Anaaliseksin "hinta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lääkäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Minua ei häiritse kenenkään peppuseksit, IHMETTELEN vain miten joku viitsii NAISTA panna anukseen. Naisella on kuitenkin niin paljon himokkaampi reikä siinä vieressä, joka on vielä ihan sitä(kin) varten tehty. Ja sitten joku törppöjooseppi tuikkaa siittimensä paskareikään.

En vaan ymmärrä, en niin millään.

Minua ei häiritse kenenkään peppuseksit, IHMETTELEN vain miten joku viitsii NAISTA panna anukseen. Naisella on kuitenkin niin paljon himokkaampi reikä siinä vieressä, joka on vielä ihan sitä(kin) varten tehty. Ja sitten joku törppöjooseppi tuikkaa siittimensä paskareikään.

En vaan ymmärrä, en niin millään.

Siksi sinä et ymmärrä, koska se elämän kokemus puuttuu edelleenkin sinulta

Ei paljon huvita hankkia pers syöpää ja venyttää holee.
Perskipeytyneitä tyyppejä palstalla:)
Aika moni mies on piilo homo joten jos anus kiinnostaa kannattais tulla rohkeasti kaapista.

Eihän täällä ole kuin pari tyyppiä maininnut jotain "yök anaali". Missä ne kaikki vihaajat nyt on? Aloitusviesti voi todellakin olla valheellinen ja sen saa kaikinmokomin todeta. En kuitenkaan ymmärrä miksi pitää taas aloittaa se mollaaminen, kuinka täällä "palsta on täynnä estyneitä ihmisiä, jotka ei anna muiden harrastaa mitä haluaa". Niin kuka ei antanut? Kukaan noista muutamasta yökyttelijästäkään ei kieltänyt ketään harrastamasta.

Itse olen tainnut saada sisäisiä pukamia viime raskaudesta ja täytyy sanoa, että olen ihan tyytyväinen ettei omaa ukkoa hirveästi kiinnosta. On ihan itse ottanut puheeksi, että aikanaan testasi eikä oikein nappaa. En ole missään välissä ollut mitenkään anaalivastainen, joskaan en ole mitään erityisesti takapuoleeni hinkunutkaan. Silti vituttaa nämä ainaiset ahdasmieliseksi haukkumiset. Jos jonkun mielestä se on oksettavaa niin antakaa vittu olla. Ihan yhtä lailla kun se saa teidän mielestä olla kivaa.

Ongelma on se että nää fanaattiset Perspano lahkolaiset ei voi hyväksyä sitä että muita ei huvita koko homma. Se kun on niin ihq ja viimeistä muotia.
Hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka antaa. On tyylikkäämpää olla antamatta sinne kun halpana antaa kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24410997:
Ei kaikki oikein osaa. Onhan se vieläkin aika yleinen katsantokanta, että seksiä pitää muutenkin aina "antaa", jos meinaa olla kunnon vaimo. Aina, vaikka ei huvittaisikaan.

No sinä se just kerran kirjoitit tyyliin "kun sä ANTAUDUT sun miehelle" :)

Status
Viestiketju on suljettu.