasin. Mun mielestä se oli jo 6päivää menkkojen jälkeen..kai se voi olla.
Jep, silloin sen kestää paremin kun siihen on hyvä syy. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä sanoinkin miehelle tänään että olis sit syytä olla raskaana..eihän tällästä kuvotusta ihan turhan takia viitteis potea :kieh:
Auts.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mulla alkoi keskimmmäisestä pahoinvointi rv3![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mulla alkoi keskimmmäisestä pahoinvointi rv3![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Auts.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mulla alkoi keskimmmäisestä pahoinvointi rv3![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Meidän pieni on liikkunut jo monta metriä edestakaisin täällä olohuoneessa. Nousee konttausasentoon, ponkaisee jaloillaan eteenpäin niin että nassu lätsähtää lattiaan, hihkuu ja tekee uudelleen![]()
Moi Kotsu! Lähikkö nää jo pois? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Oliskos päiväkahviseuraa??
Ihana. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Meidän pieni on liikkunut jo monta metriä edestakaisin täällä olohuoneessa. Nousee konttausasentoon, ponkaisee jaloillaan eteenpäin niin että nassu lätsähtää lattiaan, hihkuu ja tekee uudelleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Kotsu! Lähikkö nää jo pois? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Oliskos päiväkahviseuraa??
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Kotsu! Lähikkö nää jo pois? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Oliskos päiväkahviseuraa??
Moi mussu :heart: :wave: täällähän mää vielä, tuli lepäileen tänne hetkeksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Kotsu! Lähikkö nää jo pois? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Oliskos päiväkahviseuraa??
Moi mussu :heart: :wave: täällähän mää vielä, tuli lepäileen tänne hetkeksi![]()
Määpäs käyn äkkiä keittään itelleni kaffia. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:määpä häippäsen..nähään illalla :wave:
Nam.Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Kotsu! Lähikkö nää jo pois? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Oliskos päiväkahviseuraa??
Mullon jätskiä kans![]()
Moikka Mussu, nährään illalla. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:määpä häippäsen..nähään illalla :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nam.Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Kotsu! Lähikkö nää jo pois? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Oliskos päiväkahviseuraa??
Mullon jätskiä kans![]()
![]()
Just kuului tippaisu loppuvan, ny meen hakeen. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nam.Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Kotsu! Lähikkö nää jo pois? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Oliskos päiväkahviseuraa??
Mullon jätskiä kans![]()
![]()
Jokos sait kahveet??