Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja älkää!:Älkää nyt helvetissä alkako yv:llä juttelee, mulle tulis niin tylsää!
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Jos sä et KSJ huomiota näillä alotuksillasi hakisi, käyttäisit kai yv:tä tähän hommailuusi AB:n kanssa??? Että älä säkään jaksa urputtaa muiden valituksista. Sama koskee AB:ia.
Tarkoitatko nyt Kapteeni Spack Jarrowia?:xmas:
![]()
Ja teiltähän sitä huomiota saa 24/7 jakamattomana.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ihanaa AB että oot noin ilosella tuulella tänään. Kupasta huolimatta :|
Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
tyttö raukka.. tukehtuu pullaansa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja villagepeople:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
No eihän tuo oikea mies olekaan, näki jo kuvista....Taitaapi BB-Saulin kantapaikka olla myös tämän "kapun" kantapaikka....
![]()
eri näköinen kuin miehesi?No eihän tuo oikea mies olekaan, näki jo kuvista
mee sä seisomaan kattilan viereen |OAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
Honey I'm back! =)
Siis EI voi olla totta!! Taasko SÄ olet täällä KJP.. Mene nyt jo kipinkapin tekemään jotain MIESTEN hommia, vaikka halkoja hakkaamaan tai autoja rassaamaan.. Sä ET voi olla ihan tosissas, sun on pakko olla feikki!
Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
Honey I'm back! =)
Siis EI voi olla totta!! Taasko SÄ olet täällä KJP.. Mene nyt jo kipinkapin tekemään jotain MIESTEN hommia, vaikka halkoja hakkaamaan tai autoja rassaamaan.. Sä ET voi olla ihan tosissas, sun on pakko olla feikki!
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mee sä seisomaan kattilan viereen |OAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
Honey I'm back! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hmm. no, jos tässä vielä vanhennutaan ja lihotaan niin ehkä sitten olen miehen näköinen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mee sä seisomaan kattilan viereen |OAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
Honey I'm back! =)
Mene sinä hoitamaan lapsiasi, kotiasi ja kaniasi! Elä siis oikeaa elämää![]()
ai sä muistat että meillä on kanni,jopa minä unohdinAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mee sä seisomaan kattilan viereen |OAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
Honey I'm back! =)
Alkuperäinen kirjoittaja villagepeople:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hmm. no, jos tässä vielä vanhennutaan ja lihotaan niin ehkä sitten olen miehen näköinen...![]()
Sori, mieheni on kyllä sinua timmimmässä kunnossa (aktiiviurheilija), ikää kyllä on muutama vuosi enemmän. Aivotkin toimivat hänellä paljon sinua paremmin. Ulkoile välillä, ehkäpä koko kapasiteettisi ei ole vielä menetetty...![]()
pistä todisteita pöytään!Aivotkin toimivat hänellä paljon sinua paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ai sä muistat että meillä on kanni,jopa minä unohdinAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mee sä seisomaan kattilan viereen |OAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
Honey I'm back! =)
millä vihkon sivulla mä olen sulla?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja villagepeople:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hmm. no, jos tässä vielä vanhennutaan ja lihotaan niin ehkä sitten olen miehen näköinen...![]()
Sori, mieheni on kyllä sinua timmimmässä kunnossa (aktiiviurheilija), ikää kyllä on muutama vuosi enemmän. Aivotkin toimivat hänellä paljon sinua paremmin. Ulkoile välillä, ehkäpä koko kapasiteettisi ei ole vielä menetetty...![]()
![]()
![]()
timmimmässä kunnossa?
silti kiinnostaa mun kuvat?
niin, se on aktiivipenkkiurheilija
mistä tiedät minun ulkoiluista?
itse et taida usein ulkona käydä, jos miehesikin juoksentelee yksin missä sattuu.. :kieh:
paljonko ÄO?
mistä sä tiedät miten mulla onnistu hoita lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ai sä muistat että meillä on kanni,jopa minä unohdinAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mee sä seisomaan kattilan viereen |OAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Millainen:on mies, joka asuu mammapalstalla (haluaa olla kukkona tunkiolla), viljelee häpeähymiöitä ja kutsuu "keskustelu"kumppaniaan alentuvasti "kulta pieneksi" ?? Ei voi kuin.....
Honey I'm back! =)
millä vihkon sivulla mä olen sulla?
![]()
Niin no, mistä sen tietää vaikka olisit sen jo pataan laittanut... Mä en käytä vihkoja, mulla on kämmenmikro näitä tietoja varten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja villagepeople:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja villagepeople:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hmm. no, jos tässä vielä vanhennutaan ja lihotaan niin ehkä sitten olen miehen näköinen...![]()
![]()
![]()
timmimmässä kunnossa?
silti kiinnostaa mun kuvat?
niin, se on aktiivipenkkiurheilija
mistä tiedät minun ulkoiluista?
itse et taida usein ulkona käydä, jos miehesikin juoksentelee yksin missä sattuu.. :kieh:
paljonko ÄO?
Ehhehee :headwall:... on se kiva, kun olet hauska edes omasta mielestäsi. Mä en enää kommentoi muuta kuin että MM-tason suunnistajaksi ei penkkiurheilemalla pääse....