A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Kuinka pitkään tarkalleen ottaen olet noita nutrilettejä syönyt? Mä kyllä ehdottaisin, että alat syömään sen 1500 kcal päivässä ainakin ihan oikeaa ruokaa ja sitten otat jonkun päivittäisen kuntoilun, vaikka kävelyn, avuksi. Testaat sitä kuukauden,niin johan on kumma jos ei ala paino putoamaan.
Näin on tehtykin jo ja otin viimeiseksi nuo nutriletit käyttöön, jotta nään tarkat kalorit ja saisin painon putoamaan. Lääkäri sanoi, että varmasti putoaa. Olen syönyt näitä 3viikkoa ja koko ajan vain näitä pusseja.
Olet nyt 3vkoa laihduttanut???
No siinä myös yksi syy ja tukee sitä, että syöt liian vähän.
Aluksi kun muuttaa ruokatapojaan voi paino jopa nousta.
Sun pitää valita dieetti jota olet valmis noudattamaan koko elämäsi, nuo nutriletit ovat rahantuhlausta, enkä tiedä ketään joka niillä olisi laihtunut.
Kidutat itseäsi.
Syö oikein, hyvin, liiku. Unohda poppakeinot.
Nutriletilla noin 3viikkoa, mutta tätä ennen olen kokeillut kaikkea muuta. Olen käynyt ravintoterapeutilla-ei apua. Reductililla pystyn olemaan melkein syömättä(oikeastaan pystyisinkin). En syö mässyjä, herkkuja tms.
Painoni on jo aiheuttanut vikaa, joka estää raskasta liikuntaa. Kävely ok tietyn verran.