Andreaksen kootut (BB)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BB

Vieras
- Ade toivoi päivätehtäväksi tehtävää, jossa hakataan tai ammutaan Paroni, eli Tero.

- Ade sanoi vakavalla naamalla Terolle, että pitää häntä psykopaattina, joka kyttää pimeässä metsässä pieniä lapsia.

- Ade toivoi lapsestaan poikaa. Jos tulee tyttö, niin mies sanoi työntävänsä sen takaisin sinne mistä tuli.

- Harri kääntyy haudassaan jos kuulee tämän.

- Harrin sängyn vieressä: Maasta olet sinä tullut,maaksi tulee sinun jälleen tuleman.

- Tero oli pk-huoneessa hakemassa lääkettä polveensa. Johan sanoi että tuleekohan se takaisin ilman jalkaa.
Andreas sanoi, että toivottavasti tulisi ilman päätä.

- Sen (Cherin) häpyhuulet roikkuu ku velhon hihat.

- Siinä se musta lammas (Tero) menee.

- Jos joku täällä ratsastaa neutraalina kakanmarjana (Tero)puolukoiden
seassa, eikä anna itsestään mitään, niin voi jeesus.

- Cheryll yritti piristyä korkkaamalla tölkin energiajoumaa.
Niko: Älä Cheri juo sitä.
Cheryll: Miten niin?
Niko: Sä menet noista energiajuomista niin sekaisin.
Ade: Niin, sä menet noista ihan tillin tallin. Ja jakelet sitten taas reisiäsi ympäri taloa.

- Johan: Mä oon ollu kaverin pikkusiskon kanssa..
Ade: Mä oon taas ollu kaverin pikkuveljen kanssa..

- Ade: Jos joku tuon (fättärin) vie niin tuon pissaa tullessani ja heitän päälle.

- Ade: Jos nyt tulee väärä sana ni lävähtää.

- Ade: Kattokaa kui se (Harri) tärisee! Soittakaa manaaja.

- Ade: Vittu nyt turpa kiinni saatanan noita-akka (Cheryll), yks pieni naarmu ja sä siinä vaan vää-ää-ää.

- Ade: Sie (Tero) oot vaan tollanen harmiton olento täällä.

- Ade: Mertsi on niin manipuloiva ja koittaa saada ihmiset puolelleen, mä en pidä sitä kovin aitona..

- Ade: Musta tuntuu et Mertsi pelaa tosi vahvasti tätä pelii, kikkailee ja strategisoi.

- Ade: Mä en tykkää siitä, en pidä sen (Mertsin) seurast, mulle tulee jotenki tosi ahdistunu olo sen ympärillä.

- Ade: Mitä teet, jos Johan kituu sun takapihalla?
Niko: No?
Ade: Lopetat nauramisen ja ammut uudelleen!

- Ade: Mitä eroa on yliajetulla koiralla ja yliajetulla Mertsillä? Koiran edessä on jarrutusjäljet.

- Ade: Avaa (Cheryll) römpsäs tohon pöydälle ni eiköhän joku tuu.

Yhteistyössä