Annetut HPV-rokotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäilevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäilevä

Vieras
Nyt kun noita rokotteita on teineille annettu jo isot pinot, niin onko teistä kukaan kuullut niistä olleen suurempia haittavaikutuksia...sellaisia pelättyjä, kuten maailmalla puhutaan (krooninen väsymys, autoimmuunitaudit yms.).

Kuulun itse tuohon autoimmuunisairaiden porukkaan, minkä takia en ole uskaltanut tytölleni rokotetta ottaa. Onhan hänellä minun geenejäni, tosin alttius sairastua voi olla erilainen.

Riski on varmasti pieni, mutta voittaahan joku aina lotossakin...

Voitin lotossa..narahdin papaseulonna. Huomenna tähystykseen ja koepaloihin. Laittavat emättimeeni etikkaliuosta joka tuo verisuonet ja kudosmuutokset esiin.

Itken silmät päästäni, en niinkään itseni takia, vaan yksi vuotiaan lapseni vuoksi.
Ottaisin rokotteet heti. Mutta viruksia ei edes testata hedelmällisikäisiltä, koska käytännössä kaikilla se on.
Käytännössä kaikki eivät kuitenkaan saa autoimmuunisairauksia.

enkä halua kuulla. Luotan siihen, että rokotteet on turvallisia vaikka nyt yhdestä tulikin ongelmia. Paljon hyvää on rokotteet saaneet aikaan esim. tuhkarokko on mennyttä aikaa yms. Miksi en suojelisi lastani, jos se on mahdollista?

#4 voisi ensin hieman lukea human papiloma viruksesta. Kondomi ei suojaa!! Pelkkä ihokontakti riittää.
Ja vain tietyt hp-virukset aiheuttaa syöpää, joihin nimenomaan rokotteet on nyt aloitettu.

En anna ikinä omille lapsille tätä, ei se edes auttaa ettei virusta tulee tai muita sairauksia viruksen takia. Jos joku lapsista sen saa niin lähetän Meksikoon heitä, siellä itse sain 6 terapeutista rokotetta ja virus sekä syövän esiasteet poistuivat samalla ja on mahdotonta enää että saa virusta tai sama sairautta, kun olen nyt suojassa ja uskon että on niin, kun sen rokotteet oli ainakin 25 vuotta tutkittu, eikä se mitään sivuvaikutuksia vielä kenelle aiheuttanut

Elimistö poistaa useimmiten HPV:n itsestään ajan kuluessa. Samalla kehittyy vastustuskyky ja se estää siten jopa syövän tulemista. Jos on ottanut Meksikon "parantavan" rokotteen, vastuskykyä ei kehity ja altistuu syövälle.

Elimistö poistaa useimmiten HPV:n itsestään ajan kuluessa. Samalla kehittyy vastustuskyky ja se estää siten jopa syövän tulemista. Jos on ottanut Meksikon "parantavan" rokotteen, vastuskykyä ei kehity ja altistuu syövälle.

:laugh: ei morjens taas...

P. S. Virus elää ikuisesti elimistössä, kannattaa kysyä muualta, googlesta kun et saa mitään oikeita tietoa

Yhteistyössä