V
vieras
Vieras
Kun et taida olla ent Annabell, nyk Savanna niin kantsis vaihtaa nikkiä. Ensinnäkin, sä ET halua tulla sotketuksi Savannaan ja toiseksi...vähän mielikuvitusta hei noihin nikkeihin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Eihän nikin 'historiaa' kukaan uusi käyttäjä voi millään tietää. Naurahdus sallittaneen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Annabell:okei... anteeksi. Enpäs tiennyt että tulen sotketuksi johonkuhun toiseen. Mikä ei ilmeisesti ole hyvä asia...että nimenomaan joihinkin tiettyihin nimimerkkeihin tulee.
Millainen nimimerkki olisi sitten hyvä? Olen uusi täällä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Annabell:okei... anteeksi. Enpäs tiennyt että tulen sotketuksi johonkuhun toiseen. Mikä ei ilmeisesti ole hyvä asia...että nimenomaan joihinkin tiettyihin nimimerkkeihin tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Sinulla kun on niin mielikuvituksellinen nikki,että oksat pois![]()