Anna elämäsi Jeesukselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enkä anna. En ole uskossa. Mun puolesta saa olla uskossa jos haluaa, ei vaikuta mun elämään. Miksi uskovaiset eivät vastavuoroisesti anna mun ja muiden olla uskomatta?

Enkä anna. En ole uskossa. Mun puolesta saa olla uskossa jos haluaa, ei vaikuta mun elämään. Miksi uskovaiset eivät vastavuoroisesti anna mun ja muiden olla uskomatta?

Kuka ei anna sun olla olematta uskossa? Mä tunnen paljon kristittyjä, mutta en yhtäkään joka pakottaisi ketään uskomaan Jeesukseen. Uskonasioista puhuminen ei ole pakottamista tai edes tuputtamista, muuten mistä tahansa asiasta puhuminen on myös pakottamista ja tuputtamista.

• Tykkää
Reactions: Echo
Kuka ei anna sun olla olematta uskossa? Mä tunnen paljon kristittyjä, mutta en yhtäkään joka pakottaisi ketään uskomaan Jeesukseen. Uskonasioista puhuminen ei ole pakottamista tai edes tuputtamista, muuten mistä tahansa asiasta puhuminen on myös pakottamista ja tuputtamista.
Onhan niitä ovelle koputtavia hihhuleita jotka haluaa levittää harhojaan, annoin lopulta lähtöpassit

Maarianhaminassa tuli puistossa vastaan myös uskova pari, mies alkoi puhumaan satujaan

Onhan niitä ovelle koputtavia hihhuleita jotka haluaa levittää harhojaan, annoin lopulta lähtöpassit

Maarianhaminassa tuli puistossa vastaan myös uskova pari, mies alkoi puhumaan satujaan
Missä kohtaa sua pakotettiin mihinkään?

Ristiretket oli pakottamista. Mutta väkivallan käyttöön ei Jeesus käskenytkään...

Missä kohtaa sua pakotettiin mihinkään?

Ristiretket oli pakottamista. Mutta väkivallan käyttöön ei Jeesus käskenytkään...
Siis tuputettiin kun ollaan tarkkoja

psst

Siis tuputettiin kun ollaan tarkkoja

psst

Eli sä et koskaan kuuntele varoituksia?
Harjoittaako lääkäri jolleki psykologista väkivaltaa, kun sanoo että jos ryyppäät vielä nii kuolet?
Poliisi sanoo "joudut linnaan, jos..."?

Ja jos et usko kristinuskoon, niin eihän niiden varoitusten luulisi sua hetkauttavan.
Mulle kristittynä voi julistaa vaikka 1 miljardi musl imia helvettiin joutumista mutta ei se mua hetkauttaisi, koska en usko isla miin.

Eli sä et koskaan kuuntele varoituksia?
Harjoittaako lääkäri jolleki psykologista väkivaltaa, kun sanoo että jos ryyppäät vielä nii kuolet?
Poliisi sanoo "joudut linnaan, jos..."?

Ja jos et usko kristinuskoon, niin eihän niiden varoitusten luulisi sua hetkauttavan.
Mulle kristittynä voi julistaa vaikka 1 miljardi musl imia helvettiin joutumista mutta ei se mua hetkauttaisi, koska en usko isla miin.

katselet värilasienläpi

lääkäri auttaa Vieraaseen kansaan kuuluva mutta kyseinen heppu ei

-”Matteus kuvaa Jeesusta puhujana, joka usein pelotteli kuulijoitaan tulevan tuomion uhkauksilla. Hän vaati kääntymystä oppilailtaan, jotka hän lopulta lähetti liittämään kaikki kansat valtakuntaansa.

Hän syyllisti ihmisiä, joita hän nimitti pahoiksi ja moitti kieroutuneiksi teoiltaan, sanoiltaan ja vieläpä ajatuksiltaankin. Hän kieltäytyi auttamasta vieraaseen kansaan kuuluvaa naista ja opetti omiaan rajaamaan katumattomat uskonyhteisön ulkopuolelle.”

Yhteistyössä