Anaaliseksiä kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja MimosaQ
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Onhan noita joskus ollut useampiakin, nyt ei ole vähään aikaan sellaisia kirjoituksia näkynyt.Kyllä sitä peppuseksiä meilläkin joskus harrastetaan...mutta ei se ole meidän juttumme.
 
MarvinXXX
Itse nuolen ja nussin naisen ensin sopivan rennoksi, lopuksi on vuorossa sidontaa ja sodomointia. Joskus rouva haluaa myös piiskaa pakaroille ja mällit kasvoille. Onpa joskus läpsitty pilluakin sellaisella "nahkaisella kärpäslätkällä" ja ai että kun näkyi tekevän nannaa :D
 
noThanks
Minä en itse peppupanoon suostu, onhan tuota ehdotettu, mutta en halua ja that's it. Jos joku muu pappupanoista tykkää niin tykätköön, mutta samalla odotan sitä että minun kieltäytymiseni sallitaan, ilman että sitä sitten saa haukkuja ja syyllistämistä. Jokaisella on oikeus kieltäytä. ja myös haluta.

Jotenkin minusta vain on alkanut tuntua sillä, että nämä seksiin liittyvät "vaatimukset" kohdistuvat usein vain naisiin. Mielessä on moniakin esimerkkejä, mutta vaikka tämän peppupanon suhteen, en usko että kovinkaan moni mies joka vaimoltaan/tyttöystävältään peppupanoa vaatii, olisi valmis mitään sinne omaan reikäänsä ottamaan. Ja tämä ei ole yleistys, en sano kaikki.
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja noThanks:
Mielessä on moniakin esimerkkejä, mutta vaikka tämän peppupanon suhteen, en usko että kovinkaan moni mies joka vaimoltaan/tyttöystävältään peppupanoa vaatii, olisi valmis mitään sinne omaan reikäänsä ottamaan. Ja tämä ei ole yleistys, en sano kaikki.
Muuhun sen kummemmin kantaa ottamatta, haluaisin kysyä, mihin helvetin logiikkaan perustuu tämä jatkuvasti toistuva 'argumentti', että miehen pitäisi ottaa hanuriinsa myös jotain, ja vain sillä ehdolla on oikeus kysyä anaaliyhdyntää kumppaniltaan?
 
oppetaja
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Muuhun sen kummemmin kantaa ottamatta, haluaisin kysyä, mihin helvetin logiikkaan perustuu tämä jatkuvasti toistuva 'argumentti', että miehen pitäisi ottaa hanuriinsa myös jotain, ja vain sillä ehdolla on oikeus kysyä anaaliyhdyntää kumppaniltaan?
Oikeus on kysyä. Mutta onko onko oikeus vaatia?
 
pöllö tietää
muistaa että ihmisen persereikä.eli pakoputki on arka paikka.jos välttämättä haluaa persereikään panoa kannattaa olla äärimmäisen varovainen ekoilla kerroilla ja rasvata se hyvin koska persereikä.eli pakoputki on tehty ulos heittämistä varten ei sisään ottoa varten,
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja oppetaja:
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Muuhun sen kummemmin kantaa ottamatta, haluaisin kysyä, mihin helvetin logiikkaan perustuu tämä jatkuvasti toistuva 'argumentti', että miehen pitäisi ottaa hanuriinsa myös jotain, ja vain sillä ehdolla on oikeus kysyä anaaliyhdyntää kumppaniltaan?
Oikeus on kysyä. Mutta onko onko oikeus vaatia?
Vaatijalle voi vastata: 'Hyppää pituutta' ja pukea vaatteet yllensä ja hankkiutua sellaisen kumppanin seuraan, joka älyää esittää asiansa fiksummin.

Mutta pointti tässä nyt onkin se, että mikä ihmeen 'tasapuolisuuden vaade' tähän anaaliyhdyntään tuntuu sisältyvän jatkuvasti, riippumatta siitä, esitetäänkö asia vaatimalla, toivomalla tai pyytämällä?
Onhan olemassa kaikenlaisia strap on-virityksiä, joilla naisetkin voivat miestään naida peräaukkoon, jos se on 'se juttu'.

