Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuota minäkin luulen.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kielimuuri,kielimuuriveikkaan että annaBell sanoo asiat tosi kärjistetysti koska ei välttämättä osaa suomeksi sanoa muuten...
joten ei kaikki aina välttämättä ole niin kamalasti mitä AnnaBell antaa ymmärtää =)
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kielimuuri,kielimuuriveikkaan että annaBell sanoo asiat tosi kärjistetysti koska ei välttämättä osaa suomeksi sanoa muuten...
joten ei kaikki aina välttämättä ole niin kamalasti mitä AnnaBell antaa ymmärtää =)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Saanko kysyä miksi eräät vastaavat aina niin ilkeästi ap:n aloituksiin? Ymmärrän kyllä etteivät kaikki niitä aina välttämättä jaksa tajuta. MUTTA, eikö voisi vain olla kommetoimatta jos tarkoituksena on vain ilkeillä (=vittuilla)? Masentuneen ihmisen oloa ei ainakaan helpota ilkeät vastaukset.![]()
Joku varmaan sanoo tähän että turhaa kai asioita täällä jauhaa, ettei se mitään auta. Mutta kaikilla ei ole muutakaan kanavaa ahdistuksen purkuun, valitettavasti.![]()
Kyllä ,päivystyksessä olttiin,lääkäri oli ehkä Suomalainen,en huomanut edes minkämaalainenAlkuperäinen kirjoittaja nyynä harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kielimuuri,kielimuuriveikkaan että annaBell sanoo asiat tosi kärjistetysti koska ei välttämättä osaa suomeksi sanoa muuten...
näin mieki asian ymmärrän. ja voipi olla että hänen kulttuurissaan sanotaan asioita rajusti, jopa niin että se meistä muista voi kuullostaa hysteeriseltä huutamiselta.
mutta toivottavasti saavat asiansa kuntoon, aika raskastahan näitä on lukea.
annabell, menittekö te tyksin ensiapuun näyttämään sitä kättä? ja oliko teillä suomalainen vai se virolainen lääkäri? meinaan se ensiavun virolainen lääkäri on sitte kummallinen, vittu se ei tajua mitään.... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:No nii soitin jo neuvolaan ja hän oli siitä mieltä ettei se ole pahoinpitely ollenkaan,jos olisi pahoipitely hänen käsi olisi rikki tai jotain ja kyse on venehdyksestä se sattu ihan helposti jos lasta otetaan kinni kädestä ja hän tunne mun lasta miten uhmakas hän on...
Alkuperäinen kirjoittaja Poujou:Minun tytöllä kanssa pienenä venähti käsi, kun vedin häntä toisaalle ja tyttö halusi toisaalle. Pientä tahtojen taistelua siinä oli. Huono omatunto mulla oli ja on vieläkin, vaikka tapahtuma sinällään varsin pieni.