Annetaan 6,5-kuinen tyttö!

Ei ole vielä sisäsiisti. Kiljuu, puklaa, syö kiinteitäkin ja turauttaa joka vaippaan. On nyt ollut melkein tunnin kontallaan kopassaan, nytkyttänyt kroppaansa edestakaisin, jotta koppa keikkuu, ja kiljunut väsyään.

Mukaan tulee puhdasta vaatetta ja vaippapaketti. Palauttaa saa rippikouluiässä, jos olen jo kotiutunut hermoparantolasta.

Ottakaa nyt äkkiä joku tämä, ennen kuin tulen katumapäälle!
 
Jos laitan vasta päiväunien jälkeen? :whistle: Mutta millä ilveellä tuo nukahtaa? Sylissä ei ole, ja kopassa ei pysy makuulla vaan kampeaa itsensä pystyyn. Ja väsy on karmea, kun on jo ennen aamukuutta ekan kerran kiekaissut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:18 kolmentytönäiti kirjoitti:
Puolivuotiaat on ihania!Meilläkin on yksi sellainen :heart:

Itse voisin pikemminkin "lahjoittaa"joskus nuo 2-ja 5-vuotiaat "jäärät" ;)
Näin mäkin yleensä ajattelen (meillä on toinen 5-vuotias). Mutta nyt neiti on oppinut tosiaan nousemaan konttausasentoon ja haluaa vaan hytkytellä itseään eikä suostu nukkumaan, vaikka väsy on.
 
Mä haluan sen...meillä ei oo vielä tyttöä.Laitappa paketti tulemaan.Palautusta en uskalla luvata.
Voisko sillä olla mahavaivoja.Meillä noilla lapsilla oli paljon mahavaivoja kylläkin allergiaakin,mutta hieroin kevyesti jalkapohjista niin helpotti kummasti ja mahdollisesti vaipassakin oli rentoutumisen tulos ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:31 essi2006 kirjoitti:
Mä haluan sen...meillä ei oo vielä tyttöä.Laitappa paketti tulemaan.Palautusta en uskalla luvata.
Voisko sillä olla mahavaivoja.Meillä noilla lapsilla oli paljon mahavaivoja kylläkin allergiaakin,mutta hieroin kevyesti jalkapohjista niin helpotti kummasti ja mahdollisesti vaipassakin oli rentoutumisen tulos ;)
En mä usko, että neidillä mitään vaivaa on; ihan selvää väsyitkua tuo on. On ihan liian väsynyt.
 
Voi elämä, tänne vaan! Ihan mieletön vauvankaipuu, tuntuu että sellainen kurkkusuorassa kiljuva, rimpuileva, puklaava, kakkahousu on vaan just ihana. Kumpa sitä kasvaisi nopeaan muutaman vuoden, valmistuisi ja saisi isomman kämpän, niin sitten, jos luoja vaan suo.
 
Jaahas...vannepäitä eksynyt pari tähänkin pinoon... :D
Mutta ap, kyllä se siitä. Et kuitenkaan antaisi pois jos joku ilmestyisi ovelle! ;)

Meidänkin naapuri tuossa juuri ilmoitti, että olisi valmis maksamaan mulle jos ottaisin heidän pojat!! :D :D <br><br>
 
Mää voisin lahjottaa ton 10-kuisen vauvan korvatulehduskierteen jollekkin.

Sisältää räkää, limaa, korvavaikkua/mätää, kuumetta, itkuisuutta ja väsymystä.

Vaihdetaan terveisiin tärykalvoihin ja terveeseen yleiskuntoon.

:'( <br><br>
 

Yhteistyössä