 
Hande1969
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Mutta pointti tässä nyt onkin se, että mikä ihmeen 'tasapuolisuuden vaade' tähän anaaliyhdyntään tuntuu sisältyvän jatkuvasti, riippumatta siitä, esitetäänkö asia vaatimalla, toivomalla tai pyytämällä?
Onhan olemassa kaikenlaisia strap on-virityksiä, joilla naisetkin voivat miestään naida peräaukkoon, jos se on 'se juttu'.
Meillä emäntä oli ilman muuta valmis ainakin kokeilemaan anaalipanoa ja rohkeni pienen miettimisen jälkeen myös kertomaan, että haluaisi joskus työntää sormen sisääni. Mikäpä siinä, ei kun kokeilemaan, mutta sen ehdon laitoin, että rouva pitää kaluani suussaan aina kun aloittaa sormileikit. Kävi kuten aavistelin ja laukean melkein heti, kun hän alkaa roplata eturauhasta. Näin meni kaksi kärpästä yhdellä iskulla, ennen hän ei halunnut ottaa lastia suuhunsa :D Peppupanoakin kokeiltiin ja hyväksi todettiin, nyt sitäkin harrastetaan aina silloin tällöin.

Kaikkea voi ja kannattaa kokeilla, usein yllättyy positiivisesti!
 
Muslimimies tökkii tuhkaluukkuun
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Ootappa kun ikää tulee lisää, silloin muutoinkin nekin lihakset alkaa iän mukana löystymään.
Muslimimaissa muslimipojat pökkivät toisiaan peräreikiin ja jatkavat Suomessa samaa tökkimistä suomityttöjen tuhkaluukkuihin.

 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Hande1969:
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Mutta pointti tässä nyt onkin se, että mikä ihmeen 'tasapuolisuuden vaade' tähän anaaliyhdyntään tuntuu sisältyvän jatkuvasti, riippumatta siitä, esitetäänkö asia vaatimalla, toivomalla tai pyytämällä?
Onhan olemassa kaikenlaisia strap on-virityksiä, joilla naisetkin voivat miestään naida peräaukkoon, jos se on 'se juttu'.
Meillä emäntä oli ilman muuta valmis ainakin kokeilemaan anaalipanoa ja rohkeni pienen miettimisen jälkeen myös kertomaan, että haluaisi joskus työntää sormen sisääni. Mikäpä siinä, ei kun kokeilemaan, mutta sen ehdon laitoin, että rouva pitää kaluani suussaan aina kun aloittaa sormileikit. Kävi kuten aavistelin ja laukean melkein heti, kun hän alkaa roplata eturauhasta. Näin meni kaksi kärpästä yhdellä iskulla, ennen hän ei halunnut ottaa lastia suuhunsa :D Peppupanoakin kokeiltiin ja hyväksi todettiin, nyt sitäkin harrastetaan aina silloin tällöin.

Kaikkea voi ja kannattaa kokeilla, usein yllättyy positiivisesti!
Minä nautin anaaliseksistä erittäin paljon. Mies vastusteli asiaa aluksi erittäin paljon, koska piti sitä jotenkin "homomaisena". Niin, aika rajoittunut hän on. Lopulta sain hänet kokeilemaan sitä kuitenkin, kun tilasin anaalileffan ja sitä katselimme yhdessä. Yllätyksekseen hän kiihottui siitä ihan mielettomästi. Tosin hän koki siinä olevan jotakin rietasta ja likaista ja se kiihottikin, sopivassa mielentilassa. Siis hänen naidessaan minua.
Nykyisin hän kokee jopa todella kiihottavaksi pyllynreiän nuolemisen ja sen että sinne saa laittaa sormenkin hänelle samaan aikaan kun ottaa suihin tai hajareisiin ratsastaa, mutta olen huomannut, että hänen pitää olla erittäin kiihoottunut tuossa vaiheessa ja sormi pitää ottaa pois juuri laukeamisen aikaan. Silloin hän nauttii siitä paljon.

