Anne Rice

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edna Birch

Aktiivinen jäsen
09.05.2005
9 760
0
36
oottako lukenu vampyyrikronikoita?
Olen tässä into piukkana lukenu tuota The Tale of The Body Thiefiä. Kerrassaan maagista kerrontaa :heart: Interview with the Vampire, Vampyyri Lestat ja Queen of the Damned on tullu luettua jo joskus varhaisteini-iässä ja nyt innostuin lukemaan saagan uudestaan taannoisen leffan innoittamana.

True Bloodit ja Angelit on ihan pyllystä näihin verrattuna!

Just tuo Twilight mun piti kans haukkua :laugh: mä en tajua miten kukaan viitsii ees yrittää Ricen jälkeen :D se mulla tosin surettaa että kirjailija meni ja pamahti uskoon, olisko synkkyyden kelailu käyny mielen päälle.. ja kirjoittaa nykyään kuulemma vain Jeesuksesta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Just tuo Twilight mun piti kans haukkua :laugh: mä en tajua miten kukaan viitsii ees yrittää Ricen jälkeen :D se mulla tosin surettaa että kirjailija meni ja pamahti uskoon, olisko synkkyyden kelailu käyny mielen päälle.. ja kirjoittaa nykyään kuulemma vain Jeesuksesta :whistle:

Ai mä en tienny tota et Rice on tullut uskoon! No, ehkä oli parempi lopettaa noi vampyyritouhut ajoissa ettei mene ihan huonoksi niinkuin monelle kirjailijalle tuntuu käyvän :/
Joo siis Twilight on ihan käsittämättömän surkea!! Ihan teinitason kirja ja se leffa... No, en edes viitsi sanoa...

Kuumimmat

Yhteistyössä