V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väkivaltaa ei ratkaista väkivallalla.
Toi on kyllä totta mutta on väärin että aina yksi ja sama saa turpiinsa.Jokaisella on oikeus kuitenkin puolustaa itseensä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väkivaltaa ei ratkaista väkivallalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:mun mielestä ap voisi mennä lapsen mukaan ulos ja kun seuraavan kerran tällainen tilanne on niin ottaisi tämän hyökkääjän erikseen, katsoisi tiukasti silmiin, ilmoittaisi, että noin sinä et tee enää kertaakaan, se sattuu ja toisia ihmisiä ei saa ikinä satuttaa missään tilanteessa. jotain tollaista kokeilisin. ja olen kokeillutkin. loppui.
Voi jeesus, enhän mä olekaan kuin noin 15 kertaa tehnyt noin - turhaan.
(minä ja ainakin 2-3 muuta naapuria...ei toimi, ei)
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:mun mielestä ap voisi mennä lapsen mukaan ulos ja kun seuraavan kerran tällainen tilanne on niin ottaisi tämän hyökkääjän erikseen, katsoisi tiukasti silmiin, ilmoittaisi, että noin sinä et tee enää kertaakaan, se sattuu ja toisia ihmisiä ei saa ikinä satuttaa missään tilanteessa. jotain tollaista kokeilisin. ja olen kokeillutkin. loppui.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väkivaltaa ei ratkaista väkivallalla.
Toi on kyllä totta mutta on väärin että aina yksi ja sama saa turpiinsa.Jokaisella on oikeus kuitenkin puolustaa itseensä.
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
mä en ymmärrä lainkaan näitä, että "saa löydä takaisin jos toinen lyö ensin". ihmettelin sitä jo jossain aiemmassa ketjussa, en tainnut kyllä siihen keskusteluun osallistua.
mitä ap:n lapsi oppii tuollaisesta? mitä se lapsi oppii, jota ap:n lapsi mottaa seuraavalla kerralla takaisin? väkivalta on väkivaltaa, aina.
mun mielestä ap voisi mennä lapsen mukaan ulos ja kun seuraavan kerran tällainen tilanne on niin ottaisi tämän hyökkääjän erikseen, katsoisi tiukasti silmiin, ilmoittaisi, että noin sinä et tee enää kertaakaan, se sattuu ja toisia ihmisiä ei saa ikinä satuttaa missään tilanteessa. jotain tollaista kokeilisin. ja olen kokeillutkin. loppui.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä on fiksua porukkaa taas liikenteessä!
Alkuperäinen kirjoittaja vg:Onko lyöjä erityislapsi vai ihan vaan muuten vaan ilkeä?
mä en ymmärrä lainkaan näitä, että "saa löydä takaisin jos toinen lyö ensin". ihmettelin sitä jo jossain aiemmassa ketjussa, en tainnut kyllä siihen keskusteluun osallistua.
mitä ap:n lapsi oppii tuollaisesta? mitä se lapsi oppii, jota ap:n lapsi mottaa seuraavalla kerralla takaisin? väkivalta on väkivaltaa, aina.
mun mielestä ap voisi mennä lapsen mukaan ulos ja kun seuraavan kerran tällainen tilanne on niin ottaisi tämän hyökkääjän erikseen, katsoisi tiukasti silmiin, ilmoittaisi, että noin sinä et tee enää kertaakaan, se sattuu ja toisia ihmisiä ei saa ikinä satuttaa missään tilanteessa. jotain tollaista kokeilisin. ja olen kokeillutkin. loppui.
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:lapsi joka on jatkuvasti tuollainen ei kuitenkaan lopeta sitä, kun joku häntä mottaa. jos lapsi on tuollainen kuin kerroit, hän mottaa tyttöäsi tämän jälkeen sitä innokkaammin, tyttösi kanssahan pääsee sitten tappelemaan. sitähän lapsi kai hakee.
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja vg:Onko lyöjä erityislapsi vai ihan vaan muuten vaan ilkeä?
No nämä kaksi nyt ei millään lailla ole sama asia :kieh:
Mulla on erityislapsi ja hän ei varmasti lyö toista, ennemmin on se lättyynsä-saaja.
Toki olen käskenyt lyömään takaisin ja kovasti, jos toinen lyö ensin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä on fiksua porukkaa taas liikenteessä!
Näiden tämmöisten kommenttien laukojien mielestä on itseasiassa ihan oikein, että esim mies hakkaa vaimoaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Mun poika pakotettiin märälle nurmikolle housut kintuissa kun ei osannut/ uskaltanut tehdä mitään ( oli silloin 1.lk:lla ) kiusaamisen lopettamiseksi. Muutakin kiusaamista oli.
Mä menin tapauksen jälkeen koululle kun tilannetta käytiin läpi ja sanoin niille kiusaajille että jos vielä kerran saan tietää että mun lapsia on kiusattu, niin mä vedän niitä kaikkia köniin - mua kun eivät koulun säännöt kosketa
:snotty: Se niiden opettaja nimittäin hyssytteli niitä poikia - ovat meinaan " priimusoppilaita" ja pienempien kummeja:kieh:
MIkään päänsilittely ei auta. Onko sua tai sun lapsia kiusattu ?
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja vg:Onko lyöjä erityislapsi vai ihan vaan muuten vaan ilkeä?
Mulla on erityislapsi ja hän ei varmasti lyö toista, ennemmin on se lättyynsä-saaja.
Alkuperäinen kirjoittaja vg:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:mun mielestä ap voisi mennä lapsen mukaan ulos ja kun seuraavan kerran tällainen tilanne on niin ottaisi tämän hyökkääjän erikseen, katsoisi tiukasti silmiin, ilmoittaisi, että noin sinä et tee enää kertaakaan, se sattuu ja toisia ihmisiä ei saa ikinä satuttaa missään tilanteessa. jotain tollaista kokeilisin. ja olen kokeillutkin. loppui.
Mä en yleensä huutele mitään ls- ilmoitusta mutta nyt voisin käyttää sen kortin. Vältät sen että kohta teillä voi olla nyrkkitappelu pihassa harva se päivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:No, minäkin olen opettanut omani niin että "älä ole ensimmäinen joka lyö, mutta jos joku lyö sinua niin lyö vielä kovemmin takaisin".
Avaa sateenvarjon, tuleekohan meitä muita sen alle..
Alkuperäinen kirjoittaja fr:Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja vg:Onko lyöjä erityislapsi vai ihan vaan muuten vaan ilkeä?
No ei ole sama, mutta myönnät varmaan itsekin että osalla erityislapsista on isoja ongelmia aggressionhallinnan kanssa. Niitä erityislapsia ne on meidänkin pihan pieksijät, eikä puhe mene perille :/
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Mun poika pakotettiin märälle nurmikolle housut kintuissa kun ei osannut/ uskaltanut tehdä mitään ( oli silloin 1.lk:lla ) kiusaamisen lopettamiseksi. Muutakin kiusaamista oli.
Mä menin tapauksen jälkeen koululle kun tilannetta käytiin läpi ja sanoin niille kiusaajille että jos vielä kerran saan tietää että mun lapsia on kiusattu, niin mä vedän niitä kaikkia köniin - mua kun eivät koulun säännöt kosketa
:snotty: Se niiden opettaja nimittäin hyssytteli niitä poikia - ovat meinaan " priimusoppilaita" ja pienempien kummeja:kieh:
MIkään päänsilittely ei auta. Onko sua tai sun lapsia kiusattu ?
en kirjoittaisi, jollei mulla olisi omakohtaista kokemusta. mun lasta on kiusattu neljä vuotta, eskarista asti, enemmän ja vähemmän. ja paras keino on ollut kutsua kiusaajat kylään vanhempineen ja jutella asioista. on auttanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:lapsi joka on jatkuvasti tuollainen ei kuitenkaan lopeta sitä, kun joku häntä mottaa. jos lapsi on tuollainen kuin kerroit, hän mottaa tyttöäsi tämän jälkeen sitä innokkaammin, tyttösi kanssahan pääsee sitten tappelemaan. sitähän lapsi kai hakee.
Minä taas luulen, että tuolle tekisi ihan hyvää tajuta, että häntäkin voidaan lyödä jos hän lyö...ja ylipäätään tajuta, että hän ei ole se joka tätä maailmaa määrää.
No, meilläpä ei ole auttanut pätkääkään.Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:en kirjoittaisi, jollei mulla olisi omakohtaista kokemusta. mun lasta on kiusattu neljä vuotta, eskarista asti, enemmän ja vähemmän. ja paras keino on ollut kutsua kiusaajat kylään vanhempineen ja jutella asioista. on auttanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:No, meilläpä ei ole auttanut pätkääkään.Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:en kirjoittaisi, jollei mulla olisi omakohtaista kokemusta. mun lasta on kiusattu neljä vuotta, eskarista asti, enemmän ja vähemmän. ja paras keino on ollut kutsua kiusaajat kylään vanhempineen ja jutella asioista. on auttanut.