 
Asiasta innostunut
Minulle sopii kylkiasento ( taitaa olla se "lusikka" )mainiosti miehen tullessa takaapäin. Kerran yritimme perinteisestä lähetyssaarnaajasta, eli mies päältä ja minulla jalat ylhäällä mutta jotenkin minulla ainakin on siinä asennossa paikat niin tiukalla että ei onnistunut, ainakaan sillä kertaa. Miehen mielestä olisi erittäin hotti asento.
 
LEENA80
Hyvien lämmittelyjen jälkeen , sormien ja kielien niin reilusti vain liukuvoidetta ja kokeilemaan. Mekin oltiin ensimmäisellä kerralla ensin lähetyssaarnaajassa mutta ei kovin hyvä, paras asento kokeiluun oli minä päällä selkä mieheeni päin. Penis tuli sopivassa kulmassa sisään ja sain itse määrätä nopeuden. Lusikkakin on hyvä asento , sitä käytämme nykyään kun totuttu peppuseksiin. Nykyään eniten kuitenkin takaapäin ja samalla hieron klitorista . Onnea kokeiluun !
 
aviomies72
Olemme olleet vainoni kanssa kimpassa kohta 12 vuotta. Hän pitää peppuseksistä erittäin paljon. Harrastamme sitä kuitenkin vain sormin ja dildoilla. Erityisen kiihottavan hän kokee kun saa sauvan molempiin osastoihin. Usein itse olen liian kovana tai suurena sinne peppuun ainakin puolisoni mieltymysten mukaan. Koemme molemmat peppuseksin hyvin kiihottavava ja luonnollisena asiana. Harrastamme sitä käytännössä 2/3 kerrasta kun olemme noissa sänky puuhissa...
 
Anal maniac
Peppujutut on olleet meillä se ehdoton pop. Likkakaveri rakastaa peppupanoja enemmän kuin ns. normaaleja panoja. Asentoja on sitten kokeiltu erilaisia. Takaapäin on ihan luonnollinen asento peppuun pantaessa. Siinä asennossa hänestä vaan lähtee niin hirveä meteli, että sitä ei voi käyttää kuin tietyissä olosuhteissa. Normaali lähetyssaarnaaja on ihan hyvä asento. Tosin se vaatii enemmän varovaisuutta. Varsinkin, jos KY on unohtunut levittää ja mennään pelkällä syljellä tai pillun eritteillä. Nainen mahallaan sängyssä ja minä hänen takanaan jalat molemmin puolin ja siitä tarkka tähtäys hanuriin on ehkä yksi niistä kaikkein nopeimmista asennoista. Ainakin mulle. Ratsastaminen miten päin tahansa toimii, mutta ollaan käytetty vähemmän. Ja seisoaltaan takaapäin toimii hyvin, kun pitää naida äkkiä ravintolan vessassa tai bileissä vessassa tai parveekkeella tai muuten vaan ulkona jossain.
 
