Annatteko ensikerralla?

• Viestiketjun aloittaja pariutumisriitit
  • Ensimmäinen viesti
pariutumisriitit
Eli onko teillä joku kaava ettei ensitapaamisella anneta, vai annetaanko jos kutittaa? Eli panttaamista vai jakamista?

Entä kuinka tarkkoja olette kondomin kanssa, vaaditteko ehdottomasti, vai unohtuuko se jos partneri on tarpeeksi vetävä? Kertooko kondomivaade siitä ettei vastapuoli ole aivan parasta a-ryhmää?

[keskustelu siirretty]

Minun näkökulmani
Jos mies kiinnostaa muutenkin ja saattaisin haluta hänestä muutakin, eli esim. parisuhdetta, en missään nimessä anna ensimmäisellä kerralla. Jos mies ei ole muuta kuin seksuaalisesti viehättävä, mutta ei täytä niitä parisuhteelta vaadittavia kriteereitä, saatan mennäkin ekalla kerralla sänkyyn jos haluttaa ja tekee seksiä mieli. Ja missään nimessä en menisi sänkyyn ilman kondomia, en vaikka mies kuuluisi mihin ryhmään tahansa.

N40wee
Jos etsin vain yhden yön juttua, niin toki annan kivannäköiselle luotettavan tuntuiselle miehelle heti, mutta ehdottomasti aina kondomin kanssa. Liian kännissä en harrasta seksiä, tosin tulee kyllä aika harvoin juotua liikaa (ehkä kerran vuodessa).

Jos etsin seurustelukumppania, niin en anna ekalla kerralla. Jos annan ekalla kerralla, siitä tulee vaikutelma, että vaikka sanon etsiväni seurustelukumppania, niin kuitenkin teot osoittavat, että etsin vain panoa. Seurustelukumppaninkin kanssa käytän kondomia niin kauan, kunnes todetaan, että halutaa sitoutua toisiimme, niin käydään testeissä ja sitten vasta negatiivisten tulosten jälkeen kortsut pois. Tällä systeemillä yhtäkään sukupuolitautia ei ole tullut minulle!!! Seksikumppaneita on kuitenkin aika iso määrä.

AliceW
Ei ole mitään kaavaa , tilanteen mukaan.
Kumia kannattaisi käyttää aina uuden tuttavuuden kanssa. Tämän olen yrittänyt itsellenikin takoa päähän. Joskus himon huumassa on tullut meinaan lipsuttua.

glow76
minä en mieti antamisena tai saamisena. Vaan yhteisestä hyvänolon tuntumisena. Minullakaan ei ole mitään kaavaa, kai se on kiinni millainen mies on. En harrasta seksiä täysin tuntemattomien kanssa, vaikka eihän se mitään taudeista kerro :) Pyrin seksiin kumin kera, mutta...

ottaja nainen
Minä en anna, vaan minä otan ;)

Jos on kyseessä yhden illan juttu, niin tietty otan ekalla kerralla. Jos taas on kyse ekoista treffeistä ja mies vaikuttaa potentiaaliselta seurustelukumppanilta, en ota ekalla kerralla. Jos mies taas ei kiinnosta seurustelumielessä, mutta on muuten hyvännäköinen ja seksikäs, otan ekalla kerralla ja jätän miehen nuolemaan näppejään.

Kortsu kuuluu olla jos ei ole vakituisessa seurustelusuhteessa.

teette juuri väärin
Teette sen typerän virheen että ette anna potentiaaliselta seurustelukumppanille eli niille potentiaalisille miehille, no suurin osa niistä ei jaksa ihmetellä oletteko jotain ihme pihtareita taittettekö pidä heistä. Harva jaksaa soitella kotiin lähetettynä perään vaikka mukavalta tunnuittekin. Niille pukeille taas annatte joista ette takuulla saa mitään muuta kuin kutinat ja lääkärissäkäynnit. Ei ihme että täällä sinkkuina ruikutatte, jatkakaa samaa rataa niin jakorasioina teidät tunnetaan, meinaan niitä yhden illan miehiä tulee olemaan paljon kun kunnon miehet kokeilee toisa jotka olisvat heistä kiinnostuneita myös seksuaalisesti ei vain mukavana seurana.

seksisuhteessa(N)
vasta lähes 6kk jälkeen...
mies ehdotti seksisuhdetta, jota myös minä halusin, mutta annoin hänelle vasta 6kk:n
"lämmittelyn" jälkeen. lämmittelyä oli seksiviestit, muutamat puhelut, ja sellaista pientä kivaa pidettiin, mutta todellakin vasta n6kk:n jälkeen oltiin yhdynnässä. ja olihan se jotain mitä kannatti odottaa (;

vanhanaikainen nainen
En harrasta yhden illan juttuja eli ei ikinä seksiä ensimmäisellä (tai toisella tai kolmannellakaan...) tapaamiskerralla. Ensin tutustun mieheen ja jos on ainesta enempään niin sitten.

