annatteko miehellenne kotiintulo aikaa jos menee jonnekkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisaalla mainitsinkin, ettei meillä mitää lupia kysellä. Alkuun mies bilettämään lähtiessä antoi jotain paluuaikoja, mutta kuittasin lopulta, että jos vaikka jättää sellaiset arvaukset omaan tietoonsa - ne harvoin pitivät (viihteellä ollaan viihteellä ja hyvä niin) ja niistä tulee vain pahempi mieli.

Eli menee ja ilmoittaa toki etukäteen aikeistaan (joskus tietysti paikanpäältä, jos iskee spontaani biletys). Sama pätee minuun. Molemmilla tiedossa kuitenkin duunin & lasten vientivuorot, jne. tarpeet niin kyllä siinä osaa vastuun ottaa tekemisistään aikuinen ihminen.

nyt mua oikeasti ahdistaa. päästättekö te muut oikeasti miehenne jonnekin käymään ? kodin ulkopuolelle siis muualle kuin töihin ? luulin, että riittää, jos vilautan kotona hänelle kerran viikossa erilaisia valokuvia lähiympäristöstämme. :(

• Tykkää
Reactions: Bonaire
no en mä nyt silleen aikaa anna mut saatan sanoa että älä kovin kauaa oo..tai jos tuntuu että on kauan jossain niin saatan viestiä laittaa että milloin tulee kotia päin... ja jos itse lähden johonkin niin sanon minne menen ja monelta tulen noin... tiedän yhen perheen missä äiti saattaa vaan lähtee ja sanoa ehkä vaan et heippa mä lähen...eikä esim sano että minne..

Minäkin tiedän yhden perheen äidin joka noin tekee; itseni. Minä olen aikuinen ihminen eikä mun tarvitse kenellekään kertoa mihin menen tai milloin tulen kotiin.

Mun miehelle saa riittää tieto että on mun vapaailta ja lähden kavereiden kanssa ulos ja tulen kun siltä tuntuu. Sama toisinpäin. Toki meillä on sovittuna viikonloput milloin näin tapahtuu, enkä mä vuositasolla käy ulkona kuin 2-3 kertaa. Mies ehkä useamminkin.

Menee kohtuuttomaksi vaatimukseksi kysellä aikuiselta kotiintuloaikaa taikka paikkaa. Jos sanon meneväni esim. ravintolaan nimeltä UkkoPekka ja siellä onkin tylsää ja siirryn ravintolaan nimeltä Roskapankki --> olenkin sitten valehdellut kotona...

Yhteistyössä