annatteko kissan nukkua samassa sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kissat saa nukkua samasa sängyssä. Toinen vaan on niin arka että viihtyy paremmin sängyn alla ja ehkä tulee jossain vaiheessa yötä nukkuun jalkopäähän. Toinen kissoista on taas sen verran seurallinen että tulee mun tyynylle nukkumaan ja kehrää siinä niin kauan että kaikki nukkuu. Sit jossain vaihessa yötä siirtyy kans jalkopäähän nukkumaan. Tytön sängyssä ei kumpikaan nuku sillon kun tyttö siinä nukkuu, muuten oon joskus toisen siitä yllättäny. Pinnasängystä (kun oli käytössä)sai kumpikin kerran niin hyvät lähdöt ettei ole toiseen kertaan sinne yrittänykään nukkumaan. Meillä kumpikin kissa on sisäkissoja.

Ennen lapsia kyllä, mut ei sit enää. Hitto kun ne karvat jäi pussilakanoihin ja pesukoneessa menivät sellasiks palloiks, joita ei saanu kirveelläkään irti. Hyvin oppivat muualtakin paikkansa löytämään.

Kyllä annoin ja meillä niitä lötkötti kaksin kappaleinkin vielä - joskus jopa mun päälllä. Kuinka niin? Miten raskaus nyt siitä kärsisi?? :o Lapsen syntymän jälkeen taas ne ei ole edes halunneet samaan huoneeseen nukkumaan, kun lapsi ollut niille joku hirveä "vihollinen" ja luikkivat muutenkin pakoon minkä ehtivät... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:
En herää siihen jos kissa tulee viereen. Jaloissa nuo vissiin käyvät joskus nukkumassa ja aikoinaan opetettiin suihkepullolla vauvan sänky kielletyksi paikaksi. Nopeasti oppivat.

Muoks: siis sama pätee raskausaikaan kuin muulloinkin kissojen suhteen.

Meillä sama juttu, tuon jaloissa nukkumisen kanssa.. Kuinka teillä tuo suihkepullo juttu toimi?

Aina ovat nukkuneet samassa sängyssä kanssamme. Oma vikani, mitäs menin burman ottamaan. Se kissa on niin sinnikäs, että harrasti verannan ovessa roikkumistakin yli vuoden (kahva käännetty ylöspäin), että saisi sen avattua. Ja lopulta sitkeys palkittiin, ja ovi aukeaa kuin vettä vain :) Eipä tekisi mieli kuunnella sitä samaa makuuhuoneen oven kanssa, jos sen kiinni yöksi laittaisin... Tuo burma varsinkin on oikea vilukissa, muulloin kuin kesällä nukkuu jaloissani peiton alla. Eli ei todellakaan onnistuisi evätä pääsyä kissoilta meidän sänkyymme, minä tulisin ennemmin hulluksi kuin tuo kissa antaisi periksi.

Yhteistyössä