annatteko miehellenne kotiintulo aikaa jos menee jonnekkin?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
???
esim baariin tai kaverille?tai ylipätänsä johonkin muualle ku töihin?vai annatteko olla niin kauan ku huvittaa?antaako miehet teille`aikaa?kyllä mä ainaski sanon miehelle että jos menee baariin ym et tulee ennen valomerkkiä kotiin.. tai jos menee kavereille heti töiden jälkeen että vois tulla paritunninpäästä kotiin..ei oo kiva ku ei sit koko pvnä nää:(
 
"minä"
Normaalii parisuhteeseen kuuluu se, että kerrotaan toiselle osapuolelle, koska suunnilleen ollaan kotiin tulossa. Ei toinen aikoja määrää, mutta kyllä hänen on oikeus tietää toisen menoista.
 
gdfghd
no en mä nyt silleen aikaa anna mut saatan sanoa että älä kovin kauaa oo..tai jos tuntuu että on kauan jossain niin saatan viestiä laittaa että milloin tulee kotia päin... ja jos itse lähden johonkin niin sanon minne menen ja monelta tulen noin... tiedän yhen perheen missä äiti saattaa vaan lähtee ja sanoa ehkä vaan et heippa mä lähen...eikä esim sano että minne..
 
"Minnie"
Annan olla ihan rauhassa kun harvoin menee. Saatanpa tokaista leikkisästi et olehan kiltisti (;
Myös itellä on hyvin mahdollisuuksia omaan aikaan kun vaan sovitaan ja mies kotona on.
 
"vieras"
No en todellakaan anna aikuiselle miehelle kotiintuloaikaa! Meillä homma toimii ilman sellaisia.
Toki on asiallista puolin ja toisin sanoa mihin aikaan suunnilleen tulee, minne menee jne. Jos meneekin pitempään mitä aikoi niin mun mies kyllä soittaa ja ilmoittaa.
 
"mii"
Se nyt riippuu siitä, että onko mulla jotain menoja itselläni. Jos tiedän, että mun tarvii lähteä klo 7 aamulla jonnekin, niin sanon että tule ajoissa kotiin. Mut ei kai se varsinaisesti ole kotiintuloaika, kunhan muistutan että kai oli kartalla siitä, että tiettyyn aikaan mun tarvii lähteä.
 
IhanaValo
No mies on nytkin toisaalla, enkä tiedä moneltako se tulee kotiin. Tämän päivän puolella kuitenkin uskoisin. On harrastusreissulla parin tunnin matkan päässä.

Toisaalta, ap mainitsi valomerkin..itse yleensä, jos baariin pääsen tyttöporukalla niin sinne valomerkkiin asti olen ja sit etsin vielä taksia. Mies tosin nukkuu aina jo kun kotiin tulen. (Todella todella harvoin noin baarissa olen, mut joskus kuitenkin)
 
En. Paitsi silloin, kun minulla on tärkeä meno. Ei minullakaan kotiintuloaikoja ole paitsi em. tapauksessa. Nauraisin varmaankin lähes pissat housussa, jos mieheni alkaisi minulle kotiintuloaikoja asettelemaan. Ja mieheni olisi itse kyllä varmasti vastaavanlaisessa tilanteessa hyvin hämmästynyt.
 
Kannattaa hommata sellainen iso häkki johon miehen voi lukita niin se ei lähde omille teilleen. Kun häkki on lukittuna niin voit huoletta itse tehdä mitä tahansa esim. roikkua internetpalstoilla ilman pelkoa että mies karkaa sillä välin.

Jotkut naiset ovat kyllä niin omistushaluisia ja kontrollifriikkejä että ihan hirvittää.
 
No en tosiaan ala ladella mitään ehtoja mutta kysyn kyllä että mihin aikaan hän suunnilleen on ajatellut kotiutua. Yleensä saan vastauksen tuohon kysymykseen ihan kysymättäkin. Meillä on tapana kertoa missä ollaan ja milloin tullaan ja jos ei tulla, niin ilmoitetaan ajoissa.
 
