Analyysi mummoista :D

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Näin kun tässä olen asiakaspalvelijana hautausmaalla jokusen kuukauden pyörinyt niin ole päätynyt siihen tulokseen että meillä ei käy kun kahdenlaisia mummoja.

Valittaja-mummo ei ole mihinkään tyytyväinen, mikään ei ole kertakaikkiaan niinnikkeen niinkun ennenvanhaan. Vaikka miä heittäsin volttia ja jonglööraisin kastelukannuilla ja mukulabegonioilla niin ei, nöy..

Sitten on iloiset mummot :heart: Ne on kertakaikkiaan ihanan aurinkoisia, hymyillään, kiitellään ja jutellaan se tunti siinä umpia ja lampia. Ja kiitellään taas kun jaksatte täällä hautausmaata hoitaa :D Nähdään taas, tui tui =)

Jos näette Väli-mummon niin lähettäkää miulle yksi sellanen :D
 
Mä taas näen päivittäin mummoja päinvastaisissa merkeissä eli shoppailemassa lapsenlapsille kaikkea kivaa. Sielä valittajamummotkin on yleensä ihan leppoisia..., jokunen erittäin ärhäkkä on sieläkin valitellut. Mutta siis on ihana huomata kuinka ne kärttyisimmätkin nauttivat lapsenlapsistaan.
 
Miä
Mä taas näen päivittäin mummoja päinvastaisissa merkeissä eli shoppailemassa lapsenlapsille kaikkea kivaa. Sielä valittajamummotkin on yleensä ihan leppoisia..., jokunen erittäin ärhäkkä on sieläkin valitellut. Mutta siis on ihana huomata kuinka ne kärttyisimmätkin nauttivat lapsenlapsistaan.
Tuolla käy kanssa usein mummoja lapsenlapsen kanssa, ihana seurata sitä =) Lapsi on kiinnostunut ja utelias, kyselee tietysti niistä vainajista ja historiasta ja mummo osaa selostaa ja vastata :heart:
 

Yhteistyössä