Annatko ystävälle alennusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai mä uskallan pyytää täyden hinnan...en mä ystäviäni pelkää. Mutten kyllä täyttä hintaa ystävältä pyytäisi, koska en haluaisi. Jos voin antaa esim. henkilökunnalle alennuksen, niin eiköhän siinä pysty myös ystävän kohdalla.

No tuota jos enm ole omistaja se voi olla vaikeaa, joudun maksmaan siten omasta pussista sen. Alennukset koskevat vain henkilökuntaa, ( ehkä omaa perhettä) tuskin omistajanakaan uskaltaiisan siihen ryhtyä koska usien käy niin että kun yksi saa alennusta tulee toinenkin sitä pyytämän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="aapee";28556069]Eikö se ole hieman epäkohteliasta antaa ystävän maksaa täyttä hintaa?[/QUOTE]

No ei.. Mun mies on yrittäjä ja asutaan takahikiällä jossa jokainen tuntee toisensa, suurin osa tuntuu olevan sukuakin keskenään. Ei se saisi koskaan täyttä palkkaa, jos antaisi aina kaikille alennusta työtunneista :D

Lisäksi mä kokisin vaikeaksi sen, että jos mä antaisin ystävälle y alennusta niin myös kaveri x saattaisi olettaa, että hänkin saa...Varmaan mä jollekin antaisin, mutta en siksi että kokisin että mun täytyy. Jos mun ystävä tulisi mulle töihin, kuuluisko sen sanoa, että voi tehdä vähän pienemmällä palkalla :D

En ole antanut koskaan alennusta, sen sijaan ovat saaneet jotain extraa. Ihminen muistaa hinnan mitä palvelusta/tuotteesta maksaa ja näin ollen voivat "levittää" väärää tietoa eteenpäin. Esim. tuotekaupassa pieni kylkiäinen, näyt tai kiva pussukka. Ravintola-annokseen vaikka extraperunat tai ilmainen jätski jälkkäriksi.

Yhteistyössä