En. On kuitenkin kiva tietää mihin aikaan suurinpiirtein aikoo tulla ja jos jää huomattavasti pidempää niin ilmottaa vaan sitten, ettei tarvitse perään soitella onko jotain sattunut...
Sama toistepäin, jos mä olen jossain saan kyllä olla miten huvittaa, mutta kunhan ilmotan jos en tulekkaan esim 00-02 kuten suunnittelin.
 
En todellakaan.
Mies kyllä yleensä ite ilmottelee noin ajan koska kotiutuu, siis tuleeko illalla, yöllä vai aamulla :D
Ja tää riittää mulle. Miehellä on äiti ihan omasta takaa, mun ei tartte kolmekymppiselle sellaseks ruveta
 
HippuTAR
Jos tartten miehen kattomaan lapsia niin sillon sanon koska viimestään on oltava paikalla, muuten saa olla niinku tykkää. Jos se lähtee baariin niin sanon että yrittäis tällä kertaa olla vähän kauemmin. Mies käy baarissa 0-2 krt/vuosi ja joka ikinen kerta se on jo yhden aikaan kotona.
 
"..."
Ette voi olla tosissanne!

En todellakaan anna kotiintuloaikaa, jos mies lähtee baariin. Mulle IHAN SAMA, vaikka kömpisi aamukuudelta petiin. Mitä se on multa pois, miten kauan mies jaksaa juhlia?! Pääasia, että miehellä on puhelin päällä ja saan tarvittaessa kiinni. Voin toki jossain vaiheessa laittaa viestiä, että onko hauskaa ja meneekö myöhään, ihan vaan että tiedän menenkö nukkumaan vai odotanko hereillä. Muuten ei väliä.

Ja jos menee kaverin luo tai jotain tekemään kavereiden kanssa, niin sama homma: oletan että aikuinen mies viipyy menoillaan just niin kauan kuin on tarve ja halu, mä en ala niihin sekaantumaan.

Sama juttu mun menojen suhteen.

Meillä on 2 lasta, yhteistä historiaa 15v. En ollenkaan ymmärrä, miksi jonkun yhden illan venähtäminen olisi pitkässä juoksussa yhtään minkään riidan tai suuttumisen arvoista!! Todennäköisesti se mies kuitenkin (normaalissa perheessä) viettää enemmän aikaa kotona perheen ja vaimon kanssa, joten silloin tällöin miesporukan hauskanpidot saa mennä ihan niin pitkälle aamuun kuin miehissä virtaa riittää :D
 
Muuten en ole mitään kotiintuloaikoja laittanut, mutta yhteinen sopimus on että mies ei tule kännissä kotiin (eli jää kaverille yöksi jos ryyppäämässä on), koska en jaksa sitä kännissä katsella.
 
"Vilukissa"
Olihan tämä vitsivitsivitsi...?! Tai siis mä sen nyt sitten vitsiksi menin, mokoma, tulkitsemaan :snotty:... En mä näe mitään järkeä mennä aikuiselle miehelle sanomaan väräjävällä äänellä viisarikellon kanssa, että sitten kotiudut tasan tarkkaan tuohon ja tuohon aikaan, tai muuten tulee keskustelusulkeiset tai se on ero ja justiinsa. Olen sitten naivi luottaessani tai supertyhmä mutta mä elän siinä ajatusmaailmassa, että kyllä tietää itse milloin kotiutuu...ja fiksuna ihmisenä on tiennytkin, joten olen onnekas :)!

Mun mielestä tommonen rajottaminen on epäluottamuslauseen antaminen vastoin kasvoja. Jo se, että edes ajattelee säätävänsä miehelleen kotiintuloaikoja kielii siitä, että olis itsetutkiskelun paikka...ja mä siis oletan, että perustilanne on se, missä luottamus toimii molempiin suuntiin, eikä ole ollut moiseen sidonnaisuuteen edes mitään aihetta never- ever...
 

Yhteistyössä