Anna Puu jätti rumasti ensimmäisen puolisonsa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelevä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelevä"

Vieras
Mielestäni laulaja Anna Puu on esimerkki siitä, miten ei pidä toimia parisuhteessa. Aika selkeästi hän löysi toisen mielenkiintoisemman kuin miehensä ja kuherteli uuden rakkauden kanssa jo avioliittonsa aikana julkisesti. Erohakemuksen jätti vasta pitkän ajan jälkeen. Ja jätti sen yksin, eli ensimmäinen mies haluaa näin viestiä, että hänet on jätetty, vaikka hän olisi halunnut yrittää elää tähtösen kanssa.

Laulaja Anna Puu erohuhujen keskellä: "Kukaan ei voi tehdä toista onnelliseksi" - Ihmiset - ME NAISET

Tuossa aika tuuliviirimäistä juttua liitosta. Taisi tähti keskittyä liikaa tähteyteen, kun heti pienokaisen synnyttyä halusikin erota.

Anna Puun avioliitto päätepisteessä | Viihde | Iltalehti.fi

En ole seurannut yhtään Anna Puun viimeisimpiä vaiheita, mutta ajattelin aikoinaan kun rynni vihille heti Idols-kisan jälkeen, että se oli tyhmä liike. Arvasin että näin käy.

Niin no, vaikea sanoa tuosta mitään kun ei ole toisen kengissä kävellyt.

Tottakai sitä toivoisi että kaikkien lasten vanhemmat pysyisivät aina yhdessä ja olisivat onnellisia. Mutta kun ei se niin yksinkertaista ole.

Kyllä tuossa pienen pyöriesä "jaloissa" tulee kieltämättä tällaisia juttuja lukiessa sellaisia tunteita ettei haluaisi mitään eroperhe-elämää hänelle, tai muillekaan lapsille. Mutta kaikilla ei se suhde vaan toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja häh.;29631022:
Mitä nyt toisten suhteita paheksumaan. Kuka ap kuulee olevansa?

Olen vain yli-innokas keskustelija.

Tuosta erohakemuksen yksin jättämisestä ja Puustjärven jutuista päätellen Puustjärvi itse on kyllästynyt mieheensä. Ja kyllä minä olin miehensä puolesta pahoillani kun Puustjärvi pyöri uimarannalla toisen miehen kanssa, vaikka oli vielä naimisissa.

Haastattelusta: "Olen aina ollut parisuhdeihminen, mutta uskon nykyään, ettei kukaan ei voi tehdä toista onnelliseksi. Eihän sellaista odotusta voi edes ladata toisen niskaan, että ’tee mut onnelliseksi’. Onni on omien korvien välissä. Parisuhdekin toimii jos siinä on kaksi täysin tasa-arvoista ihmistä, jotka ovat onnellisia myös ilman toista"

Tuo haastattelunpätkä kertoo paljon. Jostain syystä Anna ei kokenut itseään tasa-arvoiseksi miehensä kanssa. Huoh. Ei hän nyt niin suuri stara ole.

[QUOTE="a p";29631090]Olen vain yli-innokas keskustelija.[/QUOTE]

"esimerkki siitä, miten ei pidä toimia parisuhteessa" on kyllä niin tuomitsevaa että. Vain sun malli on se oikea ja ihmiset jotka hoitavat eronsa toisella tavalla ovat ikäviä ihmisiä.

Muutama viikko sitten oli lehdissä juttua että Karalahti oli tehnyt samalla tavalla. Törkeää kyllä seurustella toisen kanssa kun on vielä naimisissa, mutta mehän ei tiedetä näistä jutuista koko tarinaa.

Mielestäni tässä on esimerkki siitä, miten ei kannata peilata elämäänsä lööppiotsikoiden ja julkisuudessa olevien ihmisten kautta. Se, että samaistuu jonkin laulajan ex-puolison kohteluun noin voimakkaasti ja lähtee tekemään omia mielipiteitä tukevia päätelmiä joidenkin Apu-lehden haastattelujen perusteella, on ihan aavistuksen huolestuttavaa.

• Tykkää
Reactions: lettunen
Huhhuh tätäkin juttua:

"– Arvostan sitä, että mies tietää, mitä haluaa, on itsenäinen eikä tarvitse äitiä. Miehessä pitää olla minulle vastusta. Minua pitää näpäyttää tasaisin väliajoin, muuten otan ohjat"

Huh mitä juttua tullainenkin. Mitä ihmettä menee edes naimisiin ihmisen kanssa, jota ei tunne kunnolla.

Mielestäni tässä on esimerkki siitä, miten ei kannata peilata elämäänsä lööppiotsikoiden ja julkisuudessa olevien ihmisten kautta. Se, että samaistuu jonkin laulajan ex-puolison kohteluun noin voimakkaasti ja lähtee tekemään omia mielipiteitä tukevia päätelmiä joidenkin Apu-lehden haastattelujen perusteella, on ihan aavistuksen huolestuttavaa.

Ihan miten vaan :D

Anna Puun kommenteista tulee mieleen, että ehkä ex-puoliso oli kovin takertuva eikä siksi sopiva kumppani Annalle. Veikkaus toki vaan ja voihan muitakin syitä olla. Eikä minusta ole koskaan muiden asia tuomita toisten parisuhderatkaisuja, kun kaikkea ei voi kuitenkaan tietää.

Itse en ole kyseisen artistin käänteistä ollut juurikaan kiinnostunut, mutta kuvottaa kyllä millaista henkistä väkivaltaa "Säännöt rakkaudelle" -kappale on hänen exäänsä kohtaan. Lyödään oikein lyötyä ja väännetään puukkoa haavassa. Tuollaisesta kohtelusta ei välttämättä kovin helposti selviä.

[QUOTE="vieras.";29631159]Anna Puun kommenteista tulee mieleen, että ehkä ex-puoliso oli kovin takertuva eikä siksi sopiva kumppani Annalle. Veikkaus toki vaan ja voihan muitakin syitä olla. Eikä minusta ole koskaan muiden asia tuomita toisten parisuhderatkaisuja, kun kaikkea ei voi kuitenkaan tietää.[/QUOTE]

Käsittääkseni ex -puoliso on ollut se, joka mahdollisti Anna Puun keikkailemisen, joten kannattaisi olla kiitollinen kun oli löytänyt sellaisen miehen, joka itse ei ollut menossa niin kuin nuoret miehet yleensä. Voi olla, että lapsen syntymän jälkeen hän olisi halunnut hillitä laulajan menohaluja? Ennen lapsen syntymää puolisokin oli keikoilla, mutta ei vaikuttanut miltään takertuvalta.

Ja tosiaan tuo Säännöt rakkaudelle on kammottava kappale, kun sitä on alettu laulaa eroprosessin keskellä.

Niin, ja olen jutellut joskus Puustjärven entisen miehen kanssa, ja hän vaikutti tosi fiksulta mieheltä. Eikä pelkästään vaikuttanut, vaan on. En ole mikään tuttava, enkä siis sisäpiirijuttujen paljastaja, pelkästään kiinnostunut aiheesta.

Kun oli kiire naimisiin niin nuorena(muistan kun mietin tätä Idolsin aikaan kun hehkutti rakkauttaan ja mies istui kuin tatti katsomossa joka ilta), niin tuli heti mieleen vanha sananlasku: nuorena kiireellä naimisiin niin ehtii kauemmin katua- sillä erotuksella nykyään katuminen hoidetaan avioerolla.

Yhteistyössä