Annettiinpahan naapureille taas viihdettä. p*kele....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nodii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nodii

Vieras
Mä en kohta kehtaa naamaani enää näyttää meidän omalla pihalla!! Pojat halus mennä ampumaan toisiaan vesipyssyillä. N. 5min meni hyvin , kunnes nuorempi alkoi parkumaan kun paarmat ja ötökät puree... Käskin huiskimaa pois. Sit vanhempi säntää sisälle et haluaakiin olla sisällä... No, minä jatkan nurmikon leikkuuta ja nuorim. mennyt sisälle. Ja sieltähän kuuluu hetken perästä taas parkua.... Minä säntään sisälle katsomaan et mikä hätänä? Vanhempi torunur vähän liian kovaa nuorimmaista et ei saa ampua sisällä vesipyssyllä. Muuten ok, mutta ei saa satuttaa. p*kele!! No, site asia saadaan sovittua ja rauhotettua. ja molemmat haluavat taas ulos. Ok, mennään koska pyykitkin haluan kuivumaan. Siinä ripustaessa alkaa taas nuorempi parkumaan niistä ötököistä.... Ou jee... Sanon että mene sisälle sitten! Ei haluu... Voi, elämä.... Ja räkä valuu, mistä alkaa parkumaan kahta kauheammin... Ja se nurtsikin on leikkaamatta..... Paperia hakemaan sisältä. Kun tulen ulos ,vanhempi on taas puikahtanut sisään tuijottaa töllöä!! Ja pienempi alkaa parkumaan sit siitä kun isoveli meni sisälle!! Ja sit MÄ räjähdän!!! Toinenkin sisälle, isompi omaan huoneeseen, koska ravaa tahallaan edes takasin. Nuorempi parkuu sitä räkäänsä ja kun ei saa mennä ulos..... Pienempikin jäähylle.... Ja minä painun KYLÄMÄÄN suihkuun, sillä supistaa niin perkeleesti ja hermot meni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siis meidän naapureillla on joka pvä. kuunnneltavaa ja katseltavaa kun nuo pojat
tohon pihaan menevät.... Ja mua hävettää aina ihan sikana.
Itse olen aina ennen lapsia ihmetelly tälläsia älämölöperheitä, mut EN enää:(

No, kyl mua itseänkin jo vähän naurattaa..... tulipahan meidän kohta 4v. sentään oma-aloitteisesti pyytää multa anteeksi!! ja sit isompi perässä...

Mut ei tää kivaakaan ole ja säälin naapureita kun joutuvat pakostakin kuunteleen....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tarvisivatkohan lapset hieman huomiota ja jotain kivaa yhteistä tekemistä???

No ei varmasti!! Minä ja mies ollaan ja puuhataan molempien kanssa erikseen ja yhdessä joka pvä. IHAN välistä liikaakin.... Keskenänsä leikit sujuu tosi harvoin hyvin:( 4v. ikäeroa.... Tappeluks siis menee. Sehän mua päähän ottaakin , et jos yritän vaikka ruokaa laittaa tai pyykkiä ripustaa niin johan tappelevat keskenään tai jompikumpi keksii jotain älytöntä....

Älä huoli, meillä oli sellaista älämölöä tuossa pari tuntia että voi naapuriparkoja. Annoin vateihin vettä että voivat ampua vesipyssyillä. No siitä seurasi parkua vähän väliä. Sitten kun pesin mattoa oli kumpikin hakeneet sisältä kippoja ja heittivät vettä sisälle. Sitten oli kumpikin arestissa ja voi sitä huudon määrää.

Ja tuossa jo mainittiin tuo huomiontarve niin voi olla että noilla on sitä. Isänsä ollut pois kotoo ja itse vaan yritän tehdä kotitöitä. Taidetaan loppuilta tehdä jotain mukavaa.

Kuulostaa ihan meidän elämältä. Lapset rivitalon pikkupihalle laitan leikkimään, jotta saisin "rauhassa" tehdä ruokaa, siivota ym. Lopputulos on, että molemmat täytyy raahata sisälle ja laittaa sohvalle katsomaan dvd:tä, koska homma menee pihalla tappeluksi, revitään kukkia, heitellään soraa nurmikolle jne. No sitten ne tappelee siinä sohvalla, mutta eipä tartte ulos mennä jatkuvasti katsomaan.

mulla on tosi kova ääni ja lapsilla kans. asutaan omakotitaloaleueella, jossa siis taloa vieri vierin. päivittäin noi termiitit tappelevat keskenään ja minä koitan komentaa. naapurit varmasti ovat kuulleet kaikki meidän riitojen syyt ja seuraukset ja uhkailut.. ei mennä puuhamaahan jossette tottele ym.

KIITOS kanssasisaret!! Mukava kuulla et näin on siis muillakin!! Itse vaan en aina ymmärrä noita poikia. Itse lapsena ei ois tullu kuuloonkaa käyttäytyä noin. Enkä kyllä koskaan tapellut mua 4v. nuoremman veljeni kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen:
mulla on tosi kova ääni ja lapsilla kans. asutaan omakotitaloaleueella, jossa siis taloa vieri vierin. päivittäin noi termiitit tappelevat keskenään ja minä koitan komentaa. naapurit varmasti ovat kuulleet kaikki meidän riitojen syyt ja seuraukset ja uhkailut.. ei mennä puuhamaahan jossette tottele ym.

Näin meilläkin!! Mulla ei mitenkään pieni ja kaunis ääni.... Ja meidänkin naapurit kyllä tasan tietää mistä riidellään jne. Mun oma mutsi on aina ihan kauhuissaan meidän äänidesibeleistä;) Et hiljempaa, kun naapurit kuulee...

Yhteistyössä