Anna äänesi kuulua Tammisaaren synnytysosaston puolesta!!

Tammisaaren sairaalan synnytysosaston toiminta on pitkään ollut lakkautusuhan alla. Nyt HUSin johdon asettaman työryhmän selvitys on valmis ja esitellään HUSn hallitukselle 21.9.09. Esityksenä on, että synnytystoiminta Tammisaaressa loppuu ja tilalle tulee kirurgista toimintaa. Ennakoituja taloudellisia säästöjä ei synnykään, mutta synnytystoimintaa ehdotetaan ajettavaksi alas silti. Ilmeisesti suurta ja kaunista rakastavalle HUSlle pienen ja inhimillisen yksikön tehokas toiminta on liikaa!

Tilanne on kestämätön suomalaista synnytyskulttuuria ajatellen! Tammisaari on edelläkävijä Suomessa synnyttäjälähtöisen kulttuurin kehittäjänä. Tammisaari on todella tärkeä vaihtoehto monille äideille luonnonmukaiseen synnytykseen inhimillisen kokoisessa sairaalassa. Ennenkaikkiea tuleva ehdotus laiminlyö täysin Länsi-uusimaalaisten äitien ja lasten tarpeet sairaanhoitoon omalla alueellaan ja omalla kielellään.

Eihän luovuteta!! Paras keino tässä tilanteessa on vaikuttaminen suoraan HUSn hallituksen jäseniin. Annetaan HUSn hallituksen kuulla mitä me äidit olemme asiasta mieltä. Käynnissä on meilikampanja, jonka tarkoituksena on pommittaa päättäjiä meileillä. Ohjeet ja meiliosoitteet meilikampanjaan löydät osoitteesta.

http://www.bb.uplink.fi/

Voit kopioida sivuilta valmiin viestin lähetettäväksi ja erittäin suositeltavaa on jatkaa sitä omilla kokemuksilla tai kirjoittaa kokonaan oma viesti.
 
mä en kestä miten ne voi olla niin TYHMIÄ :headwall:

Tammisaaren sairaala on suomen paras synnytyspaikka, sellaisia pitäisi perustaa lisää, ei lakkauttaa!! Itse en haluaisi minkään muunlaisessa edes synnyttää!
 
Kannoin oman korteni kekoon, toivottavasti lähti oikeisiin osoitteisiin. Koko rimpsuna ne ei jostain syystä lähteneet, mutta yksitellen kyllä :kieh: Ikinä en ole yrittänyt mihinkään niin paljoa vaikuttaa kuin tähän. Tammisaari on liian arvokas menetettäväksi :heart:
 
Juu, saattaa olla, ettei lukenut :( Voihan ne lukea niitä sitten ajan kanssa myöhemminkin. Mä tosin lähetin ton alkuperäisen tekstin ja sinne loppuun lisäsin omin sanoin lisäperusteluja yhden kappaleen verran. Henkilö kuitenkin kiitti "näkemyksestänne" eli sen verran oli lukenut, että tiesi sen koskevan tätä asiaa (luulisin).
 

Yhteistyössä