nainen minäkin_
Mutta pointti tässä nyt onkin se, että mikä ihmeen 'tasapuolisuuden vaade' tähän anaaliyhdyntään tuntuu sisältyvän jatkuvasti, riippumatta siitä, esitetäänkö asia vaatimalla, toivomalla tai pyytämällä?
Onhan olemassa kaikenlaisia strap on-virityksiä, joilla naisetkin voivat miestään naida peräaukkoon, jos se on 'se juttu'.
Tasapuolisuuden vaade johtuu kai siitä, että tässäkin ketjussa naiset kirjoittavat, että suostuvat miehen mieliksi vaikka ottamaan mällit naamalle tai antaa miehen panna peppuun, ettei tämä mies vain lähde etsimään näitä juttuja joltain muulta. Harvemmin kukaan mies kirjoittaa, että tekee jotain vastentahtoisesti vaan nainen tyytyy tilanteeseen eikä painosta tai pakota miestä. Ehkä etsii toisen miehen, mutta se onkin toinen juttu.
Jos esim. anaaliseksi tuntuu naisesta vastenmieliseltä ja mies kärttää sitä, voi musta silloin mieheltä ihan oikeutetusti kysyä, että haluaisiko tämä puolestaan kokeilla miltä tunttuu, kun jotain työnnetään anaaliin. Se voi nimittäin tuntua aivan yhtä hyvältä tai pahalta myös miehestä pantavan roolissa... Ehkä miehen on vaikea ajatella asiaa tästä näkökulmasta, jos nainen on vain se, joka antaa panna ja tehdä mitä vain saamatta välttämättä itse mitään. Anaaliseksi voi nimittäin myös sattua todella paljon ja mies ei tätä orgasmia saadessaan välttämättä edes tajua. Voi siis joskus katsoa asiaa myös muusta kuin omasta näkökulmastaan....
 
Xy1
Anaali voi olla myös poissuljettu vaihtoehto kalun koon ja paksuuden takia, vaikka molemmat muuten kenties haluaisivatkin anaalinaintia harrastaa. Mutta onneksi on ohuempia dildoja.
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja nainen minäkin_:
Tasapuolisuuden vaade johtuu kai siitä, että tässäkin ketjussa naiset kirjoittavat, että suostuvat miehen mieliksi vaikka ottamaan mällit naamalle tai antaa miehen panna peppuun, ettei tämä mies vain lähde etsimään näitä juttuja joltain muulta.
Jos miehen pitäminen on kiinni anaaliseksistä tai muusta 'sirkustelusta' seksin saralla, antaa miehen mennä vaan. Todennäköisesti sellaisessa jätkässä on vikaa paljon muuallakin kuin vain tuossa anaaliyhdyntä-asiassa.

Naiset, jotka suostuvat vastentahtoisesti ja vain miehen mieliksi tekemään joitakin 'temppuja' sängyssä ovat yksinkertaisesti typeriä ja häpeäksi naissukupuolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen minäkin_:
Jos esim. anaaliseksi tuntuu naisesta vastenmieliseltä ja mies kärttää sitä, voi musta silloin mieheltä ihan oikeutetusti kysyä, että haluaisiko tämä puolestaan kokeilla miltä tunttuu, kun jotain työnnetään anaaliin. Se voi nimittäin tuntua aivan yhtä hyvältä tai pahalta myös miehestä pantavan roolissa... Ehkä miehen on vaikea ajatella asiaa tästä näkökulmasta, jos nainen on vain se, joka antaa panna ja tehdä mitä vain saamatta välttämättä itse mitään.
No, minä minä en ainakaan omassa parisuhteessani halua mennä tuolle tasolle, että saadakseen tehdä jotain on annettava tehdä samaa. Mielestäni se ei ole aikuisten tapa hoitaa asioita, lähinnä vain lapset ovat noin yksioikoisen mustavalkoisia toimissaan.

Edelleen, nainen joka tekee asioita seksissä saamatta niistä itse mitään tyydytystä tai 'antaa vain tehdä', on typerä tehdessään niin. Sellaista ei seksin pidä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen minäkin_:
Anaaliseksi voi nimittäin myös sattua todella paljon ja mies ei tätä orgasmia saadessaan välttämättä edes tajua. Voi siis joskus katsoa asiaa myös muusta kuin omasta näkökulmastaan....
Ei mieskään lauetessaan nyt kuitenkaan järkeään menetä ja tuskin haluaa satuttaa tarkoituksellisesti kenenkään peräaukkoa vain oman orgasmin saadakseen. Ja jos yhdyntä on vapaaehtoinen, ei liene mikään temppu vapautua kipua tuottavasta peniksestä peräaukossaan, jollei toinen muuten tajua lopettaa.
Tietenkin, on myös aina olemassa sellaisia, jotka nautinto sekoittuu jonkinlaiseen kipuaistimukseen, jolloin raju anaaliyhdyntä voi olla hyvä tae sille.

Jos anaaliseksi tekee kipeää ilman että se on tarkoituskin, se on lopetettava välittömästi. Se silloin tehdään joko väärin tai sitten anatomiassa on jotain sellaista, ettei ko. toiminta sovellu. Niin tai näin, on parasta ensiksi perehtyä ja tutkia asiaa, ennen kuin jatkaa kokeiluja sillä saralla.
 
Pimazu
Alkuperäinen kirjoittaja nainen minäkin_:
Tasapuolisuuden vaade johtuu kai siitä, että tässäkin ketjussa naiset kirjoittavat, että suostuvat miehen mieliksi vaikka ottamaan mällit naamalle tai antaa miehen panna peppuun, ettei tämä mies vain lähde etsimään näitä juttuja joltain muulta. Harvemmin kukaan mies kirjoittaa, että tekee jotain vastentahtoisesti vaan nainen tyytyy tilanteeseen eikä painosta tai pakota miestä. Ehkä etsii toisen miehen, mutta se onkin toinen juttu.
Ihmeellisen rajoittunut ja estoinen tulkinta jälleen kerran. Ei se, että vaimo HALUAA kokeilla juttuja, joita tietää kumpaninsa haluavan, jotta tietäisi miten itse niihin vastaisuudessa suhtautuu, ole mitään uhan edessä alitumista. Minä en näe tässä minkäänlaista pakkoa, tai asennetta jonka mukaan minä antaisin tehdä itselleni mitä vain, jopa satuttaa itseäni. Jos joku kokeilu ei miellytä, niin peli puhalletaan heti poikki ja that´s it, asiaan ei enää palata. Minusta tällainenavoin suhtautuminen on toimivan seksisuhteen ehdoton edellytys ja kuten todettua, homma toimii tietenkin molempiin suuntiin. Mitä taas tuohon "mällit naamalle"-skenaarioon tulee, niin ei sperma ole minulle periaatteessa mitenkään vastenmielistä. Mies tulee suihkussa kasvoilleni useinkin, mutta ekstrana hän saa aina joskus tehdä sen myös vähän kauempana pesutiloista, kunhan tiedän ettei ole yllärivieraita tulossa ;)

Minä puhun siis koko ajan vaihtelun ja vastavuoroisuuden puolesta, vaikka osa porukasta jostain syystä mieltää asian aina alistamiseksi. Ei siis sen takia, että olisi uhka siitä, että mies muuten lähtisi hakemaan temppuja muualta, vaan siksi, että minä olen lupautunut/sitoutunut pitämään hänestä huolta kaikin tavoin, myös seksuaalisesti. Itsekkyyden pitää aviovuoteessa rajoittua siihen, ettei anna alistaa tai satuttaa itseään, kaikkeen muuhun lähdetään reippain ja avoimin mielin mukaan, eli heittäydytään estottomasti myös kumppanin fantasioihin yms. Tai tällainen on siis minun maailmankatsomukseni. Meillä asuu onneksi kaksi samoin ajattelevaa tasavertaista ihmistä ja homma pelittää todella hienosti.
 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen minäkin_:
Tasapuolisuuden vaade johtuu kai siitä, että tässäkin ketjussa naiset kirjoittavat, että suostuvat miehen mieliksi vaikka ottamaan mällit naamalle tai antaa miehen panna peppuun, ettei tämä mies vain lähde etsimään näitä juttuja joltain muulta. Harvemmin kukaan mies kirjoittaa, että tekee jotain vastentahtoisesti vaan nainen tyytyy tilanteeseen eikä painosta tai pakota miestä. Ehkä etsii toisen miehen, mutta se onkin toinen juttu.
Ihmeellisen rajoittunut ja estoinen tulkinta jälleen kerran. Ei se, että vaimo HALUAA kokeilla juttuja, joita tietää kumpaninsa haluavan, jotta tietäisi miten itse niihin vastaisuudessa suhtautuu, ole mitään uhan edessä alitumista. Minä en näe tässä minkäänlaista pakkoa, tai asennetta jonka mukaan minä antaisin tehdä itselleni mitä vain, jopa satuttaa itseäni. Jos joku kokeilu ei miellytä, niin peli puhalletaan heti poikki ja that´s it, asiaan ei enää palata. Minusta tällainenavoin suhtautuminen on toimivan seksisuhteen ehdoton edellytys ja kuten todettua, homma toimii tietenkin molempiin suuntiin. Mitä taas tuohon "mällit naamalle"-skenaarioon tulee, niin ei sperma ole minulle periaatteessa mitenkään vastenmielistä. Mies tulee suihkussa kasvoilleni useinkin, mutta ekstrana hän saa aina joskus tehdä sen myös vähän kauempana pesutiloista, kunhan tiedän ettei ole yllärivieraita tulossa ;)

Minä puhun siis koko ajan vaihtelun ja vastavuoroisuuden puolesta, vaikka osa porukasta jostain syystä mieltää asian aina alistamiseksi. Ei siis sen takia, että olisi uhka siitä, että mies muuten lähtisi hakemaan temppuja muualta, vaan siksi, että minä olen lupautunut/sitoutunut pitämään hänestä huolta kaikin tavoin, myös seksuaalisesti. Itsekkyyden pitää aviovuoteessa rajoittua siihen, ettei anna alistaa tai satuttaa itseään, kaikkeen muuhun lähdetään reippain ja avoimin mielin mukaan, eli heittäydytään estottomasti myös kumppanin fantasioihin yms. Tai tällainen on siis minun maailmankatsomukseni. Meillä asuu onneksi kaksi samoin ajattelevaa tasavertaista ihmistä ja homma pelittää todella hienosti.

Allekirjoitan!

 
leena80
En ymmärrä miksi tänne kirjoittelee henkilöt jotka eivät pidä peppuseksistä. Jos otsikko on anaaliseksiä kiitos niin luulisi kaikkien ymmärtävän että täältä halutaan kokemuksia ja vinkkejä anaaliseksiin. Se on loputon ketju jos aletaan kirjoittamaan tänne siitä että kuka tykkää ja kuka ei, ja miksi tykkää ja miksi ei ! Ne jotka eivät pidä peppuseksistä niin voivat avata vaikka uuden ketjun nimellä "ei kiitos anaaliseksiä" !!!!
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen minäkin_:
Tasapuolisuuden vaade johtuu kai siitä,...
Ihmeellisen rajoittunut ja estoinen tulkinta jälleen kerran. Ei se, että vaimo HALUAA kokeilla juttuja, joita tietää kumpaninsa haluavan, jotta tietäisi miten itse niihin vastaisuudessa suhtautuu, ole mitään uhan edessä alitumista. Minä en näe tässä minkäänlaista pakkoa, tai asennetta jonka mukaan minä antaisin tehdä itselleni mitä vain, jopa satuttaa itseäni. Jos joku kokeilu ei miellytä, niin peli puhalletaan heti poikki ja that´s it, asiaan ei enää palata. Minusta tällainenavoin suhtautuminen on toimivan seksisuhteen ehdoton edellytys ja kuten todettua, homma toimii tietenkin molempiin suuntiin.
Eihän mitään ongelmaa tule, jos oikeasti molemmat (kaikki) osapuolet suhtautuvat seksiin avoimin mielin, uteliaasti ja kokeilunhaluisesti.

Ongelmia tulee, jos pelkkään kysymykseen tai toiveeseen vastareaktio on, että 'sopii, mutta sillä ehdolla, että...', ikään kuin seksi olisi jonkinlaista kaupankäyntiä. Joskus voisi olla hyvä pysähtyä miettimään, miksi joku asia äkkikuulemalta nostattaa niin suuren vastustuksen, onko vika toiminnossa varsinaisesti vai siinä, että se on vain uudenlainen tapa harrastaa seksiä.
 

Yhteistyössä