N
nodii
Vieras
Mä en kohta kehtaa naamaani enää näyttää meidän omalla pihalla!! Pojat halus mennä ampumaan toisiaan vesipyssyillä. N. 5min meni hyvin , kunnes nuorempi alkoi parkumaan kun paarmat ja ötökät puree... Käskin huiskimaa pois. Sit vanhempi säntää sisälle et haluaakiin olla sisällä... No, minä jatkan nurmikon leikkuuta ja nuorim. mennyt sisälle. Ja sieltähän kuuluu hetken perästä taas parkua.... Minä säntään sisälle katsomaan et mikä hätänä? Vanhempi torunur vähän liian kovaa nuorimmaista et ei saa ampua sisällä vesipyssyllä. Muuten ok, mutta ei saa satuttaa. p*kele!! No, site asia saadaan sovittua ja rauhotettua. ja molemmat haluavat taas ulos. Ok, mennään koska pyykitkin haluan kuivumaan. Siinä ripustaessa alkaa taas nuorempi parkumaan niistä ötököistä.... Ou jee... Sanon että mene sisälle sitten! Ei haluu... Voi, elämä.... Ja räkä valuu, mistä alkaa parkumaan kahta kauheammin... Ja se nurtsikin on leikkaamatta..... Paperia hakemaan sisältä. Kun tulen ulos ,vanhempi on taas puikahtanut sisään tuijottaa töllöä!! Ja pienempi alkaa parkumaan sit siitä kun isoveli meni sisälle!! Ja sit MÄ räjähdän!!! Toinenkin sisälle, isompi omaan huoneeseen, koska ravaa tahallaan edes takasin. Nuorempi parkuu sitä räkäänsä ja kun ei saa mennä ulos..... Pienempikin jäähylle.... Ja minä painun KYLÄMÄÄN suihkuun, sillä supistaa niin perkeleesti ja hermot meni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis meidän naapureillla on joka pvä. kuunnneltavaa ja katseltavaa kun nuo pojat
tohon pihaan menevät.... Ja mua hävettää aina ihan sikana.
Itse olen aina ennen lapsia ihmetelly tälläsia älämölöperheitä, mut EN enää
Siis meidän naapureillla on joka pvä. kuunnneltavaa ja katseltavaa kun nuo pojat
tohon pihaan menevät.... Ja mua hävettää aina ihan sikana.
Itse olen aina ennen lapsia ihmetelly tälläsia älämölöperheitä, mut EN enää