analysointia e01

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiku jostakin luin että oot anoreetikko, tai ainakin ollu joskus. Ja oot aika vit*tumainen ja kylmä (vähän kaunistelin tota analyysiä sun kohdalla):D Siis sellaisen käsityksen oon saanu:D

Tää palsta antaa niin harvoin aihetta olla mukava ja lämmin, kaikkia rakastava enkeli :D

Mulla on vähän vaikee olla tän elimistössä olevan tunkeilijan kanssa, että puran sen aiheettomasti tuntemattomiin. Luojalle kiitos internetistä, vielä toistaiseksi livenä musta pidetään :D

Tää palsta antaa niin harvoin aihetta olla mukava ja lämmin, kaikkia rakastava enkeli :D

Mulla on vähän vaikee olla tän elimistössä olevan tunkeilijan kanssa, että puran sen aiheettomasti tuntemattomiin. Luojalle kiitos internetistä, vielä toistaiseksi livenä musta pidetään :D

Miä piän siusta, jos yhtään lohduttaa!:D

• Tykkää
Reactions: Lispetti

No tuo oli kiva tietää:heart::) Joo tänne vaan kaikki shaisse, jätetään miehet, vaimot ja lapset rauhaan.

Niin ja sinäkin!!! Mikä hitto tossa sun kuvassas on? Mulle tulee niin mieleen joku pitkänokkainen exoottinen eläin:D

Sie kans huumorintajuinen fiksu nainen? Episode kakkoseen--->

Se on tietokoneen hiiri- luurankona...:D. Ja todellakin olen nainen, tällä hetkellä ei paljoa enempää nainen voisi tuntea olevansakaan kun on tuo vauvakin kohta tuloillaan :D.

Niin, ja kiitos kauniista sanoista :flower:.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä