Annabell!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun et taida olla ent Annabell, nyk Savanna niin kantsis vaihtaa nikkiä. Ensinnäkin, sä ET halua tulla sotketuksi Savannaan ja toiseksi...vähän mielikuvitusta hei noihin nikkeihin!

Voi hyvänen aika sentään :D ihanko totta jotakin häiritsee nimimerkki keskustelupalstalla? :D
Eihän nikin 'historiaa' kukaan uusi käyttäjä voi millään tietää. Naurahdus sallittaneen. :D

okei... anteeksi. Enpäs tiennyt että tulen sotketuksi johonkuhun toiseen. Mikä ei ilmeisesti ole hyvä asia...että nimenomaan joihinkin tiettyihin nimimerkkeihin tulee.

Millainen nimimerkki olisi sitten hyvä? Olen uusi täällä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Annabell:
okei... anteeksi. Enpäs tiennyt että tulen sotketuksi johonkuhun toiseen. Mikä ei ilmeisesti ole hyvä asia...että nimenomaan joihinkin tiettyihin nimimerkkeihin tulee.

laita tonne hakukenttään Savanna ja löydät paljon epämääräisiä kirjoituksia huono suomi tyylillä. Henkilö on ulkomaalainen (virolainen?) ja jotenkin psyykkisesti sairas. Nykyinen Savanna, aikaisemmin mm Annabel

En tarkoittanut pahalla ollenkaan vaan ihan hyvällä, ei varmaan ole kiva olla sen takia heti toisten hampaissa, että on ottanut jonkun vanhan semmosen nikin, joka on nostanut raskaasti porukan niskavilloja.

Että vaan ihan sen takia kanssa katsoin, että onkohan hyvä valinta, vaikka Savannaa vastaan mulla ei ole mitään eikä sen puoleen Annabell nikkiäkään...

Sun tarvii muistaa vaan yks juttu: täällä joku valittaa aina, oli asia mikä tahansa. Koskaan et tuu kaikkia mielyttämään. Toi sun nikki oli ennen nykysellä Savannalla, voi siis tulla sekaannuksia. Mut tulee niitä täällä muutenki. Pidä just sellanen nikki mitä ite tykkäät. :)

Ok. Noh, pitää nyt sitten miettiä tätä nikki asiaa. Täälläkin varmasti niin paljon nimimerkkejä on ja on ollut. Kun rekisteröidyin niin moneen sanoi että on jo olemassa.... hankalaa.

Muttah, taidan nyt mennä leipomaan mokkapaloja ja voi samalla pähkäillä tätä elämää suurempaa kysymystä ;)

Kiitos kuitenkin varoituksesta

No se on taas ihan "up yours" niinku Matti Nykänen sanois.

Yhteistyössä