-äimälä-
Katos kun murkku tuli mukaan keskusteluun. Tuolla suomi24 sivulla on muutama sekainen nuori penisaddikti. Niinhän se meni, että alle 22 senttiset eivät kiinnosta ketään?

mämälä
Jos haluaa yhden illan juttua, niin miksikäs ei voisi saman tien seksiä harrastaakin. Kondomin kanssa yleensä olisi hyvä, mutta onhan sitä joskus teinivuosina tullut sählättyä ilmankin. Tauteja ei ole tullut.

Jos on vakavissaan toisen kanssa, niin sitten sitä seksiä ehkä odottelee jonkin aikaa vaikka muutaman kuukauden.

Elody~
En missaan nimessa "anna" (typera ilmaisu, harrasta seksia olisi parempi) ensimmaisella, enka toisella enka viela kolmannellakaan kerralla.

Ja ei, tassa ei ole mistaan deittien maaran statistisesta laskemisesta kyse, vaan ihan vain siita, etta en usko etta siita syntyisi mitaan hyvaa jos antautuisi himojen vietavaksi liian aikaisin (liian= ei tieda viela aletaanko seurustelemaan ja onko kyseessa enemmankin kuin vain satunnaisia illanviettoja).

Joten ei, en anna, ja tasta en lipsu koskaan. Toimii hyvin ja pitaa minut ja suhteeni tasapainossa :)

Elody~
... mutta sen myonnan etta kun sitten viiiimeinkin se seksi aletaan uuden kumppanin kanssa, niin vaikka kortsua pyritaan kayttamaan, siina vaiheessa luottamus on jo heratetty, joten siina asiassa saattaa lipsua tunniustettakoon. Kuitenkin, itsellani ei ole koskaan ollut mitaan tauteja, ja tiedan etta olen ns puhdas, joten ihan kysyn mika on miehen laita (yleensa silloin alkuvaiheessa jo siis) ja jos han ei ole satavarma ehdotan testeihin menemista.

vierailija
Itse en kiinnostu lainkaan naisista joilta irtoaa eka kerralla.

Teette sen typerän virheen että ette anna potentiaaliselta seurustelukumppanille eli niille potentiaalisille miehille, no suurin osa niistä ei jaksa ihmetellä oletteko jotain ihme pihtareita taittettekö pidä heistä. Harva jaksaa soitella kotiin lähetettynä perään vaikka mukavalta tunnuittekin. Niille pukeille taas annatte joista ette takuulla saa mitään muuta kuin kutinat ja lääkärissäkäynnit. Ei ihme että täällä sinkkuina ruikutatte, jatkakaa samaa rataa niin jakorasioina teidät tunnetaan, meinaan niitä yhden illan miehiä tulee olemaan paljon kun kunnon miehet kokeilee toisa jotka olisvat heistä kiinnostuneita myös seksuaalisesti ei vain mukavana seurana.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Viimeksi muokattu:
vierailija
Eli onko teillä joku kaava ettei ensitapaamisella anneta, vai annetaanko jos kutittaa? Eli panttaamista vai jakamista?

Entä kuinka tarkkoja olette kondomin kanssa, vaaditteko ehdottomasti, vai unohtuuko se jos partneri on tarpeeksi vetävä? Kertooko kondomivaade siitä ettei vastapuoli ole aivan parasta a-ryhmää?

[keskustelu siirretty]
Siitä lätien kun sain serkkupojaltani eräänä viikonloppuna neljätoista vuotiaana, minulla on suorastaan pakkomielle saada munaa. Sen vuoksi hakeuduin ennen laivartisteilyille jopa kerran viikossa ja en koskaan tullut takaisin, ettenkö olisi saanut naida. Viikolla käyn usein keskiviikkotansseissa ja myös sieltä on aina seuraa löytynyt, joskus vaan kiireinen pikapano autossa, joskus kivasti averin kotona. Omaan asuntooni en ihan hevillä hilaa yhden yön juttuja. Nautin valtavasi seksisä, enkä häpeä sitä lainkaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä